pastoor vinkesteijnstraat 62
0620890328

Aat Korsuize beoordeelde op 2019-04-18

Artie Joerawan beoordeelde op 2019-04-18

P De Nijs beoordeelde op 2019-03-29

Snelle reactie en snel terug sturen van goederen die ter reparatie aangeboden zijn

Reactie van Media Devices Dieleman:
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze services. We staan altijd klaar voor onze klanten.

Ronald Mens beoordeelde op 2019-03-12

Ik heb een Minix kastje besteld ben erg tevreden over het product en over de service van dit bedrijf.
Snelle levering en erg behulpzaam.
Ga zo door.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw positie reactie. Blij om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop.
Heel veel plezier met uw aankoop.

Youness Hamdiui beoordeelde op 2019-03-11

Ben zeer en zeer tevreden over de service en de communicatie. Heb mijn product snel en goed ontvangen. Dit zoals afgesproken echte aanrader om je spullen hier te kopen en te laten installeren. Ook alle vragen werden goed beantwoord wat ook belangrijk is. Kortom topbedrijf

Reactie van Media Devices Dieleman:
bedankt voor uw review. heel veel plezier met uw aankoop

Ronny Dulfer beoordeelde op 2019-01-20

Maurice Selders beoordeelde op 2019-01-13

Ik ben tevreden snelle service en goede uitleg en ook na de koop kan je nog met vragen komen

Willem van Aalst beoordeelde op 2019-01-08

Ton Smulders beoordeelde op 2019-01-04

Geweldige service!

Jeroen Jansen beoordeelde op 2019-01-03

Dag voor kerst besteld en donderdag na kerst bezorgd en prima advies voor de koop

Willem beoordeelde op 2018-12-23

Er wordt heel snel geregeerd op mails en vragen. Het product had helaas een fout, maar dat is snel en adequaat en geheel naar tevredenheid opgelost. En het product, een Minix mini PC, is voor onze toepassing helemaal goed.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw reactie, fijn op te lezen dat u tevreden bent met uw Minix en met onze services. Heel veel plezier met uw aankoop

Hans Jansen beoordeelde op 2018-12-12

Rene Janssen beoordeelde op 2018-12-11

Ronny Dulfer beoordeelde op 2018-12-07

Timmerbedrijf DVDZ beoordeelde op 2018-11-04

Calcolare Boekhoud beoordeelde op 2018-10-28

Goeie service, snelle installatie, zeker aan te raden

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze services.
Heel veel plezier met uw aankoop

Leo van der Toorn beoordeelde op 2018-10-28

Na een afspraak gemaakt te hebben kon ik langs komen om de laatste updates te verkrijgen voor mijn Minix. Zeer vriendelijk geholpen en advies meegekregen over de mogelijkheden. Serieuze verkoper gaf mij veel vertrouwen over deze zaak. Voor mij een aanrader.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Klanten ondersteuning staat bij mij heel hoog op het lijstje. Heel veel plezier met u aankoop.

M Heezen beoordeelde op 2018-10-17

Melroy Volkman beoordeelde op 2018-09-20