pastoor vinkesteijnstraat 62

M Heezen beoordeelde op 2018-10-17

Melroy Volkman beoordeelde op 2018-09-20

Thijs Kool beoordeelde op 2018-09-18

Jeffrey Brenkman beoordeelde op 2018-09-06

Zeer positieve ervaring met Media Devices Dieleman.
Ben vanaf het eerste moment zeer vakkundig door Francois te woord gestaan en hij heeft mij ook naar tevredenheid geholpen nadat ik een verkeerde bestelling had geplaatst.
Ben daardoor ook zeer tevreden met de service die hij levert en kan en zal dit bedrijf dan ook bij eenieder aanbevelen.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Beste Jeffrey, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met je aankoop. Vragen stel ze gerust !

Frank Lippits beoordeelde op 2018-08-28

de Poorter beoordeelde op 2018-08-23

Zeer correcte, snelle service. Francois heeft mijn mediaplayer, net voor zijn vakantie, geupdated! De wijze van contact was zeer plezierig. DHL was het pakket kwijt, maar de manier van communiceren van mediaservice hierover was perfect!(Francois was zelfs tijdens zijn vakantie bereikbaar). Heel even kunnen testen, maar alles lijkt prima te werken!
MEdiaservice is zeker een aanrader. Snel en prima kwaliteit!

Reactie van Media Devices Dieleman:
Heel erg bedankt voor uw review, Ik stel het zeer op prijs. Blij om te horen dat u te vrede bent. veel plezier met uw aankoop.

P. van Gameren beoordeelde op 2018-08-19

Ik werd door Mediaservice zeer correct te woord gestaan en uitstekend geholpen. Topservice.
Bedankt !

Reactie van Media Devices Dieleman:
bedankt voor uw reactie, fijn om te horen dat u tevreden bent.
Goede klantondersteuning is voor ons heel belangrijk !

Guido de Kleijn beoordeelde op 2018-07-29

Snelle service/ verzending en vakkundige uitleg.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Een hele fijne dag

Peter Jansen beoordeelde op 2018-06-25

Ralph Bouwmeester beoordeelde op 2018-06-16

Zeer goede service

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw reactie, veel plezier met uw aankoop

Theun Dieleman beoordeelde op 2018-05-16

Reactie van Media Devices Dieleman:
bedankt voor uw beoordeling, blij te lezen dat u tevreden bent. veel plezier met uw aankoop

Hhe frings beoordeelde op 2018-04-27

Marko Weijman beoordeelde op 2018-04-22

Aad verhaar beoordeelde op 2018-04-16

Goede service, alles netjes verteld. Goed advies over accessoires e.d.
En belangrijk, volgende dag persoonlijk afgeleverd. Top service.
Belde zelfs op met de vraag of alles was gelukt, over de garantie heb ik nog geen idee. Maar ga er vanuit dat ook dat netjes zal worden opgelost mocht het zover komen.

Reactie van Media Devices Dieleman:
bedankt voor de goede beoordeling. Blij om te weten dat je tevreden bent. veel plezier met de aankoop. Er zit altijd 2 jaar garantie op een product !

Renaldo Vrede beoordeelde op 2018-04-01

Leo van der Toorn beoordeelde op 2018-03-21

Heel tevreden. Artikel was de volgende dag al in huis. Op mijn mail werd ook snel gereageerd. Een betrouwbare zaak.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Goedemiddag, bedankt voor uw reactie. fijn om te horen dat u tevreden bent. heel plezier met uw aankoop

Ewoud van der Wulp beoordeelde op 2018-03-14

Kim beoordeelde op 2018-03-10

“Voor leken zoals wij is media devices ideaal. Wij liepen erg tegen zaken op waar we weinig verstand van hebben zoals; haperend en vertraagd internet, welke aanbieder van tv en internet past het best bij ons etc. Media devices neemt alles uit handen, geeft een onafhankelijk advies op maat en zorgt ervoor dat alles werkt.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel internet plezier !

Artie Joerawan beoordeelde op 2018-03-06

Uitstekend

Reactie van Media Devices Dieleman:
dank u wel, veel plezier met uw aankoop

Artie Joerawan beoordeelde op 2018-03-02

Goed