Tarwestraat 102
5351MK Berghem
KvK 17219901

Anneke ter Haar beoordeelde op 2019-01-07

Op oudjaars avond besteld 2dagen later geleverd. Goed verpakt.

van den Berg beoordeelde op 2018-12-18

Gewoon netjes en een goede betrouwbare partner.

Annie Van Mulders beoordeelde op 2018-12-17

Eerste zending pas na 15 dagen ontvangen. Blijkbaar zou dit een fout geweest zijn van PostNL. Wel direct antwoord gekregen op mijn mails en vervolgens geld onmiddellijk terug gekregen met de nodige excuses.
Mijn tweede bestelling is perfect en vlotjes verlopen.

Beste Annie,

Helaas is hier PostNL de beperkende factor geweest en uw pakketje gaat wellicht veel later dan gepland toch arriveren. In alle goede vertrouwen hebben we uw geld terug gestort, en hopen er op dat u de betaling alsnog wilt doen als het pakketje wel binnenkomt.

Helaas lag dit kompleet buiten ons toedoen en hopen we dat u de beoordeling ook even aanvult als alles straks wel gearriveerd is.

gimmi brussich beoordeelde op 2018-12-11

Wat besteld was ...is ook geleverd. Mooi verpakt ---dank je wel medewerkers van medicinale wietolie.
Goed verpakt , met kort gebruiks- aanwijzing.
Vlot geleverd door Post Nl , een dikke pluim ook voor die heren !

Jeffrey Beuker beoordeelde op 2018-12-03

Super gewoon.

Karin Walters beoordeelde op 2018-11-29

Ruime keuze en snelle verzending.

Martin Driessen beoordeelde op 2018-10-25

Nette afhandeling van de bestelling.

Fred klaucke beoordeelde op 2018-09-27

Netjes verpakt en redelijk optijd geleverd

Bram van den Berg beoordeelde op 2018-09-09

Snelle levering, keurig netjes verpakt. Uitstekende shop!

Jan Willem van Soest beoordeelde op 2018-07-09

goed

Marjoke Lont-Langelaar beoordeelde op 2018-07-03

Goede communicatie en snelle levering! Ik raad dit bedrijf aan!

Amelia beoordeelde op 2018-06-13

Zeer snelle levering en uitstekende klantenservice!

Thea van Gemert beoordeelde op 2018-06-09

Zeer snelle levering

Diana van Buul beoordeelde op 2018-05-27

Heel tevreden, snelle levering en goede service. Als je een vraag hebt, word hij snel beantwoord. De prijs is ook goed.

jan de Vries beoordeelde op 2018-05-17

goede bestelling.
levering afhankelijk van post bezorging, kan soms dagen langer duren.

t. schuttel beoordeelde op 2018-05-11

Bestelling was prima. Jammer dat het in een doosje kwam ipv enveloppe waardoor het niet door de brievenbus kon. Moet je weer wachten tot je thuis bent, of bij de buren aanbellen. Product en afhandeling uitstekend.

Beste T. Schuttel,

inderdaad we hanteren zo veel mogelijk doosjes omdat het glaswerk is wat we sturen. We willen graag dat het product heel bij u aankomt. We zullen zeker eens kijken of enveloppen met bubbelfolie sterk genoeg zijn om in de toekomst goedkoper te kunnen versturen.

Bedankt voor uw positieve review !

Sandrs Lahnstein beoordeelde op 2018-04-17

Heel tevreden.
Fijne service goed verzorgd.

A Vd velde beoordeelde op 2018-04-16

goed verpakt snelle levering
volgende keer wee gewoon daar bestellen

Gerard Sietsma beoordeelde op 2018-04-16

Zo'n klein flesje in een doos waar er wel 50 in kunnen, met allemaal plastic opvulmateriaal. Ik kon het flesje eerst niet eens vinden, zo goed was het verstopt in dat opvulmateriaal. ik stond al op het punt om te reclameren, dat ik een lege doos had ontvangen. Niet goed over nagedacht! Kan echt veel beter!

Reactie van MedicinaleWietolie.com:
Hallo beste Gerard, we zullen eens kijken of we kleinere doosjes kunnen vinden waar toch nog een verzendlabel op past. Meestal zijn de bestellingen net wat groter en inderdaad is bij één flesje de verpakking tien keer groter dan het flesje.

Excuses als u dit als ongemak heeft ervaren. Hopelijk heeft u goede baat bij de olie !

Gert-Jan van den Heuvel
Medicinale wietolie

Mirjam Vissers beoordeelde op 2018-04-11

Prima vlotte levering MET een klein geschenkje. Ik kan nog niet oordelen over de werking van de CBD-olie, want die neem ik nog te kort.