Tarwestraat 102
5351MK Berghem
KvK 17219901

P T Hetsen beoordeelde op 2019-07-15

ik gebruik het nog maar enkele dagen maar ik ben zeer tevreden ik heb geen pijn meer en denk dat het door het gebruik van de olie komt

Tineke Kalishoek beoordeelde op 2019-06-23

snel en professioneel antwoordt

Martine Luhrs beoordeelde op 2019-06-18

Snelle, nette levering!

Irmgard Segerink beoordeelde op 2019-05-29

ik was niet thuis, op het tijdstip van levering, maar het is via een andere weg bij mijn moeder gekomen.

HEIDI VANDEVYVERE beoordeelde op 2019-05-20

Heel tevreden met de snelle levering. Eerste keer dat ik dit product gebruik. Ik hoop dat het ook effectief werkt aangezien het niet goedkoop is.

Wil Edeling beoordeelde op 2019-04-26

het is heel netjes op tijd bezorgd ,,Dank u ,,Mvr W.Edeling

Rudy beoordeelde op 2019-04-09

Fijn contact, goed advies en snelle levering! Top geregeld en vriendelijk personeel

tatiana fernandez beoordeelde op 2019-04-09

alles is HEEL vlot verlopen.Het enige puntje van kritiek is dat de afzender op het pakje vermeld staat " wietolie.nl"....in Belgie niet legaal dus zou ellende kunnen veroorzaken.....

Reactie van MedicinaleWietolie.com:
Bedankt Tatiana, daargaan we zeker wat mee doen !

Alfons Van Mulders beoordeelde op 2019-03-13

onvoldoende resultaat bij gebruik bij wratten .

Hallo beste meneer van Mulders,

Wat jammer dat het door u gekochte artikel niet hielp bij wratten. Helaas heeft u ons ook niet om advies gevraagd, dan hadden we u dit vantevoren kunnen mededelen. Het doo ru gekochte product is daar totaal niet voor geschikt helaas.

Spijtig dat u daarvoor kiest om onze webshop een negatieve beoordeling te geven terwijl u niet tevreden bent over een totaal verkeerd product voor uw wratten.

Fijne dag gewenst,

Baer beoordeelde op 2019-03-13

Materialen waren op voorraad en werden binnen 2 dagen geleverd. Top!!

Fien beoordeelde op 2019-03-12

heel snelle levering, de dag nadien al bij mij thuis!

Wilma Kemp beoordeelde op 2019-03-11

Netjes en snel geleverd

Frans Storms beoordeelde op 2019-03-05

Je kunt probleem voorleggen en hebben mij introductiekorting gegeven
Ik ben het aan het uitproberen
Of het echt zal werken moet ik nog afwachten

Ernick Bruintjes beoordeelde op 2019-01-20

Anneke ter Haar beoordeelde op 2019-01-07

Op oudjaars avond besteld 2dagen later geleverd. Goed verpakt.

van den Berg beoordeelde op 2018-12-18

Gewoon netjes en een goede betrouwbare partner.

Annie Van Mulders beoordeelde op 2018-12-17

Eerste zending pas na 15 dagen ontvangen. Blijkbaar zou dit een fout geweest zijn van PostNL. Wel direct antwoord gekregen op mijn mails en vervolgens geld onmiddellijk terug gekregen met de nodige excuses.
Mijn tweede bestelling is perfect en vlotjes verlopen.

Beste Annie,

Helaas is hier PostNL de beperkende factor geweest en uw pakketje gaat wellicht veel later dan gepland toch arriveren. In alle goede vertrouwen hebben we uw geld terug gestort, en hopen er op dat u de betaling alsnog wilt doen als het pakketje wel binnenkomt.

Helaas lag dit kompleet buiten ons toedoen en hopen we dat u de beoordeling ook even aanvult als alles straks wel gearriveerd is.

gimmi brussich beoordeelde op 2018-12-11

Wat besteld was ...is ook geleverd. Mooi verpakt ---dank je wel medewerkers van medicinale wietolie.
Goed verpakt , met kort gebruiks- aanwijzing.
Vlot geleverd door Post Nl , een dikke pluim ook voor die heren !

Jeffrey Beuker beoordeelde op 2018-12-03

Super gewoon.

Karin Walters beoordeelde op 2018-11-29

Ruime keuze en snelle verzending.