roerdompweg 35
3263 AJ Oud-Beijerland
KvK 243 604 34

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Jeffrey beoordeelde op 2017-10-09

Vrijdag besteld en zaterdag al geleverd en kwaliteit ziet er ook goed uit top

Ellen Wiggers beoordeelde op 2017-09-08

Snelle en goede levering en er zat nog een attentie bij in. :-) Bedankt.
Nette communicatie. Zeker de moeite waard om vaker te bestellen.

Theuns Scheepsbenodigdheden BV beoordeelde op 2017-09-08

Vakkundig advies en snelle levering

R.Ros beoordeelde op 2017-08-24

De aanbieding Zwarte Tourniquet 4x plus een blauwe gratis via Facebook besteld. Binnen 3 dagen geleverd en zoals beloofd zat de gratis blauwe er inderdaad in incl nog wat presentjes. Inmiddels een uit geprobeerd en top kwaliteit.
Ik zal in de toekomst zeker bij Mediclass weer een bestelling plaatsen snel en correct geleverd.

EHBO Pro & Events beoordeelde op 2017-07-21

Heel tevreden. Er wordt snel geanticipeerd op vragen en levering altijd keurig op tijd.t

Pieter beoordeelde op 2017-07-17

Correcte en snelle levering

Jans beoordeelde op 2017-07-16

Een bedrijf waar je zaken mee kunt doen. Communicatie verloopt snel en soepel.

René Brons beoordeelde op 2017-07-16

Top winkel.
Via Facebook wat gewonnen en de volgende dag in huis.
Aanrader☺

Evert beoordeelde op 2017-07-15

Eenvoudig werkende webwinkel.

Reactie van Mediclass:
Hartelijk dank voor de reactie!