Staalweg 1
2612 KK Delft

Bol.com 7 9,3

Alex Koerts beoordeelde op 2019-02-13

Het is snel en netjes afgehandeld. Alleen geen track en trach ontvangen maar op de verwachte datum ontvangen.
Alex

Tony v.d. Akker beoordeelde op 2018-12-14

Op advies van deze firma andere (Ultimaker) 3d printer gekocht dan waar ik eigenlijk voor kwam. Nog niet heel veel ervaring mee, maar 1e prints zijn veelbelovend. Lijkt vooralsnog een redelijk goed advies te zijn ;-)

Mike Boersma beoordeelde op 2018-12-14

Tevreden. Prettig contact en fijn assortiment aan 3d filament