Staalweg 1

Bol.com 11 9,3

jasper van der Gaag beoordeelde op 2019-06-10

Prima service. Snelle levering

Jan Merlin Marski beoordeelde op 2019-06-03

Snelle levering. Printer werkt prima.

Raymond Goedhart beoordeelde op 2019-05-14

De enigste met voorraad, afhalen ook direct mogelijk.
Vriendelijk geholpen, nog enkele tips gehad.
Paar voorbeelden laten zien over wat er mogelijk was om te printen met de Prusa i3 MK3s.
Printer zit in elkaar na 3 avondjes bouwen, super handleiding van Prusa.
Print als de beste, veel beter dan de CR10s die ik al had.

Alex Koerts beoordeelde op 2019-02-13

Het is snel en netjes afgehandeld. Alleen geen track en trach ontvangen maar op de verwachte datum ontvangen.
Alex

Tony v.d. Akker beoordeelde op 2018-12-14

Op advies van deze firma andere (Ultimaker) 3d printer gekocht dan waar ik eigenlijk voor kwam. Nog niet heel veel ervaring mee, maar 1e prints zijn veelbelovend. Lijkt vooralsnog een redelijk goed advies te zijn ;-)

Mike Boersma beoordeelde op 2018-12-14

Tevreden. Prettig contact en fijn assortiment aan 3d filament