Bereklauw 33
5071HB Udenhout

KiyOh 203 9,2

Froukje Jellema beoordeelde op 2019-08-11

ik ben heel tevreden, de bestelling werd snel en correct geleverd.

Aletta Klanke beoordeelde op 2019-08-10

Prima.

Esther Jean Pierre beoordeelde op 2019-06-11

Immy De Loof-Timp beoordeelde op 2019-05-11

De levering zou langer duren, maar door jullie er achteraan gebeld en binnen zeer korte tijd in huis. Top.

Peter Sierksma beoordeelde op 2019-04-05

plezierige site, heldere transactie.

Mijn kado was niet ingepakt!!!

A. Pieters beoordeelde op 2019-01-04

prima product (grimms regenboog). Ondanks dat we weten dat het een natuur product is, is het toch jammer om een kromme regenboog te ontvangen. Sommige grimms plaatjes kunnen we hierdoor niet nabouwen.
Daarnaast was post NL 2 dagen te laat. Maar daar kan meer voor kinderen niets aan doen.

Toos Rietman beoordeelde op 2018-09-14

heel tevreden

Eva beoordeelde op 2018-09-03

Vlotte levering en afhandeling

Sjanine beoordeelde op 2017-12-18

Snelle levering, prima verpakt.
Leuk geschreven bedankje!

Kees beoordeelde op 2014-11-11

Leuke website met uniek speelgoed. Ik ben goed en snel geholpen met mijn bestelling.
Ik ben blij met het speelgoed.

2014