Rijksstraatweg 22D
2171AL Sassenheim

8,5

The Feedback Company 115 8,1

Henk F. beoordeelde op 2018-06-21

Iets andere maat campingtafel geleverd dan besteld.
Maat stond wel goed op de doos.
Snelle reactiesnelheid.
Naar volle tevredenheid geldbedrag teruggestort op onze rekening.

Gerben Mol beoordeelde op 2016-09-19

Snelle levering. Helaas was er iets niet in orde met het product. Zeer goede en snelle oplossing: zij storten geld terug.

Jill beoordeelde op 2016-08-27

Goede service en hele snelle levering. Alles netjes verpakt! Ik zeg: top!

Mascha beoordeelde op 2016-06-25

Snelle levering. Koffer voldoet prima aan de verwachting!

Judith Stas-Schat beoordeelde op 2016-06-21

Snelle levering, tevreden over de rugzak die besteld was.

Kurt beoordeelde op 2016-06-17

Eenvoudige bestelprocedure, vlotte levering en nette prijs.

CL beoordeelde op 2016-05-30

Gewoon gekregen wat ik had besteld voor een goede prijs. Ga zo door.

Jennifer beoordeelde op 2016-05-30

Helaas heb ik een andere kleur ontvangen dan ik besteld had. Het product en de levertijd was verder wel helemaal prima.

Manon V. beoordeelde op 2016-05-27

Erg tevreden. Zondag mijn bestelling gedaan en dinsdag al in huis.
Product (backpack) was goedkoper dan normaal omdat de originele doos miste. Was netjes verpakt en nog in perfecte staat. Zejer een goede kooop!
Ook erg fijn dat ik een ander afleveradres kon kiezen, dat ging ook gewoon helemaal goed.

Bas beoordeelde op 2016-05-21

Bestelde een Tunturi mini-stoelfiets. Ontving deze snel, maar kwam gebroken aan door foutieve uitgave magazijn. Gemeld; binnen 1 uur reactie. Niet op voorraad, hoefde artikel niet te retourneren en belofte betaling te crediteren. Binnen 1 dag teruggestort! Jammer dat levering mis ging, maar uitstekende service.

Bert Zijlstra beoordeelde op 2016-05-19

14 mei besteld maar nog niets ontvangen [19 mei] Post.nl zegt zending is wel aangemeld maar nog niet bij hun ontvangen !!Kwalijke zaak

Rosalia beoordeelde op 2016-05-17

Ze hadden bij mijn per ongeluk de verkeerde kast opgestuurd, maar ik had binnen 24 uur de goede in huis. Top !

H.Nieland beoordeelde op 2016-05-16

Zeer vlot en goed contact en had het artikel de volgende dag in huis wat ik zeer snel vond .
dus echt een aarrader om hiet iets te kopen prima zaak.

Mirthe beoordeelde op 2016-05-14

Snelle levering. Vrijdag besteld en nog geen 5 minuten daarna bericht ontvangen dat product magazijn al had verlaten. Kort daarna bericht van PostNL dat pakketje volgende ochtend zou worden geleverd. Goede prijs. Dik tevreden dus!

Kok de Bruijn beoordeelde op 2016-05-09

De rugzak inderdaad de volgende dag geleverd. Prima prijs, kwaliteit en service.

Alberto De Nicolo beoordeelde op 2016-05-04

Het product was scherp geprijsd en was de volgende dag al in huis. Het zat netjes ingepakt. Fijn, want daardoor had ik er in het weekend al plezier van.

Jan beoordeelde op 2016-04-29

Prima product en een hele snelle levering.

double dutch beoordeelde op 2016-04-25

e- mail gekregen dat de doucheset op voorraad was, besteld en de volgende dag geleverd

Peter de man beoordeelde op 2016-03-19

Prima product voor een lage prijs en snelle levering toppertje

HanT beoordeelde op 2016-03-10

Plieger Start Fonteinkraan - Draaibare Uitloop - Chroom gekocht voor een aantrekkelijke prijs. De kraan was extra goedkoop omdat de verzegeling van de verpakking verbroken was. Kraan verder in uitstekende staat en in de originele verpakking. Het viel me op dat ondanks de lage prijs de bezorging gratis was. Heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief.