MeetingStore.nl

MeetingStore.nl

MeetingStore.nl is sinds 2012 de one-stop-shop voor alles wat met vergaderen op afstand te maken heeft. Audioconferencing en videoconferencing staan centraal op MeetingStore.nl, het assoritment is volledig afgestemd op de huidige trends in de industrie. MeetingStore.nl onderscheidt zich door een extra focus op Skype for Business, door deze nieuwe trend zullen organisaties steeds sneller oplossingen nodig hebben die naadloos aansluiten op deze technologie. MeetingStore.nl heeft zorgvuldig haar producten gekozen en haar team getraind om aan deze nieuwe wensen en eisen te voldoen.

De zekerheden van https://www.meetingstore.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016