Kloosterweg 66
5144 CB Waalwijk
+31 (0) 6 46636708

Tom van Barendregt beoordeelde op 2019-01-23

Wat een mooie site en wat een leuk idee, nooit geweten dat zo'n product bestond totdat we toevallig op de site kwamen. Voor onze vader hebben wij uiteindelijk een mooie gedenkplaat besteld bij Memore. Tijdens de uitvaart hebben we deze op de kist geplaatst en nadien op het graf gezet voordat de steen uiteindelijke geleverd werd. Wij kregen heel veel positieve reacties van familie en vrienden die het graf bezochten na mijn vaders overlijden. Men vond dat de gedenkplaat het graf veel persoonlijker maakte en afscheid nemen mooier was. Na levering van de steen hebben we de gedenkplaat dan ook laten staan. Tevens hebben we voor alle broers en zussen ook nog een gedenkteken besteld ter nagedachtenis. Snelle levering en een erg mooi product.

Jeanne van Wijk beoordeelde op 2018-11-01

Ankie Moolenschot beoordeelde op 2018-10-09

Toen ons moeder was overleden, hebben wij bij Memore een gedenkplaat besteld, voor tijdens de
uitvaart. Een mooie foto van ons moeder met een achtergrond van orchideeën, die ook op haar
overlijdenskaart stonden. Dit gaf voor ons net het persoonlijke tintje aan de foto.
Om verder geen woorden te krijgen over wie de gedenkplaat mee naar huis mocht nemen, hebben
wij er een paar extra besteld, voor mijn broers en zus.
De gedenkplaat zag er mooi uit en was snel en op tijd geleverd.
Bedankt Memore.
Ankie Moolenschot