Drechtdijk 143
1424 RD De Kwakel

Ben Dacjkers beoordeelde op 2019-09-12

goede afhandeling en mooi resultaat

Stephanie beoordeelde op 2019-09-08

Prachtige scrapbook gekocht van mooi kwaliteit. Werd binnen twee werkdagen geleverd. Er zat verder ook nog een persoonlijk berichtje bij, leuk gedaan. Ik raad deze website aan.

Sharon beoordeelde op 2019-09-06

Ik had het product zeer snel in huis, helaas was er door de post wat beschadiging opgekomen. Heb gebeld en ik kreeg gelijk een nieuw exemplaar - was geen enkel probleem. En die viel ook wederom snel op de mat. Gelukkig zonder beschadiging door DHL! Top service van Memoriebox!

Hermien Braam beoordeelde op 2019-09-06

Olivia Geerts beoordeelde op 2019-09-04

Marion Peters beoordeelde op 2019-09-04

Yonie Dikken beoordeelde op 2019-09-04

Goede service, mooie boeken ontvangen!

Saskia Meerveld - van Zwol beoordeelde op 2019-08-26

Mijn eerste bestelde fotoalbum was licht beschadigd, mogelijk door toedoen van de bezorger. Ik heb contact opgenomen met Nathalie en zij heeft gelijk een nieuw exemplaar op de post gedaan zodat ik het op tijd had voor mijn jarige vriendin. Top service!

Lindsey Heijkoop beoordeelde op 2019-08-22

Cindy Eulink beoordeelde op 2019-08-17

Wat zijn de boeken mooi! Heb er 3 besteld! Helemaal in love ermee! Snelle levering, goed verpakt! Ik ben blij dat ik mijn herinneringen een mooi plekje kan geven

Karolien Hoogendoorn beoordeelde op 2019-08-11

Heel tevreden, mooie website en snelle nette bezorging, met een leuk kaartje. Het enige minpuntje: op de website of in de bevestigingsmail is nergens te lezen hoelang het duurt voordat ik mijn product thuisgestuurd krijg, of hoe dit gaat. Ik kreeg mijn fotoboek binnen 2 dagen, dus supersnel, maar het is van tevoren niet duidelijk hoelang dit gaat duren, welk bezorgbedrijf etc.

Anne van Eijk beoordeelde op 2019-08-09

Mooi op tijd geleverd en netjes verpakt. Product was zoals verwacht!

J.T. beoordeelde op 2019-07-29

Kwaliteit van geleverde producten is super! Ook de service is meer dan uitstekend. Bij mij werd het verkeerde plakboek geleverd, maar na contact hierover met Memoriebox.nl mocht ik het 'verkeerde' boek houden en kreeg meteen de juiste toegestuurd! Vanaf deze plaat nogmaals hartelijk dank!

Anais Willequet beoordeelde op 2019-07-27

Snelle levering en mooie producten! Zeker een aanrader!

Anne van Gool beoordeelde op 2019-07-21

Ruime keuze, niet te duur, supersnelle levering.

Thea Duin beoordeelde op 2019-07-20

Anne van Gool beoordeelde op 2019-07-14

Zeer snelle en fantastisch verzorgde levering.