Glanzerhof 28
5709GE Helmond
0620014424

Marty Van ‘t Hul beoordeelde op 2019-03-10

Zeer snelle levering en goed via de mail op de hoogte gehouden van de bestelling. Ook de prijsstelling van de riem die ik bestelde was zeer concurrerend. Ga ik zeker vaker wat bestellen.

Renee beoordeelde op 2019-03-06

Tevreden met de aankoop, en het contact verliep vlot

Kees beoordeelde op 2019-03-06

Mooie blouses gekocht voor onze band, helemaal blij mee, werd netjes thuis bezorgt op de afgesproken tijd,dank je wel.

Beste Kees,
Bedankt voor de fijne woorden.
Als jij met je band in Helmond optreed, laat het dan weten, dan kom ik kijken.
Ik zou het ook heel top vinden als ik een foto zou kunnen krijgen als jullie de mooie overhemden aan hebben tijdens een concert.
Groetjes,Vincent

Anoniem beoordeelde op 2019-02-14

Kees Bos beoordeelde op 2019-02-14

Heel leuk contact gehad met Vincent. Overhemd was een maatje te klein. Mijn schuld. Binnen drie werkdagen alles weer rechtgezet. Zal zeker niet het laatste product zijn wat ik bij MenLook bestel. Mijn vrouw is dol op de extraatjes (verrassing).

Roger beoordeelde op 2019-02-12

Prima: snelle service, mooi hemd en ook nog eens een persoonlijk kaartje erbij!

Evert Fluit beoordeelde op 2019-02-07

Kreeg een leuke attentie bij mij bestelling en een handgeschreven persoonlijke kaart.

Rob Winter beoordeelde op 2019-01-14

Uitstekende ervaring met mijn bestelling. Ik ben een grote fan van deze print overhemden en kocht ze voorheen in de winkel. Nu besteld bij Menlook en ik kan niet anders zeggen dat service ontzettend goed is. Bestelling feestelijk verpakt met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij .Super top!

Valerio Wetering beoordeelde op 2019-01-09

Schoenen zien er gaaf uit, zitten als gegoten en lopen heerlijk. Ik kocht altijd schoenen bij mascolori maar heb nu een nieuw adresje erbij gevonden. Bedankt voor mooie stenen armband, heb ik aan mijn zoon gegeven. Bestelling was netjes en op tijd binnen.

Reactie van MenLook:
Dank je Valerio, graag gedaan.
Vincent Menlook

Rick Welten beoordeelde op 2019-01-02

Zeer tevreden over de service, netjes ingepakt en een leuke extra gift!
Helaas was de bestelde overhemd aan de grote kant, omruilen ging gelukkig soepel zonder enige drempels. Een maatje kleiner past perfect, wat ook een prettig idee is! :-)

Rob Winter beoordeelde op 2018-12-30

Twee super mooie overhemden net voor de kerst binnen gekregen. Mijn complimenten voor de snelle en nette levering. Nog bedankt voor de blauwe kralenarmband, past heel mooi bij het overhemd. Echt leuk cadeautje.

Anja beoordeelde op 2018-12-29

Mooi kleurig overhemd verzorgd ingepakt, leuk om cadeau te geven !

Evie beoordeelde op 2018-12-09

Super happy met de Happy Socks giftbox van Keith Haring... Handgeschreven kaartje erbij na een snelle levering!

Reactie van MenLook:
Dank je voor de complimenten.
Vincent Welten