Glanzerhof 28
5709GE Helmond
0620014424

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Rob Winter beoordeelde op 2019-01-14

Uitstekende ervaring met mijn bestelling. Ik ben een grote fan van deze print overhemden en kocht ze voorheen in de winkel. Nu besteld bij Menlook en ik kan niet anders zeggen dat service ontzettend goed is. Bestelling feestelijk verpakt met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij .Super top!

Valerio Wetering beoordeelde op 2019-01-09

Schoenen zien er gaaf uit, zitten als gegoten en lopen heerlijk. Ik kocht altijd schoenen bij mascolori maar heb nu een nieuw adresje erbij gevonden. Bedankt voor mooie stenen armband, heb ik aan mijn zoon gegeven. Bestelling was netjes en op tijd binnen.

Reactie van MenLook:
Dank je Valerio, graag gedaan.
Vincent Menlook

Rick Welten beoordeelde op 2019-01-02

Zeer tevreden over de service, netjes ingepakt en een leuke extra gift!
Helaas was de bestelde overhemd aan de grote kant, omruilen ging gelukkig soepel zonder enige drempels. Een maatje kleiner past perfect, wat ook een prettig idee is! :-)

Rob Winter beoordeelde op 2018-12-30

Twee super mooie overhemden net voor de kerst binnen gekregen. Mijn complimenten voor de snelle en nette levering. Nog bedankt voor de blauwe kralenarmband, past heel mooi bij het overhemd. Echt leuk cadeautje.

Anja beoordeelde op 2018-12-29

Mooi kleurig overhemd verzorgd ingepakt, leuk om cadeau te geven !

Evie beoordeelde op 2018-12-09

Super happy met de Happy Socks giftbox van Keith Haring... Handgeschreven kaartje erbij na een snelle levering!

Reactie van MenLook:
Dank je voor de complimenten.
Vincent Welten