Glanzerhof 28
5709GE Helmond
0620014424

Bol.com 1 9,0

Diana Klomp beoordeelde op 2019-06-18

Mooie armbanden. En tot mijn verbazing een handgeschreven kaartje bij de armbanden. Vond ik erg uniek en werd zeer gewaardeerd!!

T. Notten beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering, goed verpakt, persoonlijk kaartje en attentie erbij!! Top!!

Jos den Bieman beoordeelde op 2019-06-14

Kleurrijk/bijzonder en trendy. D'r is geen woord van gelogen. Ben een ZEER tevreden klant.
WELGEMEEND compliment! vriendelijke groet: Jos

J.L. de Vries beoordeelde op 2019-06-13

Corry Mepschen beoordeelde op 2019-06-11

Super op tijd, via mail aangegeven. Mooi opgevouwen gebracht mer handgeschreven kaart. Prachtigeblouse.

Diederik de Jong beoordeelde op 2019-06-11

Jay beoordeelde op 2019-06-06

Bram Martens beoordeelde op 2019-06-03

Super geregeld

Jansje van loggem beoordeelde op 2019-06-02

Heel erg tevreden.
Mijn Man en zoon waren blij verrast met de overhemden.

Hendrik Visser beoordeelde op 2019-06-02

Snelle levering en prima service. Ik dacht dat slim fit te krap zou zijn. Vincent heeft mij gerust gesteld. Prachtig shirt met vlinders gescoord.

Wenda Verbeek beoordeelde op 2019-06-01

Hans beoordeelde op 2019-06-01

Johan Moll beoordeelde op 2019-06-01

Rik beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering en erg klantgericht! Ik had een aantal vragen over mijn bestelling en ben prima geholpen door de eigenaar van de webshop ( Vincent)

Erik Sanders beoordeelde op 2019-05-21

Snelle service, keurig product

Nono Kranendonk beoordeelde op 2019-05-11

Petra Booeders beoordeelde op 2019-05-01

Geen vraag, maar wel een vet compliment! Wat een goed verzorgde zending hebben wij ontvangen! Als presentje voor mijn man bestelde ik het fietsoverhemd \\"Dutchy bikes\\" en was blij verrast over de liefdevolle verzorging, persoonlijke kaart van Vincent én het leuke cadeautje voor mij!! Nog nóóit meegemaakt! Wij gaan vaker bestellen ♡
Vriendelijk groet, Petra Broeders

Robin Eleveld beoordeelde op 2019-04-28

Wouter Revier beoordeelde op 2019-04-25

Ontzettend goed geholpen en zeer snel reactie op mijn vragen. Ik zou het iedereen aanraden om bij deze man te bestellen.

Marcel beoordeelde op 2019-04-13

Netjes geleverd met leuke attentie en zelfs de moeite genomen om er een handgeschreven kaartje bij te doen! Prima service