Putmeetweg 5
4322BT Scharendijke

Thijssen beoordeelde op 2018-11-04

Ze dachten heel goed mee in onze wensen. Kaartjes snel ontvangen!

Debbie van leuken beoordeelde op 2018-11-04

Super service en snel en duidelijk antwoord

Patricia v Ruiven beoordeelde op 2018-11-04

Super ervaring, goed contact, alles kan en het zijn unieke geboorte kaartjes! echt heeel leuk en zoveel leuke complimenten ook👌 Voor eventueel 2e ga ik zeker weer bij meneer vogel 😁

Ilse Willemstein beoordeelde op 2018-09-10

Het is bijzonder aangenaam zakendoen met meneer Vogel. Nita is enorm creatief en is uitstekend in staat om ideeën om te zetten in een uniek geboortekaartje. Ze denkt mee, reageert snel en is op de hoogte van de nieuwste trend in kaartjes. Ik kan haar zeer aanraden!

Nicolehesselink beoordeelde op 2018-09-09

Goede service, in overleg is van alles mogelijk om je kaartje te personaliseren. Vlot contact via mail.
Genoeg keuze in kaarten, mogelijkheden, enveloppen,stickers om enveloppe te dichtten etc.
G
Ontzettend tevreden.

Bianca beoordeelde op 2018-09-08

Fijn mailcontact en super mooie kaartjes. Veel mooie reacties gehad van mensen en zijn zelf zo blij met ons kaartje❤️

Deena beoordeelde op 2018-09-08

Goede service, onze wensen zijn allemaal verwerkt in het geboorte kaartje. Goed contact zowel via mail als Whatsapp goed bereikbaar.

Anita beoordeelde op 2018-04-18

Super service, denken met je mee, geven goed advies.