Putmeetweg 5
4322BT Scharendijke

Milou beoordeelde op 2019-09-07

Super service, makkelijke communicatie en snelle levering

Mirjan Donkelaar beoordeelde op 2019-08-20

Snelle levering!
Snel antwoord op vragen!
Of terwijl uitstekende service!

Bedankt voor alles!
Groeten Mirjan

Jennie beoordeelde op 2019-07-31

Super goede, vriendelijke en snelle service met een prachtig eindresultaat!

René beoordeelde op 2019-06-27

Heel erg tevreden!!!

Priscilla beoordeelde op 2019-06-10

Kaartjes zijn prachtig, net even anders. We hebben er heel veel complimenten over gehad!

Kirsten beoordeelde op 2019-06-03

Fijne service en contact via de mail. kaartjes zijn precies zo geworden als wij dat graag wilden.

Sonia beoordeelde op 2019-05-17

Wat een goede service geven jullie en samen hebben we de vlaggelijn gemaakt die we graag wilden voor onze trouwdag Niks was teveel omdat we ook 3 vlaggenlijnen wouden en die ook mooi zijn geworden. Ook de sluitzegeltjes zijn leuk. Echt een aanrader voor iedereen die zijn perfecte trouwkaart wil hebben niks ia hun teveel!, bedankt nogmaals.

Corina beoordeelde op 2019-03-25

Super ervaring. Reageert snel op mail. Donderdag kaartjes doorgegeven en vrijdag al in huis. Super service!

Gerick beoordeelde op 2019-03-07

We zijn op meerdere fronten erg tevreden. Niet alleen over het kaartje zelf, maar zeker ook over de service.

Onze dochter is op 01-03-2019 geboren en de bestelling werd op tijd verzonden. Het mailcontact vooraf over het ontwerp verliep ook prima.

Helaas werkte het koeriersbedrijf niet mee waardoor we 2 dagen vertraging hadden opgelopen om vervolgens op internet te lezen dat het pakket was afgeleverd terwijl we nog niets hadden ontvangen. De mensen achter Meneer Vogel hebben direct de kaartjes opnieuw laten drukken en dezelfde dag (!) laten bezorgen, topservice!

De kaartjes zelf zijn prachtig geworden, prijs kwaliteit is dus ook dik in orde.

Dikke pluim en warme douche voor Meneer Vogel!

Lucinda en Antoin beoordeelde op 2019-01-27

Heel tevreden, de kaarten waren snel in huis en de kwaliteit was prima

Thijssen beoordeelde op 2018-11-04

Ze dachten heel goed mee in onze wensen. Kaartjes snel ontvangen!

Debbie van leuken beoordeelde op 2018-11-04

Super service en snel en duidelijk antwoord

Patricia v Ruiven beoordeelde op 2018-11-04

Super ervaring, goed contact, alles kan en het zijn unieke geboorte kaartjes! echt heeel leuk en zoveel leuke complimenten ook👌 Voor eventueel 2e ga ik zeker weer bij meneer vogel 😁

Ilse Willemstein beoordeelde op 2018-09-10

Het is bijzonder aangenaam zakendoen met meneer Vogel. Nita is enorm creatief en is uitstekend in staat om ideeën om te zetten in een uniek geboortekaartje. Ze denkt mee, reageert snel en is op de hoogte van de nieuwste trend in kaartjes. Ik kan haar zeer aanraden!

Nicolehesselink beoordeelde op 2018-09-09

Goede service, in overleg is van alles mogelijk om je kaartje te personaliseren. Vlot contact via mail.
Genoeg keuze in kaarten, mogelijkheden, enveloppen,stickers om enveloppe te dichtten etc.
G
Ontzettend tevreden.

Bianca beoordeelde op 2018-09-08

Fijn mailcontact en super mooie kaartjes. Veel mooie reacties gehad van mensen en zijn zelf zo blij met ons kaartje❤️

Deena beoordeelde op 2018-09-08

Goede service, onze wensen zijn allemaal verwerkt in het geboorte kaartje. Goed contact zowel via mail als Whatsapp goed bereikbaar.

Anita beoordeelde op 2018-04-18

Super service, denken met je mee, geven goed advies.