Burt Bacharachstraat 161

Google Plus/Places - 9,0

M Dupont beoordeelde op 2019-05-16

Pakket goed ontvangen

Sergio Russino beoordeelde op 2019-05-02

Het zou een knuffel van +/- 21 cm zijn maar die plus minus is wel heel ruim genomen want hij komt niet boven de 15 cm uit. Ik voel me dus bedrogen.

Reactie van Merchcapital:
Dag Sergio,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik heb het even uitgezocht en het klopt inderdaad dat de afmeting niet klopt. Dit is waarschijnlijk gekomen doordat wij de afmeting van de leveranciers website hebben overgenomen, maar deze de afmeting van het gehele product hebben genomen (de doos). Uiteraard is dit onze fout dat wij dit zo hebben overgenomen. We hebben de fout hersteld en als compensatie zouden we je de verzendkosten willen vergoeden. Laat je me weten of je hiermee akkoord bent?

Groet, Linda

MT beoordeelde op 2019-04-15

Snelle reactie en goed geregeld!
Bedankt nogmaals

Vera Burgers-Klep beoordeelde op 2019-03-20

Snel opgestuurd, goed verpakt, het juiste item ontvangen. Ik kreeg netjes een mail over de vertraging. Top!

Brigitte van Logten beoordeelde op 2018-12-31

Super snelle levering en nette verpakking. Ik ben erg blij met mijn Pusheen magneten!

Mirjam Douma beoordeelde op 2018-12-25

Er was een artikel niet op voorraad. Dat werd telefonisch door gegeven met een alternatief. Toen de bestelling kwam bleek er een presentje bij gedaan omdat het gevraagse artikel niet geleverd kon worden. Keurig!!

M Verbogt-Scholten beoordeelde op 2018-12-22

Heel tevreden, snel in huis en keurig verpakt.

sarah Höllering beoordeelde op 2018-12-13

W

mila bresser beoordeelde op 2018-12-09

Hele snelle levering en leuke mooie producten

T beoordeelde op 2018-12-03

Bestelling geplaatst, product binnen enkele dagen binnen zonder enig probleem!

Vincent van Dijk beoordeelde op 2018-11-23

Product snel in huis en goede kwaliteit, maar matig verpakt

Aulia Neyndorff beoordeelde op 2018-11-18

Mok was vies in doos binnengekomen.

Candy Stegeman beoordeelde op 2018-11-01

Veel keuze in het assortiment, heel erg fijn. Bestelling binnen 2 dagen bezorgt is ook heel erg netjes, goed en duurzaam verpakt in alleen een doos. Geen enkel probleem gehad. Echt super.

Didier Pelupessy beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering, persoonlijke noot

Hedda Mulder beoordeelde op 2018-09-10

Mijn bestelling werd in de belovende tijd bezorgt in goede staat. Ik ben zeer tevreden en zou zo weer bestellen bij merchcapital.

Tatjana beoordeelde op 2018-09-02

snelle bezorging

Rosanne beoordeelde op 2018-08-14

Snelle levering, ik ben tevreden.

Ellen Houppermans beoordeelde op 2018-07-24

Verkeerde maat knuffel geleverd gekregen. Na één mailtje kreeg ik meteen antwoord waarin meteen de fout werd toegegeven en ter compensatie mochten we de verkeerd geleverde knuffel houden! Hele fijne service dus! Serieus genomen en zeer klantvriendelijk

Laura Sandee beoordeelde op 2018-07-19

Artikelen kwamen snel binnen en in prima conditie. Zat ook een leuk briefje bij. Niks negatiefs op aan te merken.

Reece Walsh beoordeelde op 2018-07-05

Product, kwaliteit en verzending +++