Burt Bacharachstraat 161
3543DD Utrecht

Google Plus/Places - 9,0

E. Nieuwland beoordeelde op 2018-01-05

Snelle levering met een leuk kaartje erbij. Product ook mooi zoals ik het had verwacht. Bedankt!

Pauly beoordeelde op 2017-12-30

Top!

Yvonne Beijerinck beoordeelde op 2017-12-24

Voorbeeldige behandeling en supersnelle levering! Leuk kaartje bij levering!!

Tamara Adam beoordeelde op 2017-12-24

Uitstekende service, leuke persoonlijke boodschap!

S Vermeulen beoordeelde op 2017-12-21

Tevreden ondanks de drukte van de feestdagen toch nog snel in huis

M.J. den Dikken beoordeelde op 2017-12-20

Pakket nog niet binnen.

Dag M.J. den Dikken,

Heel vervelend om te horen dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Het pakket hebben wij afgelopen maandag aangeboden bij Post NL. Hij zou bij u al binnen moeten zijn. Ik heb het net even nagekeken en het lijkt dat hij bij Post NL is vertraagd. Hij zal vandaag (donderdag 21 december) bij u binnen moeten komen. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons weten, dan gaan wij er bij Post NL achteraan.

Als het goed is heeft u een track & trace code ontvangen via de mail. Als u deze niet heeft kunt u mij dit laten weten? Dan stuur ik u de track & trace code nogmaals via de mail.

Greta Snellen beoordeelde op 2017-12-20

Snelle service

Martin Peijen beoordeelde op 2017-12-19

uitstekend. Toppie(100%)

J. Ravesloot beoordeelde op 2017-12-17

Bestelling heel snel in huis. De Pusheen knuffels zijn van superkwaliteit.

Voranit Tongnuk beoordeelde op 2017-12-17

Heel tevreden

J Wilde beoordeelde op 2017-12-14

Duurde wat langer dan verwacht maar zoals alle leveranciers zeggen zal vast wel aan t weer gelegen hebben. Iedergeval aardig kaartje bij en was goed verpakt.

Hi J. Wilde,

Helaas bezorgen wij niet in het weekend en alleen op dinsdag t/m vrijdag. Dat is de reden geweest voor het feit dat jouw pakketje pas op dinsdag aan kwam ondanks dat de bestelling op vrijdag is geplaatst. Onze excuses voor eventuele onduidelijkheid en erg bedankt voor je review! Veel plezier met de bestelling nog.

Joey de Groot beoordeelde op 2017-11-30

Werd snel geleverd. Alles klopte en niks was beschadigd

Reactie van Merchcapital:
Bedankt voor je positieve review Joey! :)

Robin Bruinsma beoordeelde op 2017-11-26

Snelle levering. Goed verpakt

Petra Hartlova beoordeelde op 2017-10-29

Super!

Loïs Doets beoordeelde op 2017-10-21

Heel tevreden. De volgende dag al in huis mét een hand geschreven kaartje erbij.

Inge E. beoordeelde op 2017-10-13

Super service, leuk contact en snelle levering!

D. DT beoordeelde op 2017-10-09

top! leuk bedankje :)

Margje Meeder beoordeelde op 2017-09-16

Kende de site niet en dan ben ik altijd sceptis maar top, snelle en aardige levering.

YoYo beoordeelde op 2017-09-08

TOP!

E.F Koolbergen beoordeelde op 2017-08-18

We zijn tevreden. Mooi product. Erg leuk dat er een handgeschreven bedankkaartje bij de bestelling zat!