Europaweg 22
9636 HT Zuidbroek
085 0013 102

9,1

Sebastiaan van Stigt beoordeelde op 2018-11-11

Duidelijke website, snel geleverd en goede kwaliteit.

Esteban Ramon beoordeelde op 2018-11-05

Goede afhandeling, snelle levering. Goederen in uitstekende staat ontvangen!
Ik ben tevreden.

Mart Vogelzang beoordeelde op 2018-11-04

Kwaliteit goed. De tracing van het pakket was heel vreemd; pakket lang onderweg geweest

Sander van Beek beoordeelde op 2018-11-04

Awesome. Ik kijk even hoe ze de eerste wasbeurt overleven en daarna ga ik over op alleen maar merino sokken. Tot snel!

AnnaMaria Van Keulen beoordeelde op 2018-11-03

Snelle levering, prima kwaliteit.

maria smits beoordeelde op 2018-11-01

mooie kwaliteit sokken die heerlijk dragen en er nog leuk uit zien ook. De vervoerder gaf wat vertraging bij bezorgen, maar met webshop heel plezierige en oplossend gerichte communicatie hierover. Compliment!

GTW Masolijn beoordeelde op 2018-10-30

Snelle levering en goede kwaliteit voor een prima prijs

Gerard Berman beoordeelde op 2018-10-29

Ik ben tevreden over de webwinkel zelf maar niet over de gekozen koerier dpd. Deze is niet langs de deur gekomen, maar heeft direct aan een afhaalpunt geleverd. Dpd heeft in Rotterdam centrum geen afhaalpunt waardoor.

Geke van den Bos beoordeelde op 2018-10-28

Ik had al 6 paar Merinosokken in de loop van de jaren bij de Natuurwinkel in Winschoten gekocht. Dit jaar hadden ze ze ook weer alleen niet in mijn maat. Toen ik op internet ging zoeken naar deze sokken, kwam ik bij julli uit. Wat was ik blij! Ze zitten heerlijk!
vr.gr.
G. van den Bos

Wim S beoordeelde op 2018-10-01

Ik bestelde onlangs een paar merino wollen sokken bij merinosokken.nl en ga er voor deze winter nog een paar bijbestellen. Ze zitten comfortabel en je voelt meteen het aangename en warme gevoel door je tenen gaan. Mooi ook dat mijn vraag meteen beantwoord werd. Bedankt

Gwenda beoordeelde op 2017-12-14

Ben al erg lang groot fan van merino wol. Tijdens het sporten maar ook voor de koude dagen in Nederland is merino echt een uitkomst. Jullie webshop doet de goede naam van merino wol eer aan. Bedankt!

Reactie van Merinosokken.nl:
Dank je Gwenda! Als dank voor de review heb je een kortingscode gewonnen! waar mag ik hem heensturen?

M.Koning beoordeelde op 2017-11-22

De bestelling verliep aanvankelijk niet geheel vlekkeloos, dit is prima opgelost en heel netjes afgehandeld, erg tevreden met de sokken!

Reactie van Merinosokken.nl:
Dag Monique - door drukte zijn we momenteel inderdaad wat slechter bereikbaar per telefoon. Uw mail is echter vandaag beantwoord. Graag horen we van u, daar bij uw bestelling de adresgegevens ontbraken.

Jet beoordeelde op 2017-11-20

Gebruiksvriendelijke website met duidelijke informatie bij de artikelen. Netjes ingepakt en binnen een paar dagen geleverd. Groot aanbod aan kwalitatieve sokken voor verschillende activiteiten.

Snelle, correcte en vriendelijke reactie van klantenservice n.a.v. berekeningsfoutje in de website bij het bestellen. Binnen paar uur werd het teveel betaalde bedrag teruggestort.

Mijn man gebruikt inmiddels alleen de aangeschafte merino wandelsokken voor zijn werk. Geen last meer van vervelende schurende naden en koude voeten in zijn werkschoenen. Zelf ben ik ook heel tevreden over de merino wandelsokken, die mijn wandelschoenen nog meer als slofjes doen aanvoelen. De sokken zullen tevens goed dienen als een van de lagen om onze voeten goed warm houden bij aanstaande vakantie in -20 graden.

Voorlopig zitten we er even goed bij qua sokken!

Mark beoordeelde op 2017-11-01

Ik heb hier al een paar keer wandelsokken gekocht. De bestelling wordt iedere keer netjes op tijd verzonden en in een stevige verpakking. De sokken zitten perfect!

Ronny beoordeelde op 2017-11-01

Kwaliteit sokken voor betaalbare prijzen. Aanrader!

Anita Rabbett beoordeelde op 2017-05-05

Ik heb niets dan positieve ervaringen met Merinosokken.nl. Zowel qua het product, de levering en de aftersales-service. Ik zocht sokken die mijn voeten in de winter tijdens het werk (buiten) warm hielden en deze heb ik hier gevonden in het dikste paar wollen sokken speciaal bedoeld voor deze omstandigheden. Het werk is er leuker door geworden! Ook overige sokken van Merinosokken.nl die ik draag bij andere gelegenheden voldoen aan de verwachting die ze scheppen. Een zeer fijne website met goede producten, snelle levering en vriendelijke service. Een aanrader mocht je nog twijfelen!

Erwin beoordeelde op 2017-04-07

Heldere site met duidelijke omschrijvingen. Ik heb 2 paar extra hoge en dikke merino wollen sokken gekocht (S6). Direct de volgende dag ontvangen en sokken bevallen uitstekend! heb Icebreaker sokken gehad, maar die maken dit soort sokken (hoog/dik) niet meer. Die van merinosokken.nl zien eruit en voelen als dezelfde kwaliteit maar dan wel een stuk minder duur. Goed hoog en erg dik, dus heerlijk op de koudere dagen!

Pieter beoordeelde op 2017-04-07

Mooie website, kwaliteitsproducten en duidelijk aankoopproces. Lekker zittende wandelsokken besteld. Vlotte bezorging. Echt een aanrader!

Mark beoordeelde op 2017-03-30

Fijne, overzichtelijke webshop. Makkelijk bestelproces, topkwaliteit sokken en uitstekende service! Alleen maar positief.

Henrietta beoordeelde op 2017-01-17

Lang gewacht maar toch gekregen. Mooie sokken.

Reactie van Merinosokken.nl:
Spijtig om te horen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met onze webshop. Is deze kwestie uiteindelijk juist afgehandeld?