Prinsenstraat 9b
9711 CL Groningen
050 5885468

Anita Rabbett beoordeelde op 2017-05-05

Ik heb niets dan positieve ervaringen met Merinosokken.nl. Zowel qua het product, de levering en de aftersales-service. Ik zocht sokken die mijn voeten in de winter tijdens het werk (buiten) warm hielden en deze heb ik hier gevonden in het dikste paar wollen sokken speciaal bedoeld voor deze omstandigheden. Het werk is er leuker door geworden! Ook overige sokken van Merinosokken.nl die ik draag bij andere gelegenheden voldoen aan de verwachting die ze scheppen. Een zeer fijne website met goede producten, snelle levering en vriendelijke service. Een aanrader mocht je nog twijfelen!

Erwin beoordeelde op 2017-04-07

Heldere site met duidelijke omschrijvingen. Ik heb 2 paar extra hoge en dikke merino wollen sokken gekocht (S6). Direct de volgende dag ontvangen en sokken bevallen uitstekend! heb Icebreaker sokken gehad, maar die maken dit soort sokken (hoog/dik) niet meer. Die van merinosokken.nl zien eruit en voelen als dezelfde kwaliteit maar dan wel een stuk minder duur. Goed hoog en erg dik, dus heerlijk op de koudere dagen!

Pieter beoordeelde op 2017-04-07

Mooie website, kwaliteitsproducten en duidelijk aankoopproces. Lekker zittende wandelsokken besteld. Vlotte bezorging. Echt een aanrader!

Mark beoordeelde op 2017-03-30

Fijne, overzichtelijke webshop. Makkelijk bestelproces, topkwaliteit sokken en uitstekende service! Alleen maar positief.

Henrietta beoordeelde op 2017-01-17

Lang gewacht maar toch gekregen. Mooie sokken.

Reactie van Merinosokken.nl:
Spijtig om te horen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met onze webshop. Is deze kwestie uiteindelijk juist afgehandeld?