Europaweg 22
9636 HT Zuidbroek
085 0013 102

8,9

Margreet Troost beoordeelde op 2019-03-13

Keurig verpakt. Helaas was het Pick-up point met vakantie dus moest ik iets langer wachten op de bestelling. De rode kleur van de sokken was anders(donkerder) dan de website deed vermoeden. De kwaliteit is uitstekend.

Barbara Langeveld beoordeelde op 2019-03-12

Precies een week geduurd alvorens de bestelling beschikbaar was.
Jammer.

Paul Willems beoordeelde op 2019-03-08

Prima hoor
Bestelling was snel binnen

Pieter Nieuwland beoordeelde op 2019-03-04

Snel en heerlijke sokken

Erik Joling beoordeelde op 2019-02-24

Mooie dunne wollen sokken. Ik was bang dat die niet meer bestonden en dat ik op katoen moest overstappen.
De ene dag besteld, de volgende dag in huis.

Paola Franco de Miranda Barros beoordeelde op 2019-02-22

Keurige website. Ik heb merino sokken gekocht en ben tevreden. Bezorging duurde wel lang, maar dat kwam door DHL.

Heidi Ulrich beoordeelde op 2019-02-22

Snel geleverd en goed nagedacht over een compact zakje voor in de brievenbus.

Gerard van Amstel beoordeelde op 2019-02-15

Het product is snel bezorgd. Een fout bij het bestellen is eenvoudig opgelost door terugsturen en crediteren.

Marja beoordeelde op 2019-02-12

Na heel veel gedoe, en bijna nadat 2 weken na de bestelling verstreken zijn, vandaag per email gehoord dat ik mijn geld van de bestelling terug krijg. Mijn pakketje is door merinosokken verstuurd naar het depot van de pakketverzorger. Via de website van merinosokken ben ik hier heen geleid. Veel en vaak bellen van mijn kant heeft nooit tot een direct contact geleid. Ook op mailcontact werd sporadisch gereagereerd. Ik heb voortdurend moeten reageren en een weinig klantvriendelijke reactie ontvangen. Kost onnodig veel energie en alom teleurgesteld!

Reactie van Merinosokken.nl:
Beste Marja,

Wat jammer dat u zo ontevreden bent over onze service.
Zoals uitgelegd in de mail hebben wij het gewoon naar het door u opgegeven adres opgestuurd, de verzender heeft er om onbekende reden voor gekozen om het pakketje naar een ander adres pick-up point te sturen, dit kan zijn omdat het pick-up point niet meer bestaat oid... Wij hebben hier helaas geen grip op.

Het geld is retour gestort,

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Ineke Bergsma beoordeelde op 2019-02-05

Goed kunnen uitzoeken, bestellen en snel geleverd

Paul beoordeelde op 2019-02-05

Top

mic carwalho beoordeelde op 2019-02-04

snelle levering. prachtige sokken

Evelien Hoekstra beoordeelde op 2019-02-03

Snelle levering, leuk test pakket.

P. S. beoordeelde op 2019-02-01

Mooi product tegen mooie prijs, keurig geleverd volgens afspraak.

Lieuwe Boersma beoordeelde op 2019-02-01

aller perfect!

Marjan Lommerse beoordeelde op 2019-02-01

Snelle levering. Heel fijne sokken!

Paul Wisman beoordeelde op 2019-01-30

Fijne sokken

maja van de peppel beoordeelde op 2019-01-28

Warme sokken goede kwaliteit en goede bezorging

Nicole beoordeelde op 2019-01-27

Snelle levering en goede sokken zeker niet knellend i.v.m. lipoedeem.

Nico Reinders beoordeelde op 2019-01-25

snelle levering, helaas een paar sokken in de verkeerde maat geleverd, kan gebeuren, maar dit herstel duurde iets langer. Ook is de keus voor DPD absoluut niet de mijne. En waarom een enkel paar sokken niet gewoon als brievenbus post verzenden?