Europaweg 22
9636 HT Zuidbroek
085 0013 102

9,0

A. Nolte beoordeelde op 2019-01-22

Ondanks belofte dat er snel geleverd zou worden, pas na een paar keer antwoordapparaat te hebben ingesproken (er kwam niemand aan de telefoon) en het contact formulier te hebben ingevuld, werden na 14 dagen de sokken geleverd.

Lieve Theunissen beoordeelde op 2019-01-20

Alles naar wens

Ilse Doreleijers beoordeelde op 2019-01-19

Goede kwaliteit sokken en snelle levering

A.J De Ruijter beoordeelde op 2019-01-13

Snelle levering ,goede kwaliteit sokken

Michel Das beoordeelde op 2019-01-13

Snelle complete levering en mooie sokken.

P.M. Juda beoordeelde op 2019-01-12

Prima sokken! Je hoeft niet thuis te blijven voor ontvangst voor mijn bestelde 5 paar sokken (brievenbuspost) maar dat wordt nergens vermeld maar ontvangt wel bericht van de vervoerder om thuis te blijven lijkt het.

Sonja Dortants beoordeelde op 2019-01-09

Snelle afhandeling en goed podukt

Winnie Roffelsen beoordeelde op 2019-01-08

Heel fijn draagcomfort. Steeds warme voeten, verbazingwekkend. Houden zich goed in de wolwas. Ik ben erg tevreden en bestel er nog meer.

Rob Boom beoordeelde op 2019-01-07

Keurige webwinkel maar bezorging met DPD slecht.

Jacques Leeuw beoordeelde op 2019-01-07

Heel tevreden, snelle en goede levering.👍🏻

HELEEN Steinbuch beoordeelde op 2019-01-07

heerlijke kousen, prima bezorging

Marcel de louw beoordeelde op 2019-01-07

duurt heel lang voordat ik bestelling binnen heb, intussen reeds 3x een mail gestuurd maar nog steeds niets ontvangen

Hanneke van Leeuwen beoordeelde op 2019-01-06

het zijn supersokken, heerlijk en wat vooral belangrijk is ze kriebelen niet. elk jaar bestel ik ze en geef een paar aan mijn dochter die als baby zijnde niet tegen kriebelende wol kon. dit vindt ze heerlijke sokken, groetjes Hanneke

gea siebelink beoordeelde op 2019-01-06

ik heb ze pas 1 dag gedragen maar passen goed en knellen niet en lekker warm

Jacolien Van Eerten beoordeelde op 2019-01-03

De sokken zijn fantastisch!
Echter het bedrijf dat het moet bezorgen is vreselijk. Je krijgt 1,5 uur van te voren bericht dat ze voor je deur staan, dat lukt niet als je op je werk bent. Na 17 uur ophalen op een locatie dat 20 min fietsen is. Aankomen en niets is bezorgd. Uiteindelijk pas 2 dagen later op het adres waar ik het moest ophalen. Klacht ingediend maar hoor je verder niets van, behalve dat kan gebeuren.

Lieuwe Boersma beoordeelde op 2019-01-02

alles prima

Kris Wellens beoordeelde op 2018-12-31

mooie, warme sokken ideaal om te wandelen!

Juliette Mol beoordeelde op 2018-12-31

Heerlijk zacht en lekker warm en snel in huis

g v dalen beoordeelde op 2018-12-23

snelle levering , prima

Robert Damen beoordeelde op 2018-12-21

Uitstekende kwaliteit en snelle levering