Europaweg 22

8,7

Carin Reep beoordeelde op 2019-09-09

Prima webshop.

Marian Klunder beoordeelde op 2019-08-20

Heb de sokken gewassen voor gebruik en er vandaag de eerste kilometers op gemaakt. Super!!

Andy Luberti beoordeelde op 2019-08-10

Duidelijke site en gekregen wat ik besteld had.

Ranko Veuger beoordeelde op 2019-08-09

Ik heb witte korte merino sokken besteld voor een fietsvakantie. Beide paren een week gedragen, geen enkele zweetgeur!! Super. Vrijdag besteld, zaterdag in huis, zondag op vakantie!

S van Maaren beoordeelde op 2019-08-09

Gekregen wat ik heb besteld en snel geleverd, dus prima. De mail ter bevestiging van de bestelling mag wat vlotter. Was even afwachten of het bestellen goed was gegaan. Gelukkig bleek dus van wel. Zou hier zonder twijfel weer een aankoop doen.

Marlies Vlek beoordeelde op 2019-08-05

Ik heb op 28 juli 2019 en bestelling geplaatst en heb deze nog steeds niet ontvangen (5 aug.). Heb meerdere malen gemaild en gebeld en krijg geen enkele reactie. Zeer teleurstellend!

Frank van der Sanden beoordeelde op 2019-08-05

commentaar overbodig

Petra Schuijling beoordeelde op 2019-07-23

Ik had de sokken gauw in huis. Een paar was alleen wat dikker dan ik had gedacht obv de beschrijving. Maar desondanks tevreden.

Robert van Es beoordeelde op 2019-07-21

Bestelling was iets vertraagt en ik had beter geïnformeerd kunnen worden (verbeterpuntje). Ik heb nu zelf moeten emaillen waar mijn pakketje bleef. Wel is de support vriendelijk en behulpzaam. Ik heb hier al een paar keer besteld en nooit geen problemen gehad, alles is altijd goed aangekomen. Pakketjes worden verstuurd met DPD, ik heb liever dat het met Post.nl word verstuurd gezien de uitgebreide keuze aan afhaalpunten. Alles bij elkaar genomen ben ik tevreden.

Renze Paauw beoordeelde op 2019-07-08

Zeer snelle en correcte levering

Kirsten beoordeelde op 2019-07-02

Tot 2x toe een pakketje besteld met de mededeling dat het pakket bij een afhaalpunt bij mij in de buurt moet worden afgeleverd. Beide keren werd het pakket rechtstreeks naar mijn huis gestuurd.
Slordig en onprofessioneel!

Henk Jansen beoordeelde op 2019-07-01

Ik zit al 3 werkdagen te wachten op de levering. Vandaag besteld...morgen inhuis nauw mooi niet!!!!

Emmy Kling beoordeelde op 2019-06-30

Goede kwaliteit

Engeltje18 beoordeelde op 2019-06-25

Kreeg bevestigingsmail van mijn bestelling, heb na moeten bellen om te vragen of de bestelling goed was doorgekomen, want de betaling was al gedaan.
Had aangegeven het pakketje te laten bezorgen op een ophaalpunt en het pakje is gewoon naar mijn huis gestuurd. Heel onzorgvuldig allemaal.

Mevrouw den Dulk beoordeelde op 2019-06-23

Ontevreden Bestelling niet geleverd.

Reactie van Merinosokken.nl:
Beste Mevrouw den Dulk. Dank voor uw review. Uw order is inderdaad niet succesvol geleverd ivm problemen door vervoerder - wij hebben u zojuist een mail gestuurd met de geboden oplossingen - excuses voor het ongemak.

Mark Hermans beoordeelde op 2019-06-02

Prima zoals het hoort

Monique Pander Maat beoordeelde op 2019-06-01

Super fijne sokken, super snel geleverd! Toppie!

J Fellinger beoordeelde op 2019-05-10

uitstekende kwaliteit en service.

Aha beoordeelde op 2019-05-01

๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š