Dennenlaan 8
7731 AG Ommen
+31850070507

Bol.com 34 9,2

Karin Groen beoordeelde op 2019-08-05

Werd snel terug gebeld, prima advies gekregen en levering was snel en keurig verpakt.

Dieuwke Mombarg beoordeelde op 2019-07-02

Super fijne webshop! Ik vroeg of het zou lukken de bestelling dezelfde dag te versturen zodat ik het de volgende dag ik huis had. En dat kon, was ik erg blij mee!
Helaas was wel de zak vermiculiet beschadigd bij aflevering en was er wat uit.

Reactie van Meststofshop.nl:
Bedankt voor reactie. We hebben onze verpakking nu aangepast. Beschadiging van de zakken zal nu niet meer gebeuren!

Noor Gaalen beoordeelde op 2019-06-27

Beata Kutera beoordeelde op 2019-06-24

Goede service en snelle levering , zelfs op zondag nog mail terug met antwoord op vraag.

Mélanie Jansen beoordeelde op 2019-06-21

Jaap Geurts van Kessel beoordeelde op 2019-06-15

Paul Pasman beoordeelde op 2019-04-08

bestelling gedaan volgende dag in huis prima geleverd. nogmaals bedankt

H Groen beoordeelde op 2019-04-02

Sylvia Werf beoordeelde op 2019-03-21

N. Nelissen beoordeelde op 2019-03-17

M.R.H. Meijer beoordeelde op 2019-03-16

Zeer snelle reactie

Edith Kammen beoordeelde op 2019-03-14

Levering was snel. Helaas zat er een snee in de verpakking waar wat vermuculiet uit kwam.

Ad van Son beoordeelde op 2019-02-25

Duidelijke website en snelle afwerking en levering.

Ruud De Ridder beoordeelde op 2018-06-06

Chris van Duijn beoordeelde op 2016-04-07

Uitstekende service, goed contact, snelle levering

Bas beoordeelde op 2016-04-04

snelle reactie op vragen, snelle levering

2016