Willy den Oudenstraat 31
3056AD ROTTERDAM
+31654268418

Google Plus/Places - 10,0

Sandra Derijcke beoordeelde op 2018-10-27

Snelle levering, fantastische koffie,uitstekende klantenservice

M. Scheffers beoordeelde op 2018-04-22

Snelle service. Goede koffie.

Jan van Ede beoordeelde op 2018-04-14

Top service, top koffie!

George beoordeelde op 2018-03-30

Mooi op tijd geleverd. Koffie smaakt echt prima!

Marcel Sinninghe beoordeelde op 2018-03-23

Snelle service

Gijs van Nieuwenhuizen beoordeelde op 2018-03-20

Snel antwoord op vragen, goede kennis van de producten, snelle bezorging en uitstekende koffie!

Antonio Mazzara beoordeelde op 2018-03-15

prima ervaring

Hein Wolda beoordeelde op 2018-02-22

Overzichtelijke site, heel snelle levering en uitstekend verpakt. Ook de betaalmogelijkheden zijn uitgebreid en duidelijk.

Belangrijker nog: het is echt verschrikkelijk lekkere koffie. De door mij bestelde Castorino Gold Arabica is zonder concurrentie

Huib beoordeelde op 2018-02-03

Het product was snel in huis. Maar ook de snelle en persoonlijke input naar meer informatie over het onderhoud van de machine was super.

Jan Schopman beoordeelde op 2018-01-29

Unieke webwinkel met perfecte ESE severving espressomachines. Mooie gele RDL Wally besteld en daarbij een proefpakket ESE sevings.
Razendsnel geleverd! Eind van de middag besteld, volgende ochtend goed verpakt bij mij thuis.
Prima apparaat wat heerlijke echte espresso maakt. Ook de ese pods zijn erg lekker en werken heel goed en eenvoudig.
Later nog telefonisch contact gehad met de shop over het koffieassortimemt wat resulteerde in een goede suggestie om het gebruik te optimaliseren.

Filip Keuning beoordeelde op 2018-01-25

Goed geholpen en snel geleverd, koffie is heel lekker.

Steven beoordeelde op 2018-01-24

Super, goede kwaliteit koffie, super snelle levering. Vriendelijke verkoper.. Ik kom zeker terug.

Susanne Ligthart beoordeelde op 2018-01-21

Zeer snelle service! Zelfs zo rond de feestdagen. Top!

Gerben de Rijk beoordeelde op 2018-01-17

Heel tevreden, altijd snelle levering, enorm veel keus voor een prima prijs en perfecte kwaliteit!

Nico Willard beoordeelde op 2018-01-17

Uitstekende service en ook nog gratis koekjes gekregen olk

Arthur beoordeelde op 2018-01-17

Heel tevreden. Ik heb via de chat op de website een paar vragen gesteld en daar snel goed antwoord op gekregen. Bestelling was de volgende dag in huis, alles goed verpakt. Bij een vervolgbestelling werd nog een leuke attentie bijgevoegd.

Claudia beoordeelde op 2018-01-17

Goede en snelle service, en perfect verpakt! Communicatie ook keurig en er werd goed mee gedacht!

Michelle van Vliet beoordeelde op 2018-01-16

Snel geleverd, dozen goed verpakt

Lars beoordeelde op 2017-12-29

Koffie en machine lekker snel geleverd.
De Wally is een leuke kleine en handige machine. Koffie van Karoma en Mike erg oké.

Joost beoordeelde op 2017-12-03

Prima koffie en snel geleverd.