Willy den Oudenstraat 31
3056AD ROTTERDAM

Martijn beoordeelde op 2017-02-20

Op een middag besteld en de dag erop al in huis in Belgie ook nog! Heerlijke koffie en altijd nog een mailtje na of het allemaal in orde was. Top service!

Jeroen van Wingerden beoordeelde op 2017-01-13

Weer eens wat anders dan de standaard merken, zeer aan te bevelen. Aangenaam verrast door Caffè Mike.

Hans de Vreugd beoordeelde op 2016-10-12

Altijd bereid om te willen helpen en advies te geven over mogelijk beste oplossingen. Daarnaast altijd verrassende koffies en snel geleverd.

Noël beoordeelde op 2016-09-12

Heel tevreden. Heel fijn online advies gekregen via de chat. Snelle levering en prettig contact ook na de verkoop.

Rineke Wartena beoordeelde op 2016-08-31

Heel tevreden over de supersnelle levering en de persoonlijke boodschap die MetaCaffe had toegevoegd op het overzicht van met het apparaat meegestuurde proef koffie. Als verstokt Illy gebruiker was ik aangenaam verrast door de smaken van de verschillende koffies.

Hans Timmermans beoordeelde op 2016-08-22

Ik vond het heel lekkere Koffie en ook lekker snel die cappuccino is super lekker geweldig zeker een duimpje omhoog ;p

Hans Timmermans

Erik van Keimpema beoordeelde op 2016-08-13

MetaCaffè is alom een perfecte ervaring. Duidelijk en handige webshop. Bestellen is een fluitje van een cent en een zeer uitgebreid assortiment. Snelle levering, goede en attente afhandeling, maar vooral uitstekende koffie!

Elvani beoordeelde op 2016-07-30

Snelle levering en eindelijk eens andere ESE Servings.
De proef pakketten zijn aan te raden, toffe machines en goede prijs. Honduras en Cuba zijn een verrassing!

Martin Scheppink beoordeelde op 2016-07-26

Een Piccola Piccola ESE espresso machine besteld. Mooie compact apparaat en strakke vormgeving.Heb de machine nog dezelfde dag afgehaald. Kreeg bij aflevering veel aandacht en tips en de gedrevenheid, gedegen kennis en passie van de eigenaar vind ik geweldig. De prijs is uitstekend en de gratis 150 stuks bijgeleverde servings in verschillende smaken geven me de kans om met andere koffiesoorten kennis te maken. Ik ben al vanaf begin jaren tachtig gebruiker van het ESE systeem en heb tot nu toe alleen Illy koffiepads gebruikt. Er gaat een wereld open met de bijgeleverde pads van andere koffiebranders. Kortom; MetaCaffè kan ik iedereen van harte aanbevelen, dankzij de fijne machine, zeer gunstige prijs en de geweldige service.

Peter beoordeelde op 2016-06-03

Hier een La Piccola La Piccola espresso machine besteld. Naast de goede prijs en uitstekende service, MetaCaffe is ook een winkel met een eigenaar die een echte passie en veel kennis van koffie heeft.

Naast de La Piccola espresso machine, is ook het bijbehorende proef pakket van ESE koffie pads een echte aanrader. Leuk en vooral erg lekker om al die verschillende koffie pads uit te proberen.

J Illing beoordeelde op 2016-03-13

Supersnelle levering!

Seppe Verstraete (Brugge) beoordeelde op 2016-03-06

Winkel ervaring was vlot en eenvoudig. Daags erna was men pakketje al aangekomen. Een koffie-site die ik MOET onthouden.

Toon W. beoordeelde op 2016-01-17

Goede service, snelle levering en koffie die je niet ergens anders kan kopen en vooral erg verrassend, nu alle ESE uitgeprobeerd. Geweldig.

Bart beoordeelde op 2016-01-09

Vier jaar geleden klant geworden, sinds de webshop is alles alleen maar mooier geworden, altijd snelle levering en niet vergeten, heerlijke koffie.

Remco beoordeelde op 2016-01-08

Snelle levering, goede service en zeer goede koffie. Fijne partij

Andre beoordeelde op 2015-12-29

MetaCaffè is eenvoudig de lekkerste koffie bestellen. Ondertussen al meerdere keren een bestelling geplaatst bij MetaCaffè na een tip van een vriend. Alles wordt altijd correct en op tijd afgehandeld. De communicatie is dik in orde en persoonlijk. Ik beveel MetaCaffè dan ook van harte aan (en niet alleen vanwege de koffie).

Tip: probeer eens de koffie's uit de nieuwe Qubik Caffè Italian Breakfast collectie (8:20 en BOOM) een betere start van de dag bestaat niet.

Leonardo de la Parra beoordeelde op 2015-12-28

MetaCaffe heeft een bevlogen eigenaar en een bijzondere collectie. Snel geleverd en altijd top service.

Reactie van MetaCaffè:
Thanks!

Marco beoordeelde op 2015-09-28

Eindelijk lekkere koffie voor in mijn nespresso apparaat, blij!!

Mark van Vliet beoordeelde op 2015-09-24

Webshop die bijzondere koffie in huis heeft en snel levert, Geweldig!

Arjan beoordeelde op 2015-07-08

Prima shop, snelle afhandeling ('s middags besteld, morgen al in huis) en erg goede kwaliteit koffie. Aanrader!