Mevrouw Splinter

Mevrouw Splinter

In mijn winkel verkoop ik handgemaakte sieraden & newbornspulletjes.

De sieraden zijn gemaakt van bamboekoraal, zoetwaterparels, glas, hout, en (edel)steen. Ik maak ook gebruik van gerecycled materiaal en koop in binnen- en buitenland kapotte en afgedankte sieraden waar nog zoveel moois in zit. Alles gecombineerd met zilver of nikkelvrij brons.
Spulletjes voor newborn & baby, ooit gestart met gierstonderleggers ter preventie van afgeplatte hoofdjes maar uitgegroeid tot een gezellige collectie handgemaakte accessoires.
De zekerheden van https://www.mevrouwsplinter.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bijna alles in mijn winkel is handgemaakt. Ooit begonnen met babyspulletjes waaronder een gierstonderlegger ter voorkoming van afplatting babyhoofdjes maar sinds een paar jaar maak ik ook sieraden. Vaak ontstaan uit gerecyclede kettingen die ik vind op markten in buiten- en binnenland. Samen met bamboekoraal, zoetwaterparels en zilver zijn het soms juweeltjes geworden, meestal vriendelijk geprijsd en altijd gratis verzonden in NL. Sinds er vanwege corona mondkapjes gedragen moeten worden maak ik deze van mijn mooiste Balibatiks. Ik houd van goede communicatie met mijn klanten en ben zorgvuldig in mijn nazorg. Daar doe ik het voor.

Bekijk Manifest