Leidsevaart 390 RD
2014HM Haarlem

Ruth van Dijk beoordeelde op 2017-12-13

Heel tevreden!
Persoonlijke benadering en mooie producten!
Een aanrader voor wie voor hand-made-products gaat!

A Lamberink beoordeelde op 2017-06-21

Heel tevreden, snelle levering

Berthe van der Peet beoordeelde op 2017-03-07

Ik ben heel tevreden over de levering van Mevrouw Splinter. Ze reageert heel snel op mijn vraag en gaat echt heel persoonlijk te werk. Ze deed er ook nog een lief klein cadeautje bij....ik kan iedereen aanraden iets bij haar te kopen.

Carla van kleef beoordeelde op 2017-01-19

Goede feedback
Keurige en snelle vezending

Nancy Dijkstra-Zandbergen beoordeelde op 2016-11-30

Mevrouw Splinter is een geweldige winkel die lieve kadootjes voor baby maar de laatste tijd ook voor mezelf en mijn dochter. Mevrouw Splinter reageert altijd snel en in geweldige kadoverpakkingen. Die zijn minstens zo gaaf als de dingen die je besteld!

Esther Weidema beoordeelde op 2016-11-11

Snelle service en heel klantvriendelijk. Mooi ingepakt!

Linda Schouten beoordeelde op 2016-11-11

Leuk assortiment, snelle levering, originele en mooie verpakking!

2016