Druivenstraat 19
1326HE Almere
+31 36-7440099

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

9,1

AC beoordeelde op 2017-04-05

I'd really like to see a few improvements from the company. First, the web store. I ordered a set of salsas that said they were 'in stock' rather than 'only a few left', having found the day they were shipped that they did not have any in stock. Second, the web store needs work. I tried to place an order this morning, and there is an 'internal process', which inevitably delays my order (also, my cart was emptied on my account, so I had to re-search for the items). And lastly, if they could return phone calls, that would be ideal. Other than that, I'm happy they offer these products I love here in NL, and would like to stay a customer. However, if I find anymore complications, I have no choice but to take my business elsewhere.

Gaby Vazquez Ibarra beoordeelde op 2017-02-04

De producten werden binnen 1 dag geleverd, netjes ingepakt. Ik was benieuwd naar de houdbaarheidsdatum van de maismeel en ook benieuwd naar de hoeveelheid chili guajillo in de verpakking (ik heb een portie van 200 g besteld). En ik moet zeggen, ik ben positief verrast! Alles was tip top in orde. Ik ga in de toekomst weer bij mexicaansewinkel bestellen.

Los productos me llegaron en un día, todo muy buen empadado y en buen estado. Me sorprendió la cantidad de chile guajillo en el empaque de 200 gr. que ordené. Son bastantes! La fecha de caducidad de los paquetes de masa harina está muy bien. Los puedo tener unos meses en la alacena. La próxima vez que necesite estos productos volveré a ordenar de la tiendamexicana.

J. Pacheco beoordeelde op 2016-12-17

I would like to thank the Mexicaansewinkel for their great service. I called the customer service for advice for a traditional recipe and I was helped in a very friendly manner. Also very important the products I ordered were received the next day, properly packed and undamaged. I will definitely order again from the Mexicaansewinkel, I am very please with their service and products.

Doris en Jean beoordeelde op 2016-11-05

Beste lezers,
wij zijn zéér tevreden van de uitmuntende service en diensten van dit prachtig bedrijf, we kregen op twee dagen tijd (Belgie-Borsbeek) onze eerste bestelling, er waren enkele producten bij die schade hadden opgelopen (ja het was toch een grote bestelling) tijdens het transport, géén probleem, dit kan bij elke transport gebeuren. Na het eerste mailtje, om dit gebeuren te melden voor een mogelijke oplossing, kregen we snel een berichtje van het bedrijf met de mogelijke keuzes die zij ons voorstelden. De keuze was snel gemaakt.En ja, nog géén 24h daarna stond de pakjesman aan de deur, met de vervangende producten, van service gesproken dat is er een .We waren echt versteld van deze SNELLE en VLOTTE REGELING.
DOE ZO VERDER DIT IS ECHT EEN MODELBEDRIJF, PROFICIAT.

Renjaan, Ismael beoordeelde op 2016-11-03

SUPER :) vanuit frankrijk

G beoordeelde op 2016-10-26

Bij 1e bestelling gelijk al een artikel (habanero saus) dat ruim over de houdbaarheidsdatum heen was. Zou toch niet mogen gebeuren bij een (goede) webshop in levensmiddelen. Blijkbaar is er geen eindcontrole van de bestelling voor het inpakken, of deze eindcontrole wordt niet al te serieus genomen.

peter bauwens beoordeelde op 2016-08-09

Zondagmiddag besteld, dinsdagmiddag stond het voor de deur (in België)
Scherp van prijs, perfect verpakt, en het smaakt écht Mexicaans zoals wij dat graag eten.
peter

Sofia beoordeelde op 2016-04-28

Prachtige website, heel vriendelijk klantenservice en heel eenvoudig te bestellen. De producten zijn divers en heerlijk! Klasse! Ik ben heel blij dat ik deze website heb gevonden!

Menno Groenendaal beoordeelde op 2016-03-19

bij mexicaansewinkel.nl hebben ze de echte mexicaanse producten die je nodig hebt voor mexicaanse gerechten. Mijn vrouw komt uit mexico en herkende meteen alle producten die ze thuis gewend was. Kortom echte mexicaanse producten van hoge kwaliteit. Via de overzichtelijke website zijn de spullen makkelijk te bestellen. De levering geschied snel en netjes.

Christien Janson beoordeelde op 2016-03-09

Het echte werk, snel geleverd tegen een redelijke prijs. Prima.

Richard beoordeelde op 2016-01-26

Geweldig assortiment!
Snelle levering en uitstekend verpakt.
Een artikel was verkeerd geleverd maar dit is binnen een dag opgelost en ik mocht het verkeerd opgestuurde artikel houden.
Geweldige service, ik zal hier zeker vaker gaan bestellen!

Andre Doomen beoordeelde op 2016-01-26

Prachtige website, duidelijk, overzichtelijk en vooral heel eenvoudig om je bestellingen in te voeren. Daarnaast zijn de producten ook over heerlijk, iedere maaltijd is een feest!

Rob Neuteboom beoordeelde op 2016-01-24

Afgelopen woensdagmiddag bestelde ik bij de Mexicaansewinkel. En de volgende dag was het dingdong en stond Post.nl voor de deur met het pakket. Wauw wat een service klasse hoor! Ik kom zeker terug.

Grt

Rob

Trijnte Wiebega beoordeelde op 2016-01-24

Afgelopen jaar op vakantie naar Mexico geweest en de mexicaanse keuken leren kennen. In Nederland genoeg Mexicaanse restaurants alleen het smaakt niet echt. Net zoiets als een Chinees die je bami pangang voorschoteld dat kent die niet. gelukkig vond ik deze Mexicaansewinkel waar ik uitgebreid kon winkelen. Ze hebben me zelfs geholpen en geadviseerd hoe ik alles moest klaarmaken. Geweldig. Vooral doorgaan mexicaansewinkel ...

Trijntje

Wouter B. beoordeelde op 2016-01-19

Heerlijke tortilla's besteld met een pittige saus. Webshop ziet er overzichtelijk uit en ik ga hier zeker vaker bestellen!

2016