Druivenstraat 19
1326HE Almere
+31 36-7440099

8,2

van der Schoot beoordeelde op 2019-07-04

Tijdig en correct geleverd. Authentieke Mexicaanse ingrediënten.

Juan Hernandez beoordeelde op 2019-05-14

La mejor tiendita mexicana en holanda

Duya beoordeelde op 2019-05-06

Sommige zakken waren geopend opgestuurd. Na lang zeuren per email kwam er reactie en het geld zou teruggestort worden. Nooit meer wat van gehoord. En geen reactie meer op emails.
Nooit weer

Gabriela Garcia beoordeelde op 2019-04-26

Heel goed behandelen en snel bezorgd. Ik geef een 10!!!!

JA beoordeelde op 2019-03-30

I suggested this site to a friend, having never ordered from it myself. She placed a large order and never received anything, no one responded to messages. Total scam, lokk elsewhere

Marjanne de Bie beoordeelde op 2018-12-20

Snel, perfect verpakt, mijn Mexicaanse schoondochter zal blij zijn met haar eigen eten met de kerst!

Jolanda beoordeelde op 2018-12-19

Waar ik mij vreselijk aan stoor is de vele vage productomschrijvingen of geen omschrijvingen (en daarom ook niet bestel). B.v. Adobe kruiden is een kruidenmengsel als productomschrijving, Azopathe poeder is een gedroogde prikkelend ruikende epazote geeft de authentieke Mexicaanse smaak aan uw gerecht. Weet u dan hoe dit smaakt en in welke gerecht dit hoort? Bij maismeel geen informatie of het GMO vrij is en aangezien het Mexicaanse producten zijn vermoed ik van niet. Hun agrarische producten zijn verwoest door de USA en verwisseld met GMO producen. Waar zijn de GMO vrije producten? Waarom niet de ingredienten van een product weergeven?

David Reynoso beoordeelde op 2018-09-19

Op 17/09 s’avonds bestelling geplaatst en op 19/09 in België geleverd.
Heel snel en correct.

Reiko beoordeelde op 2018-08-14

I have ordered 3 weeks ago. didnt receive any delivery. they dont answer phone call (and i always left a message) or give any answers regarding my ordered products. very disapointing. cannot recommend at all. i am glad that paypal will check on my money now

Raul Ramos beoordeelde op 2018-07-04

Uitstekende service en betrouwbaar.

Mario Carrasco Jimenez beoordeelde op 2018-06-24

I had become a regular client. Delivers timely and always answer any question friendly.

Jorge Dulché beoordeelde op 2018-06-01

I placed and order which was charged to my bank account TWICE and the products haven't even left my cart in the website, and in my profile it appears as I never ordered anything. They don't answer emails nor their contact platform messages. It's a shame as I was really looking forward to the products I ordered, but now it looks like I just got ripped off 50+ euros. Definitely don't recommend ordering from here with this kind of service.

Eline beoordeelde op 2018-05-24

Heel tevreden! De winkel was even gesloten wat ik erg jammer vond, toen ze weer open gingen was het product wat ik wilde bestellen out of stock. Ik was even bang dat het misschien uit het assortiment gegaan was, maar binnen enkele dagen was het aangevuld. Na het besteld te hebben, werd het ontzettend snel bezorgd (inclusief track&trace). verbeterpuntje: verzendkosten zijn relatief duur..

Frank beoordeelde op 2018-02-27

Niets op aan te merken: producten goed verpakt, snel geleverd, goeie factuur, zelfs nog wat kleine extraatjes voor de "first time customer"? Maar bovenal ben ik blij dat ik nu zulke goeie producten snel in huis heb. Top!

SANDRA GONZALEZ beoordeelde op 2018-02-12

Siempre disponible, cuando necesito recojer mis productos

Samantha Casso Lopez Perez beoordeelde op 2018-02-12

Good service!

Emiel Nijholt beoordeelde op 2018-02-09

Ik heb deze week Salsa verde para echiladas besteld, heb echter Salsa roja para enchiladas ontvangen. Ik heb na ontvangst 2 keer gebeld maar geen antwoord, daarna via de site gemeld weer geen reactie. Dit is al de tweede keer dat de bestelling niet klopt en men nergens op reageerd!!!! Op deze manier wil ik geen zaken meer met deze winkel doen!!!!!!!!

jaina saldana beoordeelde op 2018-01-04

Heel tevreden

ILo beoordeelde op 2017-10-27

Top service! De pagina werkt super en op de producten staat duidelijk wat op voorraad is en wat niet. Meteen mijn factuur verwerkt en morgen heb ik thuis lekker mexicaanse producten! Bedankt Mexicaanse Winkel!

AC beoordeelde op 2017-04-05

I'd really like to see a few improvements from the company. First, the web store. I ordered a set of salsas that said they were 'in stock' rather than 'only a few left', having found the day they were shipped that they did not have any in stock. Second, the web store needs work. I tried to place an order this morning, and there is an 'internal process', which inevitably delays my order (also, my cart was emptied on my account, so I had to re-search for the items). And lastly, if they could return phone calls, that would be ideal. Other than that, I'm happy they offer these products I love here in NL, and would like to stay a customer. However, if I find anymore complications, I have no choice but to take my business elsewhere.