Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Herestraat 92
9711LL Groningen
KvK 02069501

Mystery shopper

Lees
waarom

2016

Cecilia van der Veen beoordeelde op 2016-03-17

Ik vind miamorstyle heel tof. Ik heb een hele leuke maxi rok gekocht op de webshop, het bestellen was heel makkelijk en ik kreeg de rok meteen de volgende dag.

Rika de Jong beoordeelde op 2015-12-16

Ben bij toeval op jullie site gekomen maar wat een mooie en fijne site voor mensen met de kleine beurs hele leuke mode voor betaalbare prijzen. En de kwaliteit is prima. Heb besteld en ben er erg blij mee. Ik hoef geen andere winkel meer deze voldoet aan al mijn wensen.

Jolien de Vries beoordeelde op 2015-09-23

Hallo Miamor Style ben heel blij met jullie online webwinkel jullie hebben veel mode artikelen en ook nog betaalbare prijzen. Ben heel tevreden met jullie service niet goed geld terug en jullie levering is ook nog is super snel Bedankt trouwe vaste klant Jolien de Vries

Mirjam Visser beoordeelde op 2015-08-08

Super service niet goed geld retour zonder reden kan je besteling retour doen en vriendelijke personeel! En spot goedkoop jullie webshop is erg klant vriendelijk bedankt Miamor Style Groetjes vaste klant Mirjam Visser

Angela Houtman beoordeelde op 2015-07-27

Wat een geweldige mode. Altijd de nieuwste mode voor een mooie betaalbare prijs! Als ik via internet bestel krijg ik altijd mijn bestelling binnen de juiste tijd in huis. Erg fijn!

Melissa beoordeelde op 2015-07-25

Super gave webwinkel. Alle mooie mode voor weinig geld. Goede kwaliteit en een top service. In een woord geweldig. Deze webwinkel raad ik iedereen aan!

Sarah Pruis beoordeelde op 2015-07-25

Leuk webwinkel veel keus voor weinig geld Kwaliteit en Service uitstekend! Niet goed geld terug en erg vriendelijk personeel. Groetjes Sarah Pruis

Brian Gonzalez beoordeelde op 2015-07-24

Leuk bij jullie is dat je zonder reden je bestelling retour kan sturen en niet goed geld terug binnen 3dagen mijn geld al terug op mijn rekening top service bedankt team Miamor Style

Surlie Sarjoe beoordeelde op 2015-07-24

Wat fantastische service. Ik heb binnen 24 uur altijd mijn bestelling in huis. De klantenservice staat altijd paraat om hun klanten goed te woord te staan, dit is erg fijn! Naast hun service hebben ze mooie betaalbare prijzen vind ik. Top! Helemaal goed dus ga zo door!!

Moniek Terpstra beoordeelde op 2015-07-18

Echt een super leuke winkel als ik dan in Groningen ben is dat vaak de eerste winkel waar ik naar toe ga
Miamor heeft ook in drachten gezeten kwam der toen ook graag.
ik heb ook mee gedaan aan een like en deel actie waarbij ik een erg leuke zomer jurk heb gewonnen anderhalve dag later had ik hem ook al binnen wat een service mooie en goede kwaliteit zal der zeker veel plezier van hebben op vakantie

¤ Miamor style ♥

Latoya Latoya beoordeelde op 2015-07-17

Een hele leuke winkel met betaalbare en hippe leuke kleding.veel online keus vriendelijk personeel

Roshnie Kalicharan beoordeelde op 2015-07-14

Wat een superwinkel. Erg klantvriendelijk en ze hebben een top service. Niet goed geld terug en ze staan klanten altijd goed te woord. Fijn dat er voor ieder wat is bij Miamorstyle. Ze komen hun beloftes altijd na wat dus erg fijn is voor een klant. Ik kan met goed vertrouwen online shoppen. Goede kwaliteit voor weinig geld dat is altijd fijn!

Jolanda Nijboer beoordeelde op 2015-07-13

Mijn bestelling gister besteld vandaag al in huis binnen 24uur al in huis echt top! En ook erg leuk is bij jullie online shop. Dat je zonder reden je bestelling retour kan doen en je geld ook snel terug gestort krijg binnen 3dagen al !Had ik mijn geld al terug op mijn rekening! Top service Groetjes Jolanda Nijboer

Kimberly Veenstra beoordeelde op 2015-07-11

Super blij met jullie webwinkel veel keus en betaalbare prijzen!
Gister besteld vandaag al in huis binnen 24uur ! Top service !
Alleen heel verslaven jullie webwinkel koop nu bijna elke dag bij jullie
Vriendelijke klantenservice en retouren bij jullie geen brobleem geld retour is ook super snel binnen 7dagen! Blij met jullie webwinkel Groetjes vaste klant Kimberly Veenstra

Melanie Emmelkamp beoordeelde op 2015-07-09

ik ben altijd top behandelt zowel in de winkel als online altijd klantvriendelijk!!! altijd klaar voor een praatje!!! echt zo top! en als er iets niet op voorraad is dan krijg ik direct een mailtje en dan wordt het direct opgelost! echt ontzettend fijn! echt door blijven gaan zo echt top winkel top personeel! en mooie kleding en schoenen en tassen alles!!!!!!!

Cristina Costa beoordeelde op 2015-07-07

Zeer blij ! Klantenservice zeer vriendelijk en snelle verzending!
Super !

Latoya beoordeelde op 2015-06-25

Leuke webwinkel en betaalbare prijzen erg tevreden met jullie online aanbod. Niet goed geld terug. klantenservice erg vriendelijk bezorging binnen 24uur is ook helemaal top! Bedankt www.miamorstyle.com Groetjes Latoya

Alice Riedewald beoordeelde op 2015-04-02

WOWWW WOOW WWOOOOW..hARTELIJK DANK MIAMORE
MAAR DE BESTE EN GROTE DANK OOK AAN DE DAME VAN DE KLANTENSERVICE ,NL Prisilla..Prisilla hartelijk dank voor je geduld en vriendelijkheid...Zij is echt een top met alles..ze luistert graag naar je,helpt je meteen ,helpt ook meekijken en heel erg vriendelijk en geduldig.Ik ben vaste klant al bijna 2 jaar..goede ervaring .Ik blijf klant
goede kwaliteit ,lage prijzen .echt topp deze Miamorestyle

Drifab beoordeelde op 2015-02-02

Net mijn kleding en schoenen binnen, wauw!!! Ben er erg blij mee! En snel geleverd!! Dank u wel! Ik ben vaste klant. Tot snel weer!!!

Drifab beoordeelde op 2015-02-02

Op mijn vorige waardering staat 1 ster, was een ongelukje.
Zeker 5 *****
Nogmaals, dank!!!