Groenhoven 265
1103 LG Amsterdam

8,3

W Klomp beoordeelde op 2017-11-26

Snel geleverd en een goed product TOP

Indra Sudarminto beoordeelde op 2016-12-24

Besteld voor 23u, volgende dag geleverd?
De hele dag thuis gewacht, maar niets. Geen pakje en een dag verspild!

Reactie van Mighty Good Man:
Hoi, wat vervelend om te horen. Ik denk dat het met de kerst en helemaal naar Belgiƫ toch wat langer duurt. Het is brievenbuspost dus je hoeft er niet voor thuis te blijven in ieder geval. Fijne dagen!

Shani beoordeelde op 2016-03-18

Pakketje niet aangekomen!!!

Joke Marquerink beoordeelde op 2016-01-14

Tevreden. Mooie armband.

Arie beoordeelde op 2016-01-04

Correcte en snelle leveringen. Producten van goede kwaliteit. Wij hadden echter pech met
1 product. Klacht doorgegeven en binnen no-time de vergoeding alweer op de bankrekening.
Het contact is ook zeer prettig.

Andre Broekhuizen beoordeelde op 2015-12-31

Super snelle levering mooie armband met anker

Elly Vonk beoordeelde op 2015-12-30

prima in orde , snel geleverd

Tolunay beoordeelde op 2015-12-30

Mijn bestelling was zeer snel geleverd. Uitstekende producten en ik heb zeer snel en op een vriendelijke wijze antwoord gehad op mijn mails. Zeker een aanrader!!!

gert-jan van es beoordeelde op 2015-12-29

snelle levering en stropdassen zien er flitsend uit

Anneke beoordeelde op 2015-12-29

Prachtige pochets, een van de weinige winkels waar zoveel keus is!
Prima en snelle service.

Pieter beoordeelde op 2015-12-29

Had problemen met het dragen van een riem na een buik hernia operatie.
Verschillende bretels besteld, alleemaal passend bij verschillende broeken enzo.
Levering vlot zoals aangeduid en nu draag ik ze nog steeds en krijg veel compliementen.

Martin Benschop beoordeelde op 2015-12-29

Een tijdje geleden heb ik een blauw lederen wikkelarmband bij deze club besteld.
Binnen een week begon de armband al kaal te worden omdat de verf eraf bladerde.
Slechte kwaliteit dus (niet door en door geverfd alleen een laagje op de buitenkant).
Heb hierover 2x mijn beklag gedaan maar nooit enig antwoord ontvangen.

Daar kop ik dus nooit meer iets.

Bert beoordeelde op 2015-12-29

betrouwbaar, snel en behulpzaam
De betaling liep niet goed om onverklaarbare reden. Via email werd alles afgestemd en kon separaat worden betaald en werd de order op tijd geleverd.

Karel Brettelius beoordeelde op 2015-12-28

Prettige onlineshop. Snelle levering en vooral mooie spullen!

Aerschot beoordeelde op 2015-12-28

Geen gedoe en snel je spullen binnen top

Pieternel beoordeelde op 2015-12-28

Snelle levering en leuke das!

vojtech beoordeelde op 2015-12-28

Heel goed!

Piet beoordeelde op 2015-12-28

Na een zware buikoperatie kon ik een tijd geen riemen meer dragen en heb ik naar goede bretels gezocht en ben ik heel vriendelijk door "Mighty Good Man" geholpen en kreeg ik een paar schitterende bretels met mooie leren details zeer snel thuisbezorgd. Nu draag ik nog steeds deze bretels terwijl ik al weer gewoon een riem kan dagen, en dat zegt wat over de kwaliteit van de bretels.
Kort samengevat, prettig en snel contact, snelle verzending en goede kwaliteit voor een goede prijs, wat wil je nog meer.

R.E. Mes beoordeelde op 2015-12-24

Ik heb 2 soorten bretels (1 ca. 59 euro en 1 ca. 26,00 euro uitgekozen en bij afrekenen staan er 4 in bestelling en staat er ca 178 euro onder aan de streep. Jullie zijn wat mij betreft een stel grote boeven waar ik nu niets meer zal bestellen. Oplichters zijn jullie.

Reactie van Mighty Good Man:
Hallo,

Wat vervelend om te horen. Zo te horen fout gegaan bij het bestellen. Gelukkig had je ze nog niet afgerekend en had je het op tijd gezien. Anders hadden we het uiteraard ook voor je op kunnen lossen.

Mochten we je nog kunnen helpen met de bretels hoor ik het graag.

Joost
Customer Experience Manager