Houtvesterstraat 33

Tevreden

Dits De Greef beoordeelde op 2019-04-26

helpt heel goed.

Midya Fattah beoordeelde op 2019-04-26

Ben heel tevreden komt snel binnen als ik bestel

Anja Soering beoordeelde op 2019-04-26

Product zo wie zo na 1dag in huis en tot nu toe werkt het aardig

Gunther beoordeelde op 2019-03-05

Super product!
Ik gebruik het nu meer dan een jaar, en raad het iedereen aan die migraine heeft.

L. Harms beoordeelde op 2019-01-06

Supersnelle levering. Vrijdagmiddag besteld. Zaterdag al bezorgd. Heel blij mee!

Anja Soering beoordeelde op 2019-01-06

Product was snel in huis,of het helpt tegen mijn migraine? Weet het niet echt maar ik blijf het slikken.

Brouwer beoordeelde op 2018-12-28

heel tevreden!! snelle levering

Suus beoordeelde op 2018-12-20

Snelle levering en eindelijk een product dat werkt!

Robin beoordeelde op 2018-12-20

Gebruik migron nu bijna 7 maanden en geen migraine meer gehad!

Natasja de Becker beoordeelde op 2018-12-20

ik merk echt verschil en voel me beter sinds ik Migron gebruik , fijne snelle levering ook

Sabine van Loon beoordeelde op 2018-12-20

Geweldig product

Petra van Hoof beoordeelde op 2018-12-20

Snelle levering volgende dag in huis, gebruik het nu al meer dan een jaar en ben zeer tevreden geen migraine meer.

Anette Polhuys beoordeelde op 2018-12-20

Als het over de levering gaat is dat voldoende maar over de werking kan ik nog onvoldoende zeggen

Casper beoordeelde op 2018-11-23

Fijn product al jaren profijt van, kan het iedereen aanraden!!!!!!!

Anja Soering beoordeelde op 2018-11-05

Ik gebruik het al een jaar ongeveer en was ermee gestopt omdat
Ik weer veel migraine kreeg,nu sinds een paar dagen gebruik ik het weer en hoopt dat het weer helpt .

Greta beoordeelde op 2018-11-01

Heel tevreden .uitstekend product

Rudy beoordeelde op 2018-10-31

Snelle levering goed product veel minder hoofdpijn sinds ik Migron slik !

Paul van Veghel beoordeelde op 2018-10-30

Geweldig product werkt perfect