Houtvesterstraat 33
5241JZ Rosmalen

CAP Van der Kroon beoordeelde op 2019-06-27

Het product was op tijd op de bestemming.

Jolanda Spijker beoordeelde op 2019-06-18

Ik ben nog steeds heel blij met de Migron Vitamine. Het gaat nog steeds heel goed met mijn hoofd. Ik heb nog maar heel soms Relpax nodig terwijl dat voorheen bijna dagelijks was. Ik gebruik de Migron Vitamine nu bijna 2 jaar en sinds die tijd gaat het zo goed.

Pasch beoordeelde op 2019-05-07

Fijn product snelle levering

Jessica Ramdien beoordeelde op 2019-05-01

Tevreden

Dits De Greef beoordeelde op 2019-04-26

helpt heel goed.

Midya Fattah beoordeelde op 2019-04-26

Ben heel tevreden komt snel binnen als ik bestel

Anja Soering beoordeelde op 2019-04-26

Product zo wie zo na 1dag in huis en tot nu toe werkt het aardig

Gunther beoordeelde op 2019-03-05

Super product!
Ik gebruik het nu meer dan een jaar, en raad het iedereen aan die migraine heeft.

L. Harms beoordeelde op 2019-01-06

Supersnelle levering. Vrijdagmiddag besteld. Zaterdag al bezorgd. Heel blij mee!

Anja Soering beoordeelde op 2019-01-06

Product was snel in huis,of het helpt tegen mijn migraine? Weet het niet echt maar ik blijf het slikken.

Brouwer beoordeelde op 2018-12-28

heel tevreden!! snelle levering

Suus beoordeelde op 2018-12-20

Snelle levering en eindelijk een product dat werkt!

Robin beoordeelde op 2018-12-20

Gebruik migron nu bijna 7 maanden en geen migraine meer gehad!

Natasja de Becker beoordeelde op 2018-12-20

ik merk echt verschil en voel me beter sinds ik Migron gebruik , fijne snelle levering ook

Sabine van Loon beoordeelde op 2018-12-20

Geweldig product

Petra van Hoof beoordeelde op 2018-12-20

Snelle levering volgende dag in huis, gebruik het nu al meer dan een jaar en ben zeer tevreden geen migraine meer.

Anette Polhuys beoordeelde op 2018-12-20

Als het over de levering gaat is dat voldoende maar over de werking kan ik nog onvoldoende zeggen

Casper beoordeelde op 2018-11-23

Fijn product al jaren profijt van, kan het iedereen aanraden!!!!!!!

Anja Soering beoordeelde op 2018-11-05

Ik gebruik het al een jaar ongeveer en was ermee gestopt omdat
Ik weer veel migraine kreeg,nu sinds een paar dagen gebruik ik het weer en hoopt dat het weer helpt .

Greta beoordeelde op 2018-11-01

Heel tevreden .uitstekend product