Guttersdijk 1
7121LA Aalten

Wendi Ros beoordeelde op 2018-12-09

Heel tevreden. Vlotte levering, goed verpakt en een kwalitatief hoogwaardig product. En daarbij ziet het er erg leuk uit.

Bestelproces

Reactie van MijnKleineDraak:
Bedankt Wendi Ros!

We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening en zien u graag in de toekomst eens terug in onze webwinkel.

Met avontuurlijke groet,

Team MijnKleineDraak

Janny Geerts beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering en prettig contact!

Reactie van MijnKleineDraak:
Bedankt Janny Geerts!

Wat fijn dat u tevreden bent over onze webwinkel, graag zien we u in de toekomst weer eens terug.

Met avontuurlijke groet,

Team MijnKleineDraak