Brasemkolk 13
8017NV Zwolle
KvK 08206995

9,9

Rick beoordeelde op 2018-08-05

Mijn alpinestars broek zat niet lekker. Voor mijn gevoel moest de broek verlengd worden. Aangezien het pak niet zo oud was, kreeg ik het advies de broek eerst nog wat langer te dragen en de broek voor het rijden een keer nat te maken. Bedankt voor het eerlijke advies. Mocht het niet afdoende helpen kom ik zeker terug.

piet smit beoordeelde op 2018-03-22

Hoi Stephan,

Motorbroeken waren super vermaakt,paste weer perfect.
Morgen eerste rit dit jaar dan geef ik het door aan de club voor het geval er meer leden zijn met aanpassing aan hun motorpak.
Bedankt.
Groet,
Piet Smit

matthijs beoordeelde op 2017-11-06

uitstekende service. Ik voel me een stuk veiliger op de weg en dat voor een scherpe prijs.
Echt een aanrader! Eerst twijfelde ik een beetje, maar ik ben blij dat ik het toch gedaan heb.

Ton beoordeelde op 2017-10-14

Super strak werk geleverd! Deze mensen weten waar ze over praten!

Jarne Tormans beoordeelde op 2017-09-07

MijnMotorPak bied een uitstekende service voor een pak op maat.
Ben speciaal 2 en half uur gereden naar stephan toe om optemeten en te bekijken hoe ik het pak zag.
Dit is uitstekend uitgewerkt en top van kwaliteit !
Echt een aanrader voor wie zou twijfelen.

Carlo beoordeelde op 2017-05-14

Heel kort gezegd een super service en product. Het deskundig advies helpt je je pak te ontwerpen zoals jij dat wilt. Er wordt met je meegedacht zodat het design en de functionaliteit van het pak geoptimaliseerd worden. Je moet wel even wachten voordat het pak klaar is maar dan krijg je ook wat. Kwalitatief is het een goed pak en de pasvorm is perfect.

Gerwin Rijneveld beoordeelde op 2017-05-12

Je mocht zelf je ontwerp inleveren,hij is precies zo gemaakt zoals ik hem hebben wilde.prima maatwerk,zit prima!!

Hanna beoordeelde op 2016-12-30

Ik heb mijn leren pak door MijnMotorpak laten maken. Mocht zelf een ontwerp aanleveren en Stephan heeft mijn maten opgemeten. Toen ik het pak kreeg, dacht ik eerst dat het te strak zat, maar MijnMotorpak stelde me gerust: het pak hoort een beetje strak te zitten; omdat het leer is moet het vanzelf naar je lichaam gaan staan. En ze hadden gelijk: het pak zit nu als gegoten en rijdt heerlijk. Goed advies, snelle service, veel mogelijkheden rondom eigen inbreng. En een mooie prijs! Kortom topkwaliteit met de hoofdletter T.

Thijs beoordeelde op 2016-11-18

Snelle service, maar vooral deskundig advies en zorgvuldig opgemeten. Mijn (dure) textiel laminaat jas was in de taille te ruim maar is door Mijnmotorpak.nl passend op maat gemaakt, met behoud van waterdichtheid! Heel tevreden, de jas past me steeds beter, gaat een beetje naar mijn lijf staan. Ik rij er nu enkele maanden mee.

Mark Poll beoordeelde op 2016-09-08

Recentelijk motorhandschoenen gekocht, heel erg blij mee, kwaliteit is top! Bovendien heel erg snel geleverd.

Jan outshoorn beoordeelde op 2016-09-03

Ben zeer te vrede over de service die je krijgt en de mogelijkheid zo als je eigen kleur en model die je het liefst,
wild hebben dat die mogelijk er is het is een erg mooi pak geworden en het zit ook nog lekker ook

Lars beoordeelde op 2016-08-29

Ik race inmiddels alweer 3 jaar met dit maatpak in de OW Procup 600 klasse. Ook na een crash is het pak in orde gebleven. Alle opties waren bespreekbaar, zoals perforaties, kleur, logo's, ristsen, protectie etc etc.
Ideaal dat Stephan het pak bij hem thuis heeft op kunnen meten, geen fancy bedrijfspand en dure verkooppraatjes, maar goed advies en een zeer scherpe prijs!

Pak doet echt niet onder voor de andere duurdere merk maatpakken!

Joep beoordeelde op 2016-08-28

Mooi afgewerkt pak, en netjes uitgevoerd volgens planning.
Pasvorm van het pak is erg goed, evenals de service.

Oene Blom beoordeelde op 2016-08-28

Het motorpak is me uitstekend bevallen.
Ik voel me erin goed beschermd en erg veilig
Het heeft een uitstekende pasvorm.

Robin Bult beoordeelde op 2016-08-27

Bedrijf met zeer goede service en motorpakken van top kwaliteit! Ga zo door!

Tom-Erik beoordeelde op 2016-08-27

Ik had zelf al beetje een ontwerp in elkaar geknutseld. Er werd goed meegedacht en bijna alles is ook mogelijk! Na een goede maand geduld was hij klaar. Zag er super goed uit, mooi op maat, goede kwaliteit leer en de logo's e.d. zaten er prachtig en degelijk op. Na enkele maanden nog steeds erg tevreden!!

Robbert van Walsum beoordeelde op 2016-08-26

De pakken zijn van prima kwaliteit.
De pasvorm is super.
Service is top!

Angelo beoordeelde op 2016-08-26

Heel fijn bedrijf om mee te werken , komt afspraken na toont initiatief en is creatief met ideeën daaruit is een heel mooi motor pak uitgekomen waar ik met trots mee rond rijd, laat het volgende pak maar komen

Ook ik ben een tevreden klant
Groet angelo

Bjorn visser beoordeelde op 2016-08-26

Helemaal super erg goed geholpen en helemaal geworden zoals gehoopt daardoor erg mooi geheel met mijn motor

Richard beoordeelde op 2016-08-25

Kwalitatief perfect leren motorpak op maat gemaakt.

Ben door Stephan heel goed geholpen in het realiseren van mijn motorpak.

Aangezien ik verschillende typen oude Suzuki motoren heb en het motorpak bij allen goed moest passen, was het ontwerp voor mij heel belangrijk.
De kleuren hebben we samen uitgezocht en zijn heel mooi geworden.
Ook kunnen alle logo's en letters worden gekozen.

Er was één klein dingetje niet goed gegaan vanuit de fabriek. Aan de binnenkant van de knieën was elastiek gemaakt en moest van leer zijn.
Dit is echter door Stephan keurig zelf hersteld.

Ben ook zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm. Op de motor zit dit pak perfect. Het pak is nu ongeveer een half jaar oud. Over slijtvastheid en andere zaken kan ik dus nog niet oordelen.

Kan iedereen aanraden om hier je motorpak te laten maken.