Schermerhornstraat 47
8015 AA Zwolle

Anja Vertongen beoordeelde op 2017-10-16

Alles verliep heel vlot. Van het zoeken naar het juiste artikel tot de levering.

Anja beoordeelde op 2017-10-16

Produkten van een goede kwaliteit en een duidelijke en overzichtelijke website.

Janneke Hendriks beoordeelde op 2017-10-14

Producten voldoen aan onze verwachting. Tevens vlotte levering.

Afshin Afkari beoordeelde op 2017-10-04

mooi product

louisa Huendorf beoordeelde op 2017-09-14

het kussen is zeer goed maar de sloop is te klein, had grote moeite hem om het kussen te krijgen en bovendien was de ritz niet kompleet, de zipper heeft geen lipje om hem open en dicht te doen.. vond ik zeer jammer

Tamara beoordeelde op 2017-09-06

Zeer goede en snelle service. Kwaliteit product

Ingrid beoordeelde op 2017-09-06

Zeer tevreden over het My7 kussen, spijtig dat de hoezen niet apart verkrijgbaar zijn. De service was ook excellent; er was een probleem met de levering; ik had nl een andere kleur besteld dan uiteindelijk bij Mijn ideale kussen werd geleverd. Hiervan werd ik dadelijk op de hoogte gebracht en kreeg een aantal oplossingen aangeboden. Uiteindelijk werd de juiste kleur me rechtstreeks van de fabrikant toegestuurd, zodat ik toch niet te lang moest wachten. De vertraging van een dag of 2 vond ik zeker aanvaardbaar. Iedereen kan zich al wel eens vergissen. In de toekomst zou ik hier zeker nog bestellen!

sandra beoordeelde op 2017-09-04

feedback en overleg betreft levering waren professioneel en prettig.

Helma Lemmers beoordeelde op 2017-09-02

snel geleverd zeer tevreden

Sybille Joniaux beoordeelde op 2017-09-01

correcte levering. Alles naar wens.

H J Groenewegen beoordeelde op 2017-08-25

Alles prompt precies zoals afgesproken afgeleverd

Irene Loois beoordeelde op 2017-08-11

Prima. Snelle levering

Anita Oud beoordeelde op 2017-07-25

Mijn bestelling was niet via de track&trace code te traceren, dat vond ik lastig ivm het verwachten van de bestelling. Gelukkig ben ik gerustgesteld door een van de medewerkers dat de bestelling wel onderweg was. Klantvriendelijk en goede service!

Rita de Raaf beoordeelde op 2017-07-23

Snelle levering, duidelijk, vriendelijk en snel antwoord op de vraag die ik had.

mia van den Broek beoordeelde op 2017-07-14

heel goed

D Mulder beoordeelde op 2017-07-11

Het is een handig kussen om mee op reis te nemen. Het ligt goed.

B. Smits-Posthumus beoordeelde op 2017-07-06

Prima in alle opzichten, bestelling, afhandeling en het product zelf.

Jacqueline beoordeelde op 2017-06-16

Prima webshop, snelle levering en goede kussens!

Marion Franken beoordeelde op 2017-06-09

Goede, heldere, snelle service en goed produkt! Ik heb heerlijk geslapen op mijn nieuwe kussen 😊

Marjo beoordeelde op 2017-05-29

Duidelijke communicatie en snelle levering