Schermerhornstraat 47
8015 AA Zwolle

Wike de Klerk beoordeelde op 2017-12-04

Ik heb snel en goed advies gekregen bij het maken van een juiste keuze voor nieuwe kussens.

Karin Akkerman beoordeelde op 2017-12-03

Snel levering.

Sylvia Elemans beoordeelde op 2017-11-24

Goed verpakt, snelle levering, goede kwaliteit.

Patrick Kooijman beoordeelde op 2017-11-12

Goede snellen levering duidelijk website alleen de afterpay betaling is wat onduidelijk

de Wolf beoordeelde op 2017-11-03

Vriendelijke medewerker, deskundige inlichtingen over artikelen, snelle levering, goed product.

M.m.m. Loo beoordeelde op 2017-11-02

Hele fijne webshop. Snelle levering.

M. van Dongen beoordeelde op 2017-10-27

Snelle service en een uitstekend product.

Nancy Emde-de Wit beoordeelde op 2017-10-19

Slaapt perfect eindelijk nachtrust

Liz Van Bergen beoordeelde op 2017-10-19

Slaapt heerlijk :)

Pascal De Krijger beoordeelde op 2017-10-18

Snelle en correcte levering.

Anja Vertongen beoordeelde op 2017-10-16

Alles verliep heel vlot. Van het zoeken naar het juiste artikel tot de levering.

Anja beoordeelde op 2017-10-16

Produkten van een goede kwaliteit en een duidelijke en overzichtelijke website.

Janneke Hendriks beoordeelde op 2017-10-14

Producten voldoen aan onze verwachting. Tevens vlotte levering.

Afshin Afkari beoordeelde op 2017-10-04

mooi product

louisa Huendorf beoordeelde op 2017-09-14

het kussen is zeer goed maar de sloop is te klein, had grote moeite hem om het kussen te krijgen en bovendien was de ritz niet kompleet, de zipper heeft geen lipje om hem open en dicht te doen.. vond ik zeer jammer

Tamara beoordeelde op 2017-09-06

Zeer goede en snelle service. Kwaliteit product

Ingrid beoordeelde op 2017-09-06

Zeer tevreden over het My7 kussen, spijtig dat de hoezen niet apart verkrijgbaar zijn. De service was ook excellent; er was een probleem met de levering; ik had nl een andere kleur besteld dan uiteindelijk bij Mijn ideale kussen werd geleverd. Hiervan werd ik dadelijk op de hoogte gebracht en kreeg een aantal oplossingen aangeboden. Uiteindelijk werd de juiste kleur me rechtstreeks van de fabrikant toegestuurd, zodat ik toch niet te lang moest wachten. De vertraging van een dag of 2 vond ik zeker aanvaardbaar. Iedereen kan zich al wel eens vergissen. In de toekomst zou ik hier zeker nog bestellen!

sandra beoordeelde op 2017-09-04

feedback en overleg betreft levering waren professioneel en prettig.

Helma Lemmers beoordeelde op 2017-09-02

snel geleverd zeer tevreden

Sybille Joniaux beoordeelde op 2017-09-01

correcte levering. Alles naar wens.