Schermerhornstraat 47
8015 AA Zwolle

8,9

Leoni Tebbens beoordeelde op 2018-12-02

Zelfs twee keer ruilen voor een ander kussen was geen enkel probleem. Ik heb nu eindelijk een echt lekker kussen!

hao beoordeelde op 2018-12-01

uiterst klantvriendelijk, zeer behulpzaam een aanrader.

Ilse C. beoordeelde op 2018-12-01

Ik had wat vragen over de bezorging en die werden razendsnel en vriendelijk beantwoord. Ook bodem ze alternatieven. Sowieso heb ik een voorkeur voor bedrijven die (ook) de mogelijkheid bieden het pakje bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Ik kocht een duur product en dat voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Koen beoordeelde op 2018-11-30

Eenvoudige website, makkelijk betalen en snelle levering!

Christoph Jakob beoordeelde op 2018-11-20

Die Ware war top und gut verpackt. Die Zustellung dauerte länger als 1 Woche und nicht wie angegeben 1 - 2 Werktage.

marleen kemerink beoordeelde op 2018-11-09

Veel keuze, duidelijke omschrijving, netjes verpakt, snel geleverd.

Vera van de Beek beoordeelde op 2018-11-04

Goede service maar bovenal een heel fijn kussen!! Je moet wel een paar nachten wennen en je draai vinden, maar daarna wil je niet meer zonder!!

Silvia Witteman beoordeelde op 2018-11-02

Prima service en afhandeling van mijn bestelling.
Snel geleverd keurige communicatie ook w.b.t retour.
Wel jammer dat retourneren niet gratis is, wel begrijpelijk.
Helaas niet het juiste kussen voor mij:-(

Marjan Jonker beoordeelde op 2018-10-21

Snelle levering, makkelijk betalen via AfterPay en super product ontvangen

Tamara Lagendijk beoordeelde op 2018-10-16

De levering ging vlot, maar het laken voldoet niet aan de eisen. Op 5 oktober heb ik contact opgenomen via contactformulier op de site, want e-mail kreeg ik keer op keer terug. Binnen 2 dagen zou er contact opgenomen worden en tot vandaag is dat nog steeds niet gebeurd. Vandaag heb ik geprobeerd te bellen, maar kreeg ik na een heel kort - we proberen u snel te woord te staan - de voicemail. Contact krijgen is dus haast niet mogelijk. Ik heb weinig hoop dat ik terug gebeld ga worden.

Inmiddels ben ik gelukkig teruggebeld en heb ik goede hoop dat deze kwestie goed opgelost gaat worden. Fijn!
Door het aanpassen van het e-mailadres op de website kan een hoop irritatie voorkomen worden.

Thea Teske beoordeelde op 2018-10-11

Mooie stevige kwaliteit, en past precies , Perfect!

J.D. Donken beoordeelde op 2018-10-11

Mooi mussel met prima after king en vlotte levering

Luc Vlaminck beoordeelde op 2018-10-09

Correcte service

Margo Sekreve beoordeelde op 2018-09-20

Vanuit de fabriek het verkeerde kussen (afmeting en hardheid) geleverd gekregen waar ik pas een aantal maanden later achter kwam.
Toen contact opgenomen met mijn ideale kussen. Zei hebben dit meteen door gemaild naar de fabriek en nog geen 4 dagen later kreeg ik alsnog het juiste kussen thuis gestuurd. Top!

Ulka Delbroek beoordeelde op 2018-09-15

Maandag besteld en pas week later toegekomen. Volgens website bedraagt de levertijd 1á2 dagen waar ik op rekende gezien ik het kussen dringend nodig had.

Vera de Looff beoordeelde op 2018-09-03

Snelle, nette levering! Prima kussen, volgens omschrijving,!

Ingrid Huizer beoordeelde op 2018-08-13

Het kussen is veel later geleverd dan beloofd en ik heb er diverse keren achteraan moeten gaan. Kussen is overigens prima.

Evelien Prins beoordeelde op 2018-08-10

Prima kussen. Ligt lekker

Mohamed Abdalla beoordeelde op 2018-08-09

Super Alles gut

Lien Mallefroy beoordeelde op 2018-07-22

Hoe kan ik iets beoordelen als ik na 1 week mijn bestelling nog niet heb ontvangen + de track en tracé !!!!