Schermerhornstraat 47
8015 AA Zwolle

8,8

Tamara Lagendijk beoordeelde op 2018-10-16

De levering ging vlot, maar het laken voldoet niet aan de eisen. Op 5 oktober heb ik contact opgenomen via contactformulier op de site, want e-mail kreeg ik keer op keer terug. Binnen 2 dagen zou er contact opgenomen worden en tot vandaag is dat nog steeds niet gebeurd. Vandaag heb ik geprobeerd te bellen, maar kreeg ik na een heel kort - we proberen u snel te woord te staan - de voicemail. Contact krijgen is dus haast niet mogelijk. Ik heb weinig hoop dat ik terug gebeld ga worden.

Inmiddels ben ik gelukkig teruggebeld en heb ik goede hoop dat deze kwestie goed opgelost gaat worden. Fijn!
Door het aanpassen van het e-mailadres op de website kan een hoop irritatie voorkomen worden.

Thea Teske beoordeelde op 2018-10-11

Mooie stevige kwaliteit, en past precies , Perfect!

J.D. Donken beoordeelde op 2018-10-11

Mooi mussel met prima after king en vlotte levering

Luc Vlaminck beoordeelde op 2018-10-09

Correcte service

Margo Sekreve beoordeelde op 2018-09-20

Vanuit de fabriek het verkeerde kussen (afmeting en hardheid) geleverd gekregen waar ik pas een aantal maanden later achter kwam.
Toen contact opgenomen met mijn ideale kussen. Zei hebben dit meteen door gemaild naar de fabriek en nog geen 4 dagen later kreeg ik alsnog het juiste kussen thuis gestuurd. Top!

Ulka Delbroek beoordeelde op 2018-09-15

Maandag besteld en pas week later toegekomen. Volgens website bedraagt de levertijd 1á2 dagen waar ik op rekende gezien ik het kussen dringend nodig had.

Vera de Looff beoordeelde op 2018-09-03

Snelle, nette levering! Prima kussen, volgens omschrijving,!

Ingrid Huizer beoordeelde op 2018-08-13

Het kussen is veel later geleverd dan beloofd en ik heb er diverse keren achteraan moeten gaan. Kussen is overigens prima.

Evelien Prins beoordeelde op 2018-08-10

Prima kussen. Ligt lekker

Mohamed Abdalla beoordeelde op 2018-08-09

Super Alles gut

Lien Mallefroy beoordeelde op 2018-07-22

Hoe kan ik iets beoordelen als ik na 1 week mijn bestelling nog niet heb ontvangen + de track en tracé !!!!

Nicky Heuts beoordeelde op 2018-07-19

Uitstekend geholpen door de werknemers. Alleen heb ik nooit een track en trace gekregen van dhl en dat is erg vervelend. Ze gaven aan dat dit wel vaker komt.

Lutgard Van Bocxlaer beoordeelde op 2018-07-16

Ik slaap er enorm goed mee , het is een super kussen!!!

H.W.A.M. Kempers beoordeelde op 2018-07-13

Ben best tevreden met het kussen, heb alleen wat vulling moeten verwijderen naar mijn wens en dat is nu een heerlijk kussen. Beveel het iedereen met nekklachten aan.

christine besseling beoordeelde op 2018-07-13

Snelle levering. Prima

nh huttinga beoordeelde op 2018-07-12

Dat kost veel tijd en soms geld dus kan ik nog oordeel vellen hierover.......................

xx beoordeelde op 2018-07-05

snel en goed geleverd

Priscilla Van Der Mijnsbrugge beoordeelde op 2018-06-23

Heb mijn kussensloop best snel in huis gekregen (via een ophaal punt) en het bestellen ging ook super makkelijk. Ben zeer tevreden!

J.M. Wijnsema beoordeelde op 2018-06-21

Correct en netjes volgens afspraak geleverd.

LINDA TOLLENAERE beoordeelde op 2018-06-11

bestelling laat ontvangen, wel een heel goed kussen, zeker aan te raden