Landschapslaan 6

Mystery shopper

Lees
waarom

Leon Maas beoordeelde op 2019-03-19

helemaal goed, snel en goede kwaliteit

Dieuwke Broekstra beoordeelde op 2019-03-19

Prima prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering via brievenbuspakketje (handig)!

Yke Goedkoop beoordeelde op 2019-03-19

Beste Pixels,

Bij mijn bestelling van twee bordjes ben ik uiterst tevreden. Ik vond het heel spannend hoe het zou uitpakken maar het is super leuk geworden.
Snelle afhandeling. Echt geweldig.
Binnenkort wordt er weer een baby geboren en zal ik zeker weer bij jullie bestellen.

Yke Goedkoop

Carmen beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden! Woensdag bestelling geplaatst met opmerking graag snel te leveren. Donderdag bevestiging gehad dat het pakketje onderweg was en inderdaad vrijdag ontvangen. Mooi geborduurd en netjes afgewerkt. Zeer vriendelijke dame.

Joyce beoordeelde op 2019-03-16

Zag er supermooi uit, heel blij mee!

Diana Van Moorsel beoordeelde op 2019-03-16

Goede service, goede kwaliteit en mooi resultaat! Ik had in de haast de naam verkeerd door gegeven, maar dat was geen probleem.

Dorine Appeldoorn beoordeelde op 2019-03-15

Duidelijke website, snelle levering terwijl het toch een maatartikel is en heel erg tevreden over mijn bestelling. Keurig ingepakt ook. Tip voor Pixels en Stiksels, bezorgdienst komt afspraken niet na want ze bezorgen 2x op een niet afgesproken tijd. Gelukkig de tweede keer wel bij de buren afgeleverd.

Crysta Mooy beoordeelde op 2019-03-12

De badcape was snel binnen
En zag er prachtig uit!
Zo leuk om te geven dit xd

Andrea Haan beoordeelde op 2019-03-11

Alles zag er zo uit zoals beschreven stond. Bedankt

Iris Simoskie beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering van mooi werk.

Jolien Plaatsman beoordeelde op 2019-03-11

Ik heb een handdoek met naam laten maken en vond het resultaat erg mooi! Verder dat je kon appen met vragen en binnen no time antwoord had is ook zeker een pluspunt.

Renee Hoogland beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering, goede kwaliteit product.

Noëmi Lemmen beoordeelde op 2019-03-04

Super snelle verwerking en levering. Het gepersonaliseerd lakentje was nog mooier dan we verwacht hadden!

Liesbeth Vanolst beoordeelde op 2019-03-03

Bedankt voor de super knuffel!

Mar beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering en goede communicatie. Drukproef de volgende dag al in de mail. Kwaliteit van bedrukking is ook goed.

Caroline Moonen beoordeelde op 2019-02-18

Wat een mooi eindresultaat!

eh stravers beoordeelde op 2019-02-18

denken goed mee

J. Ruijter beoordeelde op 2019-02-17

Goede service en overleg. Snelle levering.

Margo Breddels beoordeelde op 2019-02-15

Super snel in huis! En mooi formaat tas voor mijn ukkie van 3!

Danielle van Zuidam beoordeelde op 2019-02-15

Product had ik snel in huis vindt de prijs wel wat duur voor wat je krijgt maar heb nu wel een mooi cadeau om te geven.