Landschapslaan 6

Mystery shopper

Lees
waarom

Hanneke Raaijmakers beoordeelde op 2018-08-09

Duidelijke uitleg over bedrukking/print op website, snelle levering, prima resultaat!

Marloes Wijnen beoordeelde op 2018-07-25

Snelle service. Het zag er goed uit, alleen waren de kleuren iets anders geworden, als bij het orgineel.

jenny clephas beoordeelde op 2018-07-22

Simpel maar wel goed!
Levering was erg snel...

Hai Bedankt beoordeelde op 2018-07-22

Super! Bedankt dat de 3 intems toch voor jullie vakantie nog verstuurd konden worden. :-) topservice.

J. van der Voort beoordeelde op 2018-07-21

Voor kraamcadeautjes bestel ik vaker bij mijnkadokraam. De kwaliteit is goed, het borduren ziet er prachtig uit en de service is fantastisch!! :)

Wendy Kalkman beoordeelde op 2018-07-21

Heel tevreden. Product voldeed aan de verwachting en was snel geleverd.

J. Jonge beoordeelde op 2018-07-20

Super leuk en snelle levering...echt top

Charlene Ruijsenberg beoordeelde op 2018-07-17

Heel tevreden!

Tiny beoordeelde op 2018-07-15

Heel tevreden perfect gemaakt en vlugge levering

Bianca Jonkman beoordeelde op 2018-07-15

Snelle levering en een probleem werd snel en goed opgelost

Anika Klappe beoordeelde op 2018-07-13

Ik heb vrijdag een bestellinggedaan en het is woensdag bezorgd. Ik ben zeer tevreden!!

Nikita beoordeelde op 2018-07-11

Het plaatje was niet helemaal goed op het bordje gedrukt (1 letter viel er net naast) vervolgens hebben ze dit zelf gelijk opgemerkt en een nieuwe gemaakt die wel goed was. Beiden bordjes zijn vervolgens naar ons verstuurd. We stonden eerst even raar te kijken maar begrepen toen dat 1 bordje fout was. Heel fijn opgelost :-)

Esther Koudstaal beoordeelde op 2018-07-10

Het cadeau was mooier dan verwacht en zeer snel bezorgt.

Ute Dragstra beoordeelde op 2018-07-10

Alles was op de site snel te vinden en zeker leuke schattige beren om weg tegeven.

Sonja Bakker beoordeelde op 2018-07-10

Het product is netjes en snel geleverd.

Saskia Cameron beoordeelde op 2018-07-10

Mooie kwaliteit, super snel in huis

Marjolein van Randwijk beoordeelde op 2018-07-04

Goede service. Contact op verschillende manieren, mail en app. Dat is prettig. Van alles mogelijk. Nabestellen was ook geen probleem.

eh stravers beoordeelde op 2018-07-02

snelle levering
denken goed met je mee.

cres beoordeelde op 2018-07-01

duidelijke site, snelle levering

YHM Janssen beoordeelde op 2018-06-30

In een drukke periode kreeg ik ontzettend snel mijn bestelling binnen. En het zag er OOK top uit! Het is enthousiast ontvangen. Echt super bedankt!!!