Landschapslaan 6

Mystery shopper

Lees
waarom

J beoordeelde op 2018-12-11

Badcape besteld voor mijn kleine neefje. Mooie kleur, mooie geborduurde letters en sterren erop.
Snel geleverd. Alleen jammer dat het niet als brievenbus pakketje word aangeboden. Ik vond 6.95 verzendkosten wel prijzig ten aanzien wat de badcape kost.

Ali Samsen beoordeelde op 2018-12-10

Ik ben zeer tevreden. Snel, goed en precies zoals het bedoeld was.

Crysta Mooy, de beoordeelde op 2018-12-10

Prachtig resultaat en snel opgestuurd!

Gerry Loman beoordeelde op 2018-12-06

Heel erg tevreden. Prima service. Echt een aanrader!!

Evelien Boonen beoordeelde op 2018-12-04

Super service. Heel mooi geborduurd en snelle levering!

J. Vels beoordeelde op 2018-12-04

Mooie producten, goede service, snelle levering.

Ernst beoordeelde op 2018-12-03

Snel geleverd, goede kwaliteit. Heb er goed mee gescoord bij de ouders van het kindje.
Ik had een foutje bij de bestelling gemaakt (per ongeluk blauwe tekst op blauwe achtergrond) en P&S belde me voor de zekerheid nog even op om te checken of dat wel goed was. Heel fijn dus, dat ze ook echt nadenken over dingen.

Selien Brants beoordeelde op 2018-12-02

Alles in orde

Mariska Lindenberg beoordeelde op 2018-12-02

Leuke tassen, goed formaat, niet te groot, met leuke print met naam erop!

Marcel van den Berg beoordeelde op 2018-12-02

Snel en super mooi!!

Marijke Brouwer beoordeelde op 2018-12-01

Ik ben zeer tevreden over piksels en stiksels. Zelfs als het gewenste borduursel niet bij de afbeeldingen staat wordt het gemaakt.
De handdoek is zo leuk geworden Irma, mijn dochter gaat ‘m super vinden, dat weet ik zeker. Dank je wel voor de goede servicešŸ‘ŒšŸ»

Machteld Bunschoten beoordeelde op 2018-11-30

Ziet er supermooi uit!

Joyce Velthuis beoordeelde op 2018-11-27

Al meerdere keren besteld, steeds heel mooi gemaakt, dus ik blijf terugkomen! Aanrader!

Linda beoordeelde op 2018-11-27

Zeer snelle levering en keurig verpakt. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Esther Rengelung beoordeelde op 2018-11-26

Snelle levering en ziet er prima uit

Paul Nieuwenhuisen beoordeelde op 2018-11-26

Tevreden

Bliss Van Oostenbrugge beoordeelde op 2018-11-26

Super snelle service en prachtig mooi geborduurd ! Helemaal happy!

Annika Van dijk beoordeelde op 2018-11-20

heel mooi slaap zakje en mooi kwaliteit

Mieke Uiterwijk Winkel-Boers beoordeelde op 2018-11-19

snelle levering, mooi product

Tessa Jelierse beoordeelde op 2018-11-16

Mooi, persoonlijk gemaakt cadeau. In leuk papiertje verpakt. Snel geleverd, het was er met twee werkdagen.