Koelmalaan 350-0.01

Mystery shopper

Lees
waarom

Gerrit Bastiaansen beoordeelde op 2018-04-18

Gezien de investering die je in een sportbril doet, het niet aangedurft om direct via internet te bestellen. Daarom langsgegaan bij de showroom in Alkmaar. Ogen worden nog eens opgemeten, en op basis van mijn wensen had Lars heel snel de bril van mijn keuze gevonden.

Levering duurde iets langer dan verwacht, maar ook hier ben ik prima op de hoogte gehouden van de reden van vertraging (die mijnsportbrilshop overigens niet viel aan te rekenen).

Inmiddels de eerste rondjes gefietst met mijn bril en ik niet zeggen: dit is een verademing in vergelijking met een normale bril. Een volgende fietsbril zou ik zeker weer hier bestellen.

Maxim Eijkelenboom (Team JSF) beoordeelde op 2018-04-10

Zeer goed product. Netjes op tijd. Goed verpakt.

Fleur de Geus beoordeelde op 2018-04-09

Goede informatievoorziening vooraf waardoor ik het ook aandurfde om een bril op sterkte online te bestellen. Vlotte levering en compleet pakketje met beschermhoesjes en schoonmaak spray. Helemaal top!

Bianca Maesschalck beoordeelde op 2018-04-03

Heel tevreden... wel iets langer moeten wachten maar dat was omdat de glazen sterkte niet oo voorraad waren.

Lida Schuijt beoordeelde op 2018-03-20

De zwembril beslaat niet en laat geen water door. Dit was met andere zwembril niet zo. Ik ben dus erg blij met deze nieuwe zwembril!!

A.M. Bergers beoordeelde op 2018-03-19

Multivocale bril besteld. Goede hulp en snelle levering. Voor sporten ideaal, het leesgedeelte helaas niet 100% optimaal.

Reactie van Mijnsportbrilshop.nl:
Beste heer Bergers, u heeft geen multifocale uitvoering besteld. Uiteraard is dat wel mogelijk, maar online niet te faciliteren vanwege de complexiteit. Indien u alsnog een multifocale uitvoering wenst, nodig ik u graag uit in mijn showroom te Alkmaar.

Albert-Jan Vonk beoordeelde op 2018-03-18

Bestellen van de bril ging prima en de omschrijvingen op de website zijn goed. Ook de diverse tools om je helpen bij je keuze werken zoals dat moet. De vraag die ik stelde werd direct beantwoord met een wedervraag en dat liep buitengewoon soepel. Persoonlijke aandacht op afstand dus en dat verwacht ik van een goede webwinkel.

J. de Beer beoordeelde op 2018-03-10

Ondanks dat er alleen zwarte onderdelen op de website stonden kon er ook wit geleverd worden na een vraag via mail.
Prima service

F.P Spijkers beoordeelde op 2018-03-10

Voetbalbril besteld zoals werd verteld op de site. Bril was te groot, zonder problemen om kunnen ruilen voor een kleiner model. Super service

Dan Kornelisse beoordeelde op 2018-03-06

Uitstekende service

Chao pin Yang beoordeelde op 2018-03-06

Perfect snelle service dank u

M.J. Looise beoordeelde op 2018-03-04

Erg tevreden. Bril op sterkte besteld en binnen 2 dagen verzonden. Sneller dan een normale bril. Verder prima afgeleverd.

Roel van der Linden beoordeelde op 2018-02-27

Top site en perfecte hulp. Veel betere prijs, verschil met bij de opticien: frame 160 euro (100 euro bij mijnsportbrilshop.nl) en ongeveer van 60 per glas, bij de mijnsportbrilshop.nl was ik in totaal nog geen 200 euro kwijt, bij de opticiens variërend vanaf 260 euro.
Perfecte online hulp en advies per mail, de bril was binnen 4 dagen bezorgd. Daar kan geen opticien aan tippen.

Jan Cees Visser beoordeelde op 2018-02-21

Tim De Lange beoordeelde op 2018-02-20

Keurig geleverd wat er besteld is en conform binnen de gestelde levertijd. Super bedankt!

Kelly Vandamme beoordeelde op 2018-02-14

Supersnelle levering, zelfs via mail zeer vlot contact gehad. Ze twijfelde aan de bestelde maat door de oogafmeting die ik had opgegeven. Hun advies opgevolgd door een maatje groter te nemen en bril zit perfect!

Kasper Abcouwer beoordeelde op 2018-02-12

Snelle goede service met een mooie bril! Ook het persoonlijk kontakt heeft me geholpen de stap te maken naar een geheel op afstand uitgevoerde koop van mijn nieuwe bril

Jurdao De fretes beoordeelde op 2018-02-11

Bij specsevers eerst de juiste waardes opgehaald. Echt ongelovelijk snel. Besteld op maandagavond en woensdag was de bril te vinden in de brievenbus! Heel fijn de insert goggles. Ski vakantie word een succes. Nogmaals bedankt voor de snelle service!

Lutgard Lemeire beoordeelde op 2018-01-29

correct

Rob beoordeelde op 2018-01-25

Prima online shop, waar ik eindelijk goede inserts voor mijn sneeuwbril kon bestellen. Bestellen was eenvoudig, uitstekende communicatie en supersnel geleverd.