Koelmalaan 350-0.01

Lees
waarom

Emile Schnabel beoordeelde op 2018-07-10

jacques van den bosch beoordeelde op 2018-07-04

Ik had perongelijk twee verschillende glazen besteld (1 plus en 1 min), werd direkt gebeld of dat de bedoeling was (dus niet). Prima actie, verder ook snelle levering.

Ronald Kout beoordeelde op 2018-06-27

Prima geholpen, snelle levering, aantrekkelijk geprijsd !

Hugo Visscher beoordeelde op 2018-06-27

Snel en goed

Kooij beoordeelde op 2018-06-24

Prima snelle levering en goed antwoord gekregen op mijn vraag via de telefoon.

Annemieke v Beers beoordeelde op 2018-06-14

Zeer goede service bij breuk bril!

Steven Gaander beoordeelde op 2018-06-11

Had even gebeld omdat ik de bril graag zsm wilde hebben. Goede tel. uitleg en snelle levering! Top.

Carla Van Lingen beoordeelde op 2018-06-10

Ik zou alleen uitleg geven over de afwijkende meetindicatoren op de credit card. Verder inmiddels bril nummer twee besteld.

Robin Knauff beoordeelde op 2018-06-07

Heel tevreden, duidelijke communicatie per mail vooraf en achteraf.
Servicegericht en vooral klantgericht!

Ferrie Verouden beoordeelde op 2018-06-05

Snelle en correcte levering. Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen.

Thijs Nooijen beoordeelde op 2018-06-03

Zeer snel en goed geleverd, goede klantenservice

Eddie beoordeelde op 2018-05-21

In Nepal, een mountainbiketocht maken. Dan wil je alles goed kunnen zien! Bij Mijnsportbrilshop een Rudy Project op sterkte aan laten meten, met leesgedeelte om de GPS ook nog goed af te kunnen lezen. Op advies Lars de bruine zelfkleurende glazen gekozen. Resultaat: super goede bril, razend scherp, mooie vakantie, zeer tevereden. Bedankt!!

Bart Van wissen beoordeelde op 2018-05-13

Prima, snelle levering. Bril is top

Thijs Rood beoordeelde op 2018-05-10

goede kwaliteit voor een goede prijs

Ruud Oosterhof beoordeelde op 2018-04-23

Gerrit Bastiaansen beoordeelde op 2018-04-18

Gezien de investering die je in een sportbril doet, het niet aangedurft om direct via internet te bestellen. Daarom langsgegaan bij de showroom in Alkmaar. Ogen worden nog eens opgemeten, en op basis van mijn wensen had Lars heel snel de bril van mijn keuze gevonden.

Levering duurde iets langer dan verwacht, maar ook hier ben ik prima op de hoogte gehouden van de reden van vertraging (die mijnsportbrilshop overigens niet viel aan te rekenen).

Inmiddels de eerste rondjes gefietst met mijn bril en ik niet zeggen: dit is een verademing in vergelijking met een normale bril. Een volgende fietsbril zou ik zeker weer hier bestellen.

Maxim Eijkelenboom (Team JSF) beoordeelde op 2018-04-10

Zeer goed product. Netjes op tijd. Goed verpakt.

Fleur de Geus beoordeelde op 2018-04-09

Goede informatievoorziening vooraf waardoor ik het ook aandurfde om een bril op sterkte online te bestellen. Vlotte levering en compleet pakketje met beschermhoesjes en schoonmaak spray. Helemaal top!

Bianca Maesschalck beoordeelde op 2018-04-03

Heel tevreden... wel iets langer moeten wachten maar dat was omdat de glazen sterkte niet oo voorraad waren.

Lida Schuijt beoordeelde op 2018-03-20

De zwembril beslaat niet en laat geen water door. Dit was met andere zwembril niet zo. Ik ben dus erg blij met deze nieuwe zwembril!!