Koelmalaan 350-0.01

Mystery shopper

Lees
waarom

stefan de vries beoordeelde op 2019-05-19

Heel tevreden, snelle levering, goeie feedback

Marc Bolder beoordeelde op 2019-05-09

Prima fietsbril op sterkte. Perfect zicht rondom. Bedankt voor de goede service en informatie Lars. Het euvel met fietsbrillen bij mij is dat ik er door mijn lage fietshouding vaak overheen kijk. Dit is niet 100% verholpen, maar het is zeker voldoende. Echt hoge monturen (voor tijdrijden) die op sterkte gemaakt kunnen worden ben ik nog niet tegen gekomen.
Nadeel is voor mij echter dat door mijn sterkte van ongeveer +3, de bril behoorlijk zwaar wordt, waardoor deze niet meer goed op de neus blijft zitten en gaat bungelen, zeker bij een lage zit. Ik heb dit op kunnen lossen door de bril onder het bandje van de fietshelm te stoppen. Ik vind dit echter niet de meest elegante oplossing.

Astrid beoordeelde op 2019-04-21

Afspraak gemaakt voor sportbril op sterkte. Zeer goed geïnformeerd over de verschillende merken en mogelijkheden. Uiteindelijk wel met een iets duurdere bril weggegaan maar na gebruik perfect.
Service op een hoog niveau zoals ook de vakkennis.

Dennis Verdaasdonk beoordeelde op 2019-04-21

Snel, klantvriendelijk met de klant mee denken. Zeker aan te raden.

Jurriaan beoordeelde op 2019-04-18

Bij Mijnsportbrilshop een mooie fiets/hardloop bril op sterkte van Oakley gekocht. Er was nog iets mis gegaan met de betaling van mijn kant. Kreeg een aardige persoonlijke videoboodschap van de eigenaar met uitleg en na betaling had ik de bril heel snel in huis. Prima service!

Theo Uzeel beoordeelde op 2019-04-16

De vragen die ik had over de bril werden vrij snel beantwoord door lars via een video boodschap dat was helder en duidelijk , hij beloofde dat de bril binnen 2 dagen op mijn adres zou zijn en dat is ook gebeurd.
Mijn ervaring met brillenshop is in een woord geweldig te noemen , nogmaals dank lars !
Groet Theo

Gerard Bais beoordeelde op 2019-04-08

Helaas geen mail gehad dat het product verstuurd was maar wel netjes reactie gehad op mijn mail die ik daarna verstuurd had.

Hugo Koetsier beoordeelde op 2019-03-22

Levering volgens afspraak. product doet het goed. ook fijne hulp gekregen bij het doorgeven van mijn brilrecept. even bellen en het was zo gepiept! Ik ben helemaal blij.

Mark Verheijen beoordeelde op 2019-03-17

Prima advies gehad over een fietsbril op sterkte en heel snel geleverd; top zaak!

Kasper Pijnenburg beoordeelde op 2019-03-03

Prima, snelle service!

Rosemijn Prince beoordeelde op 2019-01-29

Super snelle en goede service! Zowel in het telefonisch advies als de snelheid waarmee mijn bestelling bezorgt werd, boven verwachting!

Jos van den Bogaart beoordeelde op 2019-01-15

Snelle service, correcte afhandeling van vragen en goed product !

Cees Van den Berg beoordeelde op 2019-01-10

Titanium bril was betere keuze

Reactie van Mijnsportbrilshop.nl:
Wat bedoeld u hier precies mee? De Goggle Insert om skibrillen op sterkte te maken is van veilig en licht kunststof gemaakt. Een skibril of stofbril is immers ook uit een dergelijk materiaal samengesteld. Kunt en wilt u dit nader toelichten?

Pieter Jan Atsma beoordeelde op 2019-01-05

Na telefonisch contact en bestelling via de website is een inzet skibril op sterkte in 4 dagen geleverd.

W.M. Giesen beoordeelde op 2018-12-03

De tennissportbril op sterkte is prima, mee kleurend glas werkt goed. Tevreden

Stanley Groot beoordeelde op 2018-12-02

Heel prettig en deskundig advies gekregen bij de keuze van de bril die voor mij het beste zou moeten zijn.
Vervolgens in goede orde, perfecte brilsterkte en pasvorm op tijd ontvangen. Kortom uitstekende service en deskundigheid

Th. Hoyer beoordeelde op 2018-11-18

pakje niet gearriveerd, meteen ander ontvangen

Ron Kosters beoordeelde op 2018-11-07

Tijdens tennis heb ik in mijn sportbril altijd last van beslagen glazen. Dat is enorm vervelend vooral als daardoor je wedstrijd wordt beinvloed. Lars van Mijnsportbrilshop adviseerde mij een sportbril met de 100% Anticondesn coating. Wat een superbril is dat, een echte aanrader. Mijn glazen beslaan gewoon niet meer, en mijn zicht tijdens de wedstrijd blijft optimaal. Naast mijn blijvend helder zicht zit de bril ook nog eens super comfortabel en stevig. Heel blij met deze tennisbril met de nieuwe Anticondens coating. Ik kan nu met een helder zicht mijn wedstrijden blijven spelen zonder dat deze wordt beinvloed vanwege beslagen glazen.

fabien vervaet beoordeelde op 2018-10-29

envoi très rapide et objet conforme à l'achat

H. Freriks beoordeelde op 2018-10-27

Bezorgkosten van €5,00 op een artikel van 11,00 is zonde. Artikel had in een envelop verzonden kunnen worden ipv kartonnen verpakking met delivery service

Reactie van Mijnsportbrilshop.nl:
Beste heer/mevrouw Freriks, spijtig dat u dit zo heeft ervaren. Moet hier toch een kleine nuance aanbrengen. Het artikel dat u heeft besteld kost 12,95. Voor de verzendkosten is 3,32 in rekening gebracht. We hebben uw bestelling als brievenbusdoosje verzonden zodat deze voor beide partijen via de Track&Trace van PostNL volgbaar is. En u ook exact weet wanneer de bestelling arriveert. Onze ervaring met enveloppen is minder positief. Verzenden met een postzegel is niet controleerbaar en raken helaas sneller zoek.