Koelmalaan 350-0.01

Mystery shopper

Lees
waarom

W.M. Giesen beoordeelde op 2018-12-03

De tennissportbril op sterkte is prima, mee kleurend glas werkt goed. Tevreden

Stanley Groot beoordeelde op 2018-12-02

Heel prettig en deskundig advies gekregen bij de keuze van de bril die voor mij het beste zou moeten zijn.
Vervolgens in goede orde, perfecte brilsterkte en pasvorm op tijd ontvangen. Kortom uitstekende service en deskundigheid

Th. Hoyer beoordeelde op 2018-11-18

pakje niet gearriveerd, meteen ander ontvangen

Ron Kosters beoordeelde op 2018-11-07

Tijdens tennis heb ik in mijn sportbril altijd last van beslagen glazen. Dat is enorm vervelend vooral als daardoor je wedstrijd wordt beinvloed. Lars van Mijnsportbrilshop adviseerde mij een sportbril met de 100% Anticondesn coating. Wat een superbril is dat, een echte aanrader. Mijn glazen beslaan gewoon niet meer, en mijn zicht tijdens de wedstrijd blijft optimaal. Naast mijn blijvend helder zicht zit de bril ook nog eens super comfortabel en stevig. Heel blij met deze tennisbril met de nieuwe Anticondens coating. Ik kan nu met een helder zicht mijn wedstrijden blijven spelen zonder dat deze wordt beinvloed vanwege beslagen glazen.

fabien vervaet beoordeelde op 2018-10-29

envoi très rapide et objet conforme à l'achat

H. Freriks beoordeelde op 2018-10-27

Bezorgkosten van €5,00 op een artikel van 11,00 is zonde. Artikel had in een envelop verzonden kunnen worden ipv kartonnen verpakking met delivery service

Reactie van Mijnsportbrilshop.nl:
Beste heer/mevrouw Freriks, spijtig dat u dit zo heeft ervaren. Moet hier toch een kleine nuance aanbrengen. Het artikel dat u heeft besteld kost 12,95. Voor de verzendkosten is 3,32 in rekening gebracht. We hebben uw bestelling als brievenbusdoosje verzonden zodat deze voor beide partijen via de Track&Trace van PostNL volgbaar is. En u ook exact weet wanneer de bestelling arriveert. Onze ervaring met enveloppen is minder positief. Verzenden met een postzegel is niet controleerbaar en raken helaas sneller zoek.

André Haak beoordeelde op 2018-10-22

Perfect en een snelle levering

Ester boonstra beoordeelde op 2018-10-10

ik heb het product een week geleden besteld, maar nog steeds niets ontvangen. wel krijg ik de vraag om het product en de site te beoordelen en stond bestelling als voltooid op de site.
Na mijn mail hierover is het wel voortvarend opgepakt en hebben we de bril 2 dagen later ontvangen. Mijn zoon is blij met zijn bril.

Roger Hendrix beoordeelde op 2018-10-10

Prima service, correcte antwoorden en snelle levering.

Peter Gielen beoordeelde op 2018-10-10

Tevreden met het produkt en de afhandelingšŸ‘

Rammesh Masdjedi beoordeelde op 2018-09-24

De sterkte van mijn linkeroog lijkt niet hetzelfde zoals ik heb doorgegeven. De rest is prima

Mark Van Beek beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering, goed product, helemaal niets op aan te merken.

kees schellens beoordeelde op 2018-09-17

Goed en snel geleverd.

Sidney van der Zande beoordeelde op 2018-09-16

Goed advies over welke maat en pupilafstand. Goede kwaliteit sportbril.

Jim De Kort beoordeelde op 2018-09-05

Ik kreeg van Lars keurige hulp met mijn bestelling. Heel netjes en snelle reactie op mijn vragen.

johannet gaemers beoordeelde op 2018-09-01

veel keus, prima service

Seppe Grugeon beoordeelde op 2018-08-28

Snelle service, heel goede communicatie en perfecte kwaliteit. Een aanrader!

Gerard Kuypers beoordeelde op 2018-08-13

Erg tevreden. Het door mij bestelde product was lastig te krijgen waardoor de levertijd wat langer werd. Daarover werd keurig bericht. Inmiddels heb ik mijn bestelling binnen en deze bevalt uitstekend.

Dirk Ruig beoordeelde op 2018-08-10

Heel tevreden goede afspraken en de bril werkt geweldig

Emile Schnabel beoordeelde op 2018-07-10