Susterderpoort 11
6118 BD NIEUWSTADT

Guest beoordeelde op 2017-12-03

Snell en goed!

Guest beoordeelde op 2017-12-03

prima en snel geleverd jammer dat er 1 pakketje niet was geleverd maar de andere dag zonder problemen na geleverd en via de schat functie snelle en professionele advies en nazorg

Frank Smits beoordeelde op 2017-12-03

artikel niet voorradig. op moment dat het voorradig was mail gekregen , meteen besteld , en andre dag in huis

Jimmy beoordeelde op 2017-12-02

Zeer tevreden

Guest beoordeelde op 2017-12-01

Tevreden, bestelling was snel in huis.

Guest beoordeelde op 2017-11-30

Reageren snel en adequaat!

Guest beoordeelde op 2017-11-26

vlotte en correcte levering. En nog beter: zeer tevreden over de producten!

Guest beoordeelde op 2017-11-16

Prima

Guest beoordeelde op 2017-11-09

Vlotte reactie en bereikbaarheid via de chat

Guest beoordeelde op 2017-11-03

Nvt

Gast beoordeelde op 2017-10-30

super lampen zeker de moeite waard en een snelle levering !

canvasMM beoordeelde op 2017-10-28

Duidelijke website en meerdere bestellingen inmiddels netjes optijd geleverd.

Guest beoordeelde op 2017-10-28

Keurig en snel geleverd voor een goeie prijs.

Rene Van Ouytsel beoordeelde op 2017-10-27

snelle levering ,goede en snelle response bij live-support ,maar spijtig dat er toch wat foutjes in de lampen en app zitten die niet meteen zichtbaar zijn ,op mijn I-phone 7 + trekt de app veel energie weg als ik de timer wil gebruiken ? de app moet open blijven staan op de achtergrond,,en uitschakelen werkt niet altijd er zijn 2 groepen lampen die verschillend reageren op de instellingen?
groep 1 Led strips en lampen met E 27 of E 14 fitting en groep 2 spots, stralers en downlichts ,De sfeermode van deze groepen is niet dezelfde ,de mode Fire bestaat niet bij de spots ,zodat ze niet in dezelfde kamer kunnen gebruikt worden ,echter de kleuren lopen wel gelijk ,groen is groen en rood is rood. desondanks een leuk product tegen redelijke prijs.

Guest beoordeelde op 2017-10-25

Snelle levering alles in orde uitstekend product

Guest beoordeelde op 2017-10-24

Snelle betrouwbare levering.

Giovanni Schotborg beoordeelde op 2017-10-22

Leuke lampen, stukken goedkoper als hue lights , maar doen hetzelfde!

Guest beoordeelde op 2017-10-22

Goede service en vragen werden snel beantwoord. Bij de levering ontbrak de afstandsbediening, maar werd ook goed opgelost.

Guest beoordeelde op 2017-10-19

correct geleverd. Gevraagd voor levering op woensdag en perfect opgevolgd!
bedankt!

Guest beoordeelde op 2017-10-16

Goede service. Snelle levering en problemen snel opgelost