Susterderpoort 11
6118 BD NIEUWSTADT

Tonnie Peters beoordeelde op 2018-10-18

Bestelling na 2 maanden nog steeds niet geleverd 6 keer beloofd (ik verstuur het persoonlijk) en heb nog steeds niks ontvangen men reageert niet meer op mijn mailtjes,zeer slechte klantenservice

Yenna beoordeelde op 2018-09-20

Snelle levering, mooie producten

Gast beoordeelde op 2018-05-25

Snelle bezorging!

Gast beoordeelde op 2018-05-22

Levering zou de volgende dag geleverd worden, maar toen ik na bijna een week nog niets ontvangen had heb ik contact opgenomen en de volgende dag was het artikel in huis.

Gast beoordeelde op 2018-05-17

Als cadeau gegeven en die persoon was er super blij mee. Mooi sfeervolle lamp voor op balkon.

Gast beoordeelde op 2018-05-08

Prima op tijd geleverd 👍

Gast beoordeelde op 2018-04-26

had 8 kleuren lampen besteld, eentje deed het niet goed, maar keurig opgelost

Mark Govers beoordeelde op 2018-04-19

Snel in huis, nooit te beroerd om je te woord te staan, denken mee ik zeg een topbedrijf keep up the good work.

Gast beoordeelde op 2018-04-16

Zondag besteld en dinsdag in huis. Top!

Gast beoordeelde op 2018-04-16

Niks over te zeggen alles ging goed en snel geleverd

Gast beoordeelde op 2018-04-10

Bestelling niet compleet.
Na extra zending, nog steeds niet.
Maar ik hoef het al niet meer.

Richard Lanfermeijer beoordeelde op 2018-04-07

Snelle verzending met goede communicatie. Had nog een vraag savond's en zag voor te afsluiten van de computer dat het reeds beantwoord was. Ook een goede prijsverhouding.

Alex van Eden beoordeelde op 2018-04-05

Hele goede service.

Mark van Grondelle beoordeelde op 2018-04-04

Dit was de tweede keer dat ik iets besteld heb bij Milights. Het werd snel en netjes geleverd. Echter lukte het niet om de lampen te connecten met de afstandbediening. Via de mail gevraagd hoe of wat en het mailverkeer van Milights was supersnel. Nu werken de lampen prima. Milights zal ik zeker en aanbevelen bij anderen en zelf zal ik ook nog wel vaker bestellen bij Milights. Daar weten ze wel wat goede service is, top.

Gast beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering en het product is precies wat ik verwachtte.

Gast beoordeelde op 2018-04-02

Ibox v2 en diverse lampen besteld, snelle levering en nette prijzen.

Herman van der Vaart beoordeelde op 2018-03-31

Heb >20 Milight lampen hangen, maar helaas ook een stel dat niet aangesloten kon worden op remote met 8 zone's. Geen punt!Ik kreeg direct de juiste lampen toegestuurd en kon de andere lampen terugsturen. Prima service!

Gast beoordeelde op 2018-03-28

Goed verzorgde order

Gast beoordeelde op 2018-03-27

Slechte handleiding. Geen uitleg hoe het systeem werkt.

Inge beoordeelde op 2018-03-22

Goede service, snelle levering