Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Susterderpoort 11
6118 BD NIEUWSTADT

9,0

Lammers beoordeelde op 2019-01-09

20 december iets besteld, betaald en nooit iets ontvangen. Na meerdere mails en telefoontjes, eindelijk een telefoon waarbij aangegeven wordt dat het dezelfde dag op de post gaat. Not dus. Na wederom meerdere telefoonpogingen, een mail waarin aangegeven wordt dat het product niet op vooraad is. Op de vraag wanneer de levering dan komt wederom geen antwoord. Nog steeds niets ontvangen en geld weg. Wij gaan rechtshulp inschakelen.

Jasper beoordeelde op 2019-01-08

Zoals ik hier al bij anderen lees: Ondanks de beloofde levertijd is de bestelling echter nooit aangekomen, de klantenservice laat zwaar te wensen over en ook ik zit dus nog altijd op mijn geld te wachten, na het een week geleden terug te hebben geeist.
Na dezelfde producten bij een andere webshop te hebben besteld had ik ze effectief de volgende dag gewoon probleemloos in huis.. Bij deze webshop lijkt de klantenservice het simpelweg normaal te vinden om een mens zo lang te laten wachten, er wordt geen enkele tegemoetkoming aangereikt.

Kenan beoordeelde op 2018-12-25

Worst purchase I've made in my entire life. Bought RGB strip on 9/12/18 and still up to this moment I've received absolutely nothing. Great service...
Je factuur #000002168 voor bestelling #000002412

Bakker beoordeelde op 2018-12-20

Wat een teleurstellende ervaring met deze webshop.
Vandaag besteld, morgen in huis....NOT. Er wordt niet of laat gereageerd op mails, je moet eerst via facebook om aandeacht vragen en dan nog gaat er vanalles mis...
Bestelling komt gewoon niet, en na reclameren blijkt een deel niet leverbaar, pas na een week. Dus vraag je je geld terug. Dat duurt 2-3 werkdagen meneer....NOT. Na veel mails en facebook berichten kun je blij zijn als je je geld na meer dan een week terug krijgt. En je dan ook nog van de verkeerde persoon doorgeven....zeer amateuristisch en ook nog eens veel te duur. Er zijn goedkopere en professionelere webshops dan deze. Voor mij een vette 0!

Roy Kevelham beoordeelde op 2018-12-12

RGB Milight Lamp gekocht. Bij bezorging bleek dat deze warm white te zijn, terwijl mijn andere milights cool white zijn. Product retour gestuurd, maar nooit mijn geld ontvangen. Op mail reageren ze bijna ook niet.

Ze beloven via de mail om geld terug te storten, maar een maand later vervolgens nog steeds geen geld gezien. Ik heb alles netjes retour gestuurd, maar mensen terugbetalen. Ho maar.

Koop hier nooit weer.

Pr beoordeelde op 2018-12-08

Zeer mooie producten. Erg eenvoudig te installeren. Prachtig systeem.

Harry Dontje beoordeelde op 2018-11-20

Prima bedrijf...............als er problemen zijn wordt het opgelost!

John Lamers beoordeelde op 2018-11-13

De bestelde dimmer stond op de website als voorraad product en zou de volgende dag worden geleverd.
na 1 week nog geen dimmer dus maar contact opgenomen, reactie was dimmer is niet op voorraad en komt over 2 week binnen
ik kon kiezen of geld terug of 2 week wachten, ik koos voor geld terug.
vandaag is de bestelling 3 week geleden en ik heb nog geen geld terug terwijl meneer mij 8 dagen geleden melde dat het geld was overgemaakt.

zo ga je niet met klanten om!

Yenna beoordeelde op 2018-09-20

Snelle levering, mooie producten

Gast beoordeelde op 2018-05-25

Snelle bezorging!

Gast beoordeelde op 2018-05-22

Levering zou de volgende dag geleverd worden, maar toen ik na bijna een week nog niets ontvangen had heb ik contact opgenomen en de volgende dag was het artikel in huis.

Gast beoordeelde op 2018-05-17

Als cadeau gegeven en die persoon was er super blij mee. Mooi sfeervolle lamp voor op balkon.

Gast beoordeelde op 2018-05-08

Prima op tijd geleverd 👍

Gast beoordeelde op 2018-04-26

had 8 kleuren lampen besteld, eentje deed het niet goed, maar keurig opgelost

Mark Govers beoordeelde op 2018-04-19

Snel in huis, nooit te beroerd om je te woord te staan, denken mee ik zeg een topbedrijf keep up the good work.

Gast beoordeelde op 2018-04-16

Zondag besteld en dinsdag in huis. Top!

Gast beoordeelde op 2018-04-16

Niks over te zeggen alles ging goed en snel geleverd

Gast beoordeelde op 2018-04-10

Bestelling niet compleet.
Na extra zending, nog steeds niet.
Maar ik hoef het al niet meer.

Richard Lanfermeijer beoordeelde op 2018-04-07

Snelle verzending met goede communicatie. Had nog een vraag savond's en zag voor te afsluiten van de computer dat het reeds beantwoord was. Ook een goede prijsverhouding.

Alex van Eden beoordeelde op 2018-04-05

Hele goede service.