Julianapark 49

Google Plus/Places - 8,6

monique beoordeelde op 2019-06-20

Super leuke kleding, snel bezorgd! ๐Ÿ‘Œ

A.Roza beoordeelde op 2019-02-26

Shirt bestelt en betaalt kreeg binnen dag mail dat shirt er niet meer was en zou mijn geld terug krijgen zit al meer als 1 week te wachten op geld krijg geen antwoord reactie op mail al3 gestuurd en ook niet op whats app dus niet tevreden

Patt beoordeelde op 2019-01-21

Na contact via facebook met Mima mode over de vraag of er voorwaarden aanzitten aan het retour sturen van een bestelling krijg ik een ander antwoord dan in werkelijkheid is waardoor er nu onnodig kosten in rekening worden gebracht.

De fout ligt nu bij de klant? Omdat de vraag verkeerd is gesteld!
Jammer, klant is koning in de consumentenwereld maar niet bij mima mode.

Kleding ruikt niet fris en is slecht verpakt, verpakking kwam beschadigd binnen doordat de pakketzak te vol zat.

Goedemiddag Patt,

Vervelend te horen dat U niet tevreden bent, in de verpakkingsklacht kunnen wij ons niet vinden.
Wat bertreft de retourvoorwaarden: Er zitten inderdaad GEEN voorwaarden aan het retourneren.
We bieden zelfs altijd gratis retourneren aan, waar we ons uniek in kunnen noemen tov onze concurrenten met dezelfde soort kleding en prijsklasse.
Wel is het inderdaad zo dat U gratis verzending krijgt bij een bestelling boven de โ‚ฌ75,-
Maar wanneer na retouren de order onder de โ‚ฌ75,- bedraagt de verzenkosten alsnog in rekening gebracht worden. Retourneren zitten verder geen voorwaarden aan en is altijd mogelijk en ook altijd gratis !
Wij vinden het vervelend om te horen dat hierover een miscommunicatie is ontstaan. Hiervoor onze excuses.

Groetjes Team Mima mode

T vd Sluys beoordeelde op 2018-12-14

Geweldige webshop, ben blij met mijn trui.

Sandra van Ee beoordeelde op 2018-11-21

Heel tevreden over de kleding en de webshop. Jammer dat ik niet in de buurt woon, maar online bestellen gaat ook super. De bestelling word snel geleverd.

I beoordeelde op 2018-11-13

Snelle levering van de artikelen. Wanneer je een artikel retourneert duurt het erg lang voordat je je geld teruggestort krijgt.

Reactie van Mima mode:
Onze excuses voor de vertraging van het afwikkelen van de gertourneerde goederen. We hebben ons beleid hierin per direct aangepast. Geld staat vanaf nu binnen 3 dagen op de rekening van de klant.

Groetjes Team Mima

NC Boots Thobe beoordeelde op 2018-08-03

Wat een geweldig bedrijf! Goede artikelen,zeer snelle bezorging en hele goede prijzen!
Ik vraag mij af waar jullie al die tijd waren,,per toeval kwam ik terecht bij Mima Mode.
Gisteren heb ik mijn eerste bestelling gedaan en vanmiddag heb ik artikel al binnen gekregen.
Het blijft zeker niet bij deze bestelling! Tot snel

Paula beoordeelde op 2018-07-19

Super snelle levering en mocht een artikel toch niet meer komen, wordt je netjes gebeld en wordt er een oplossing gezocht. Hier ga ik zeker meer bestellen.
Top hoor! ๐Ÿ‘

Eefie de heus beoordeelde op 2018-07-11

Zojuist vanuit Rosmalen voor de eerste keer naar de winkel geweest en ben blij dat ik er heen gegaan ben ,wat een leuke winkel met vriendelijk personeel....kom hier zeker weer terug een aanrader voor iedereen

Anita Mazer beoordeelde op 2018-01-04

Super leuke kleding ook voor maatje meer.
Al meerdere keren besteld bij Mima Mode en super tevreden. Toen er onverhoopt toch iets niet voorradig was werd ik vrijwel direct door een vriendelijke dame gebeld en werd er direct een oplossing geboden dus ook de service is top. De levering is snel. Kortom prima winkel. Ik ga hier zeker nog vaak bestellen.

Hoi Anita,

Bedankt voor je positieve en eerlijke beoordeling !
Je hebt ons erg geholpen, het is een harde wereld het online ondernemen.
En het vertrouwen van de consument winnen is het belangrijkste in onze ogen.
Als dank dat je ons daarbij hebt geholpen krijg je een online kortingscode twv. โ‚ฌ5,-
Kortingscode: WWK50

Groetjes team Mima mode

Claasje Netten beoordeelde op 2018-01-04

Mijn ervaring bij Mima mode is geweldig personeel vriendelijk en voor behandelingen ook super netjes binnenkort weer eens shoppen

Carla Lochtenberg beoordeelde op 2018-01-04

Zeer goede kwaliteit kleding.
Gist een bestelling gedaan en vanmiddag al ontvangen

Angelique van den Brink-Oostveen beoordeelde op 2018-01-04

Leuke moderne kleding top service!!

Wendy Van Hal beoordeelde op 2018-01-04

leuke kleding voor ieder wat wils slank,vol,jong,oud voor alles kan je er terecht toppie!

Corean van Kollenburg- van Berkel beoordeelde op 2018-01-04

Zowel in de winkel als online super service. Snelle levering en mooie kleding voor een mooie prijs

Danielle Huisman beoordeelde op 2018-01-03

Al diverse malen hier besteld... Voornamelijk broeken altijd uitstekende pasvorm.. Ivm ik heb korte beentjes en wel heup werk. Snelle levering, goede kwaliteit, service en communicatie

Karin van Ham beoordeelde op 2018-01-03

Goede snelle service!!

Chantal beoordeelde op 2018-01-03

Erg leuke kleding, veel keus en leuke prijzen! Snelle levering en goede service.

Claudia beoordeelde op 2018-01-03

Mima mode, leuke winkel met leuke mensen en betaalbare moderne kleding voor mensen met een maatje meer.
Ik kom graag naar tiburg om leuke setjes te vinden.
De winkel is ook makkelijjk te bereiken . Her voordeel is ook dat je de collectie op internet van te voren kunt bekijken. Er zijn vaak updates waardoor je goed op de hoogte blijft van de collectie.
๐Ÿ‘๐Ÿป

Judith beoordeelde op 2018-01-02

Super winkel met hele leuke kleren! Ze nemen de tijd voor je ons samen leuke setjes te score. Kom er regelmatig op een nieuwe outfit te score ๐Ÿ˜