Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200803

GJ de Vries beoordeelde op 2019-04-18

Precies wat ik nodig had, nu kan ik dit apparaatje makkelijker kwijt.

Assortiment

Daniel beoordeelde op 2019-04-16

Uitstekende bediening, item was even uitverkocht, maar prima communicatie dat het wat langer duurde.

Assortiment

Sven Chambone beoordeelde op 2019-04-16

Carlton Inees beoordeelde op 2019-04-16

Alex Lawrence beoordeelde op 2019-04-13

Rutger Verbeek beoordeelde op 2019-03-29

Accurate info. Super snel gezorgd.

Paul van de Koot beoordeelde op 2019-03-16

Fred van Bokkem beoordeelde op 2019-03-02

De eerste bestelling is niet gegaan zoals ik verwacht had echter de service en het contact van minitoetsenbord is meer dan uitstekend.
De eerste bestelling is ergens de mist ingegaan bij post.nl

Peter Degen beoordeelde op 2019-03-01

Had even niet door, dat er geen bluetooth naar usb adapter bij zat.... Wat een mazzel dat ik er nog één had liggen.

Paul Nielen beoordeelde op 2019-02-28

Hans Reinerie beoordeelde op 2019-02-28

De service is uitstekend!

Andre van A beoordeelde op 2019-02-28

Prima toetsenbord geleverd, ook achteraf staan ze paraat, omdat de meegeleverde handleiding voor mij niet echt duidelijk was. Ze doen duidelijk hun best.

M. De Vries beoordeelde op 2019-02-23

Jaco beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering, goed product, een bluetooth toetsenbordje...helaas niet werkend te krijgen met mijn smart tv. Maar dat lag aan mn tv en niet aan het toetsenbordje. En retourneren geen probleem.

m vellema beoordeelde op 2019-02-15

veerle van uffelen beoordeelde op 2019-02-10

Arnold Huijbrecht beoordeelde op 2019-02-08

Snel ontvangen. Kwalitatief goed product. Achteraf niet geschikt voor mijn toepassing. Kon gewoon retour. Kreeg advies over een alternatief.

V Hooftman beoordeelde op 2019-02-07

Goeie en snelle levering. Goed verpakt

Filip Van der Poorten beoordeelde op 2019-02-03

Henk van der Weij beoordeelde op 2019-02-02