Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200803

Suzanne van de Belt beoordeelde op 2018-12-13

makkelijk te bestellen en snelle levering. goed verpakt ook.

Giovanni Schotborg beoordeelde op 2018-12-06

H Verhaar beoordeelde op 2018-12-03

Niels Arensman beoordeelde op 2018-11-30

prima toetsenbord, bluetooth dongle werkt ook voor andere bluetooth apparaten zoals bijvoorbeeld een xbox controller

Peter van der Bijl beoordeelde op 2018-11-29

anoniem beoordeelde op 2018-11-26

inpluggen en deze werkte in tegenstelling tot de oude neppert die ik had meteen prima , ook is de Rii een stuk robuuster qua bouw.
In tegenstelling tot de oude neppert die ik bij een smart tv box kreeg is de verlichting onder de toetsen ook een stuk duidelijker.
kortom koop de originele van Rii op deze site en laat de nepperts liggen want t zijn ellendedingen.

Dirk Witlam beoordeelde op 2018-11-25

aw reijgwart beoordeelde op 2018-11-22

Harry Kerver beoordeelde op 2018-11-18

Prima product en vlotte levering!

KB beoordeelde op 2018-11-15

Dankzij brievenbusbezorging zonder te veel bezorgkosten de volgende dag al binnen, dit kleintje van Riitek. Mooi klein toetsenbord met prettige aanslag, goede verbinding, zuinige en oplaadbare batterij. Klasse!

Linda Jongen beoordeelde op 2018-11-12

Jasper Pietersma beoordeelde op 2018-11-11

Super toetsenbordje, ook het scrollen met de mousepad gaat super , aanrader

H. Cox beoordeelde op 2018-11-09

Dirk Verhoeven beoordeelde op 2018-11-03

Ron Kloen beoordeelde op 2018-11-03

Ik ben er zeer tevreden over en het werkt perfect

Michael Tyc beoordeelde op 2018-11-01

Prima service, snelle reactie op contact en levering.

Hugo Seriese beoordeelde op 2018-10-29

Tim Lawrence beoordeelde op 2018-10-29

Great service, would recommend them!

Denco beoordeelde op 2018-10-28

Top

Siebren Tams beoordeelde op 2018-10-26

Verzending is prima gegaan.