Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200803

J.H. Bennink beoordeelde op 2018-10-18

Gerard Kamp beoordeelde op 2018-10-14

Prima. Snel geleverd. Alles netjes en in orde.

A M Heynsbroek beoordeelde op 2018-10-06

Dot Bluetooth toetsenbord is heel mooi.Anders dan de meeste zoals Trust enz zit er geen batterij maar oplaadbare akku in. De hoef je trouwens zelden op te laden met usb-snoertje. De toetsen zijn heel groot ondanks het vrij kleine bord. Dus zijn ze heel makkelijk te bedienen. Bovendoen zit bijv. de Esc-toets niet onder de Fn funktie toets. Bij de meeste andere merken is dat een ellende. Een heel mooi toetsenboord voor weinig geld. Wifi verbinding is ook uitstekend en stabiel.

Harrijan van gaal beoordeelde op 2018-10-04

Dave Biezen beoordeelde op 2018-10-04

Helemaal goed

Arthur Vleesch-du-Bois beoordeelde op 2018-10-04

Een mini wireless toetsenbordje (RII I8) met alles erop en er aan gekocht, en alles werkt.
Niet te geloven voor die prijs.
Een zeer tevreden klant.

Gekoppeld aan d tablet.
Voelt goed aan.
10 geef ik ze.

Bjorn Boers beoordeelde op 2018-10-01

Super fijn toesenbordje, jammer dat icm de X98PRO de 'enter' de 'q' wordt. En Post NL meld dat het op zaterdag om 23u was bezorgt en het het in werkelijkheid pas op woensdag wordt gebracht, maar daar kan MiniToetsenbord niets aan doen.

Bert Kerkhof beoordeelde op 2018-09-24

Uitstekend product, snelle toezending en prettig telefonisch contact.

Asim Safic beoordeelde op 2018-09-10

Snelle levering.

Patrick Schutijser beoordeelde op 2018-09-06

Bestellen ging gemakkelijk.
Levering was vlot.
Toetsenbord was netjes verpakt.

Rens Weerman beoordeelde op 2018-08-30

Had toetsenbordje besteld en kreeg pas achteraf de melding dat vanwege vakantie de levering langer zou duren. Dat had ik graag willen weten voordat ik de bestelling had geplaatst, nu kon ik niet echt meer terug en moest ik wel bijna twee weken wachten.

Verder prima toetsenbord(je) en het was ook fijn dat ik mijn VVV-bon kon inruilen bij de aankoop.

Reactie van MiniToetsenbord.nl:
Geachte heer Weerman, bedankt voor uw beoordeling. Wat betreft de vakantie melding, dit stond ook op meerdere plekken op de website vermeld. Vast aan de bovenkant van het scherm, op elke pagina (product, winkelwagen, bestelpagina onder de titel) en ook een extra melding midden in het bestelproces. We hebben voor de rest geen enkele andere melding hier over ontvangen van ontvangen van andere klanten, maar we zullen gaan kijken of we het nog duidelijker kunnen gaan vermelden. In elk geval nog veel plezier met uw toetsenbord

Alex beoordeelde op 2018-08-09

Prima omschrijving duidelijk makkelijk in gebruik
Ideaal met verlichting door de witte licht knop verlichting
Aflevering
Bestelling was Voor 1500 besteld door de weeks helaas Kwam het pas na het weekend inplaats van de volgende dag beetle jammer

Reactie van MiniToetsenbord.nl:
Beste Alex, heel erg bedankt voor uw beoordeling. Omdat wij de leverindicatie zeer serieus nemen heb ik het even nagezocht en ik zie inderdaad uw bestelling inderdaad voor 1600 vrijdags was afgerond.. Waarom deze pas de maandag is verstuurd kan ik nu nog niet achterhalen, ik zie hier niks over in het systeem staan. Het kan zijn dat hij bij Postnl even is kwijt geraakt, maar het kan dus net zo goed zijn dat bij ons de fout is gemaakt.. We gaan het uitzoeken! Indien u ooit nog wat wilt bestellen wil ik u in elk geval gratis verzendkosten aanbieden.

Hans Schovers beoordeelde op 2018-07-21

Doordat dit toetsenbord met Bluetooth werkt is het geschikt voor mijn androidbox om zo over een grote afstand werkzaam tra zijn.

peter kappers beoordeelde op 2018-07-12

In beginsel lastig een wachtwoord aanmaken maar na de uiteindelijke bestelling vlot geleverd..

Bas Nieuwesteeg beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en antwoord vlug bij vragen op de site.

Mark Boogh beoordeelde op 2018-06-24

Snel geleverd en een duidelijke beschrijving.
Werkt perfect

Jorn Nieuwenhuis beoordeelde op 2018-06-21

Heel tevreden, alles keurig verpakt en op tijd geleverd

Jaron van Golverdinge Schut beoordeelde op 2018-06-11

Goede producten