Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200803

9,1

Peter Kwestro beoordeelde op 2019-06-17

Prima , wel trage reactie bij vragen

Johannes Thenu beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering en kwalitatief/prijs zeer goed!

Gerald beoordeelde op 2019-06-15

Minitoetsenbord functioneert goed, de bediening is prettig ondanks de afmeting van het geheel

M Kortland beoordeelde op 2019-06-14

Snel geleverd en werkt goed

Nino Valent beoordeelde op 2019-06-06

De

J.W. Severijnen beoordeelde op 2019-06-06

Het toetsenbord (Rii i8+ Bluetooth) op zich doet wat het moet doen. Levering was iets trager dan geadverteerd. Bij het toetsenbord wordt geen duidelijke handleiding geleverd. Met name onhandig als het gaat om een toch wezenlijke aspect als hoe het bord moet worden gekoppeld aan een pc. Vragen daarover werden traag beantwoord of onjuist (omdat van het verkeerde type werd uitgegaan). De handleiding die meegeleverd werd is van de fabrikant. Toetsenbord.nl zou een hoop heen-en-weer gemail kunnen voorkomen door zelf een heldere stapsgewijze handleiding op de website te plaatsen waarbij ook aandacht wordt gegeven aan andere aspecten die onduidelijk zijn.

Jorge luis rodriguez beoordeelde op 2019-06-06

Jos Albrecht beoordeelde op 2019-05-30

Kim van Helfteren beoordeelde op 2019-05-15

Fijne en overzichtelijke website. Helaas was mijn pakket vermist geraakt bij PostNL. Via de mail contact gehad en snel een nieuwe opgestuurd gekregen. Uitstekende service.

M.R. Hendriksen beoordeelde op 2019-05-10

H.W. Kobus beoordeelde op 2019-05-07

GJ de Vries beoordeelde op 2019-04-18

Precies wat ik nodig had, nu kan ik dit apparaatje makkelijker kwijt.

Daniel beoordeelde op 2019-04-16

Uitstekende bediening, item was even uitverkocht, maar prima communicatie dat het wat langer duurde.

Sven Chambone beoordeelde op 2019-04-16

Carlton Inees beoordeelde op 2019-04-16

Alex Lawrence beoordeelde op 2019-04-13

Judith beoordeelde op 2019-04-07

Ik heb een externe toetsenbord gekocht en al een aantal keer bij gebruikt loopt het vast, waardoor de letter door het hele beeld heen schiet. Het is niet werkbaar. Dus ik kon hem terug sturen, maar had al zo'n voorgevoel dat ze met antwoord zouden komen dat het niet bij hun geval is en dat het aan de koppeling van mijn laptop met toetsenbord ligt of een andere apparaat voor storing zorgt.

Reactie van MiniToetsenbord.nl:
Beste Judith, wij hebben u in de eerste mail al gevraagd om een aantal zaken te controleren waaronder om het eens te testen op een andere computer/laptop. Dit heeft nu niet gedaan. Nou geeft u zelf al aan dat u een voorgevoel had dat wij met dit antwoord zouden komen, dan vraag ik mij af, waarom heeft u dit dan niet getest? Of bedoeld u hier wat anders mee?
Hoe dan ook, wij zijn u gemoed gekomen en hebben de retourkosten betaald terwijl dit normaal gesproken voor u zijn (ivm dat bestelling al langer dan 1 maand geleden was). Normaal gesproken vragen we zelf onderzoekskosten bij producten die niet defect blijken te zijn, ook dit hebben we niet gedaan. Vervolgens krijgen we ook geen reactie meer van u, maar wel deze beoordeling. We geloven u wel dat het product niet goed functioneert bij u, maar als deze eerst wel werkte en plots voor problemen zorgt die wij niet kunnen nabootsen op meerdere computers, dan ligt de oorzaak helaas ergens anders. Wij willen u best helpen om het probleem te vinden, maar dan hebben we wel meer informatie nodig.

Rutger Verbeek beoordeelde op 2019-03-29

Accurate info. Super snel gezorgd.

Paul van de Koot beoordeelde op 2019-03-16

Fred van Bokkem beoordeelde op 2019-03-02

De eerste bestelling is niet gegaan zoals ik verwacht had echter de service en het contact van minitoetsenbord is meer dan uitstekend.
De eerste bestelling is ergens de mist ingegaan bij post.nl