Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200803

J.A.T. Venhoeven beoordeelde op 2019-07-25

Louis Hagen beoordeelde op 2019-07-10

de gehele bestelling was snel en compleet. wat wil je nog meer?

Xavier Gruselle beoordeelde op 2019-07-08

Dolf Soer beoordeelde op 2019-07-02

Peter Kwestro beoordeelde op 2019-06-17

Prima , wel trage reactie bij vragen

Johannes Thenu beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering en kwalitatief/prijs zeer goed!

Gerald beoordeelde op 2019-06-15

Minitoetsenbord functioneert goed, de bediening is prettig ondanks de afmeting van het geheel

M Kortland beoordeelde op 2019-06-14

Snel geleverd en werkt goed

Nino Valent beoordeelde op 2019-06-06

De

J.W. Severijnen beoordeelde op 2019-06-06

Het toetsenbord (Rii i8+ Bluetooth) op zich doet wat het moet doen. Levering was iets trager dan geadverteerd. Bij het toetsenbord wordt geen duidelijke handleiding geleverd. Met name onhandig als het gaat om een toch wezenlijke aspect als hoe het bord moet worden gekoppeld aan een pc. Vragen daarover werden traag beantwoord of onjuist (omdat van het verkeerde type werd uitgegaan). De handleiding die meegeleverd werd is van de fabrikant. Toetsenbord.nl zou een hoop heen-en-weer gemail kunnen voorkomen door zelf een heldere stapsgewijze handleiding op de website te plaatsen waarbij ook aandacht wordt gegeven aan andere aspecten die onduidelijk zijn.

Jorge luis rodriguez beoordeelde op 2019-06-06

Jos Albrecht beoordeelde op 2019-05-30

Kim van Helfteren beoordeelde op 2019-05-15

Fijne en overzichtelijke website. Helaas was mijn pakket vermist geraakt bij PostNL. Via de mail contact gehad en snel een nieuwe opgestuurd gekregen. Uitstekende service.

M.R. Hendriksen beoordeelde op 2019-05-10

H.W. Kobus beoordeelde op 2019-05-07

GJ de Vries beoordeelde op 2019-04-18

Precies wat ik nodig had, nu kan ik dit apparaatje makkelijker kwijt.

Daniel beoordeelde op 2019-04-16

Uitstekende bediening, item was even uitverkocht, maar prima communicatie dat het wat langer duurde.

Sven Chambone beoordeelde op 2019-04-16

Carlton Inees beoordeelde op 2019-04-16