Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200803

K. de Bruijn beoordeelde op 2018-05-06

Het toetsenbord voelt Solide aan. Toetsen zijn niet groot, maar daarvoor is het ook een mini toetsenbord. Perfect om mee te nemen.

Cengiz Karaagac beoordeelde op 2018-03-26

snelle levering,

Patrick Verseput beoordeelde op 2018-03-13

Niks op aan te merken. Snelle verzending en prima verpakt. Aanbevolen!

Edwin Rugenbrink beoordeelde op 2018-03-12

heel tevreden, snelle levering vrijdag besteld en zaterdag in huis. netjes verpakt.

Lammert Herssenberg beoordeelde op 2018-03-07

Kort geleden een rii8 toetsenbord hier besteld, zeer tevreden en snelle levering !

Gebruiker beoordeelde op 2018-03-03

Aanrader

Sander Den Broeder beoordeelde op 2018-02-18

Goede, snelle service

G. Arkema beoordeelde op 2018-02-05

go4ed verzorgd

Theun Lourens beoordeelde op 2018-02-04

Had snel een klein draadloos toetsenbordje nodig (Rii i9). Voor de zekerheid toch maar even gebeld of het toetsenbordje op voorraad was. Helaas geen gehoor... Ingesproken. Die middag werd ik rond kwart over vier gebeld dat het toetsenbordje gewoon op voorraad was. Als ik voor vier uur had besteld zou ik het de volgende dag in huis hebben. Helaas ik stond in de AH... Geen probleem. Als ik voor vijf uur zou bestellen zouden ze zorgen dat het die dag nog mee ging met de post. En inderdaad: de volgende dag ontving ik het toetsenbordje. Zeer klantvriendelijk!

F Demming beoordeelde op 2018-01-18

Tevreden, vrijdag last besteld, maandag meteen verzonden.

Peter Schute beoordeelde op 2018-01-18

Mooi toetsenbordje, voldoet volkomen aan de verwachting op basis van de omschrijving. Snel geleverd, goed verpakt. Kortom: perfect!

Dwight Looye beoordeelde op 2018-01-15

Zelf een verkeerd toetsenbord uitgekozen. Contact opgezocht en prima geholpen aan een goed alternatief.

Ash beoordeelde op 2018-01-14

snelle levering

lex leerentveld beoordeelde op 2018-01-07

Prima keyboardje met touchpad. Super tevreden!

U Schönmann beoordeelde op 2017-12-26

mooi product, kleine prijs en snele levering, echte aanrader

Wim Scherpenisse beoordeelde op 2017-12-21

Beste , ik ben helemaal niet tevreden , heb een zondag besteld zou 24 uur levering zijn ik ben nu 5 dagen verder er is nog niets.

Gert Van Looy beoordeelde op 2017-12-18

Snelle afhandeling, ook snelle feedback na foute adresopgave van mij...

Marcel beoordeelde op 2017-12-17

Snel geleverd, in goede staat ontvangen. Goede shop.
Verzendkosten zijn tikkeltje hoog voor briefpost en betalen via Paypal kost € 1,- extra. Daarom één ster minder dan de volle 5 sterren.

Marten beoordeelde op 2017-11-21

Snelle levering, mooi klein toetsenbordje.

Hans Kaho beoordeelde op 2017-10-27

Snelle service en levering.