Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200803

M. De Vries beoordeelde op 2019-02-23

Jaco beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering, goed product, een bluetooth toetsenbordje...helaas niet werkend te krijgen met mijn smart tv. Maar dat lag aan mn tv en niet aan het toetsenbordje. En retourneren geen probleem.

m vellema beoordeelde op 2019-02-15

veerle van uffelen beoordeelde op 2019-02-10

Arnold Huijbrecht beoordeelde op 2019-02-08

Snel ontvangen. Kwalitatief goed product. Achteraf niet geschikt voor mijn toepassing. Kon gewoon retour. Kreeg advies over een alternatief.

V Hooftman beoordeelde op 2019-02-07

Goeie en snelle levering. Goed verpakt

Filip Van der Poorten beoordeelde op 2019-02-03

Henk van der Weij beoordeelde op 2019-02-02

Peter van der Made beoordeelde op 2019-01-31

Maandag besteld donderdag in huis maar het werkt perfect. Post Nl is wat traag

Alex Castelijns beoordeelde op 2019-01-25

Product besteld en ontvangen. Het product voldoet niet helemaal voor mijn toepassing dus een retour verzoek ingediend. Even afwachten hoe dit afgehandeld zal worden, maar tot nu toe is de ervaring goed.

Diana Nijland beoordeelde op 2019-01-22

Hendrik Hol beoordeelde op 2019-01-21

Hans Camstra beoordeelde op 2019-01-19

Charles van Ham beoordeelde op 2019-01-15

Arjan Timmerman beoordeelde op 2019-01-14

Mooi klein toetsenbord, precies wat ik zocht. Makkelijk verbinden via Bluetooth.

Ben Scherpenisse beoordeelde op 2019-01-10

gewoon goed.....

jos Peeters beoordeelde op 2019-01-07

JP Mens beoordeelde op 2019-01-07

Ondanks de feestdagen tijdig en correct geregeld.

Pepijn Heuzinkveld beoordeelde op 2018-12-28

aty jubbega beoordeelde op 2018-12-16

gekocht toetsenbord, na passeren distributiecentrum PostNL, kwijtgeraakt, dus nooit bezorgd. MiniToetsenbord geinformeerd, werd de volgende dag door hen teruggebeld dat een nieuwe naar mij onderweg was en inderdaad binnen 24 uur had ik hem! Dit is een service die je maar zelden krijgt tegenwoordig. MiniToetsenbord bedankt!