Emdenweg 3
9723 TA Groningen
0508200803

Alex beoordeelde op 2018-08-09

Prima omschrijving duidelijk makkelijk in gebruik
Ideaal met verlichting door de witte licht knop verlichting
Aflevering
Bestelling was Voor 1500 besteld door de weeks helaas Kwam het pas na het weekend inplaats van de volgende dag beetle jammer

Hans Schovers beoordeelde op 2018-07-21

Doordat dit toetsenbord met Bluetooth werkt is het geschikt voor mijn androidbox om zo over een grote afstand werkzaam tra zijn.

peter kappers beoordeelde op 2018-07-12

In beginsel lastig een wachtwoord aanmaken maar na de uiteindelijke bestelling vlot geleverd..

Bas Nieuwesteeg beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en antwoord vlug bij vragen op de site.

Mark Boogh beoordeelde op 2018-06-24

Snel geleverd en een duidelijke beschrijving.
Werkt perfect

Jorn Nieuwenhuis beoordeelde op 2018-06-21

Heel tevreden, alles keurig verpakt en op tijd geleverd

Jaron van Golverdinge Schut beoordeelde op 2018-06-11

Goede producten

Ron Gulien beoordeelde op 2018-05-31

Goede communicatie.
Snel geleverd.

Jordy fehling beoordeelde op 2018-05-25

Prima geregeld , snelle levering en een goed product voor een mooie prijs

K. de Bruijn beoordeelde op 2018-05-06

Het toetsenbord voelt Solide aan. Toetsen zijn niet groot, maar daarvoor is het ook een mini toetsenbord. Perfect om mee te nemen.

Cengiz Karaagac beoordeelde op 2018-03-26

snelle levering,

Patrick Verseput beoordeelde op 2018-03-13

Niks op aan te merken. Snelle verzending en prima verpakt. Aanbevolen!

Edwin Rugenbrink beoordeelde op 2018-03-12

heel tevreden, snelle levering vrijdag besteld en zaterdag in huis. netjes verpakt.

Lammert Herssenberg beoordeelde op 2018-03-07

Kort geleden een rii8 toetsenbord hier besteld, zeer tevreden en snelle levering !

Gebruiker beoordeelde op 2018-03-03

Aanrader

Sander Den Broeder beoordeelde op 2018-02-18

Goede, snelle service

G. Arkema beoordeelde op 2018-02-05

go4ed verzorgd

Theun Lourens beoordeelde op 2018-02-04

Had snel een klein draadloos toetsenbordje nodig (Rii i9). Voor de zekerheid toch maar even gebeld of het toetsenbordje op voorraad was. Helaas geen gehoor... Ingesproken. Die middag werd ik rond kwart over vier gebeld dat het toetsenbordje gewoon op voorraad was. Als ik voor vier uur had besteld zou ik het de volgende dag in huis hebben. Helaas ik stond in de AH... Geen probleem. Als ik voor vijf uur zou bestellen zouden ze zorgen dat het die dag nog mee ging met de post. En inderdaad: de volgende dag ontving ik het toetsenbordje. Zeer klantvriendelijk!

F Demming beoordeelde op 2018-01-18

Tevreden, vrijdag last besteld, maandag meteen verzonden.

Peter Schute beoordeelde op 2018-01-18

Mooi toetsenbordje, voldoet volkomen aan de verwachting op basis van de omschrijving. Snel geleverd, goed verpakt. Kortom: perfect!