De Klei 9
3181MB Rozenburg

Grt Vd veen beoordeelde op 2017-12-16

De shirts kwamen iets later dan op de site stond, maar vesigarettenrook.Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. Snel en netjes geleverd. Volgens mij roken ze licht naar sigarettenrook.

lydia braekmans beoordeelde op 2017-12-15

Prachtige keding en ook tof dat er nog iets voor de kindjes extra bijzit
En prima levering

M.L. PALM beoordeelde op 2017-12-15

Heel tevreden. Altijd heb ik product volgende dag in huis.

De heer Ludo Hasenbos beoordeelde op 2017-11-29

Heel goed! Volgende dag binnen en leuke stickers er bij! Helemaal super.

Mevrouw Anja Jongeneel beoordeelde op 2017-11-26

Snelle levering, had nog een vraag en daar werd direct op gereageerd. Heel goed geregeld!

De heer Dave beoordeelde op 2017-11-14

Top service! Snel en komen de gemaakte afspraken na!

De heer M.Vreugdenhil beoordeelde op 2017-11-10

Super veel zorg besteed aan het verpakken van de pyjama's en de dag erna in huis. Helemaal Top!

Mevrouw Van Westen beoordeelde op 2017-11-10

Mooie kleding

Mevrouw B.Wassenaar beoordeelde op 2017-11-10

de ene dag besteld de anderedag in huis,toppie

De heer Erik Hofman beoordeelde op 2017-11-10

Duidelijke website.....prima en snelle levering. Niet duur. Top

Sandra beoordeelde op 2017-11-10

Mooie Pyjama en snelle levering Top !