Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Korenpad 1
6534 AS Nijmegen

8,5

2016

Robin beoordeelde op 2016-09-29

Ik ben eigenlijk heel erg blij met de lamp en de snelle levering hiervan. Echter is er bij mij binnen een paar dagen een peertje kapot gegaan. Hierover heb ik contact gehad met Mintlight, zij gaven aan een vervangend peertje te sturen. Ik heb vervolgens meerdere keren contact geprobeerd op te nemen maar het peertje heb ik nooit ontvangen en ze reageren ook niet meer. Ik ben niet ontevreden over de levering van de lamp maar wel over de klantenservice.

Esmee beoordeelde op 2015-06-02

Ik heb onlangs een grijs/blauwe hanglamp besteld en eenmaal bezorgd was ik er heel blij mee.
Op sommige plekken op de lamp zat wel de lak een beetje los en als vergoeding hiervoor kreeg ik een heel leuk dienblad!
Goede service!

verharen beoordeelde op 2015-05-13

Super gave industriële vloerlamp besteld! Per abuis hadden wij een verkeerde postcode doorgegeven, op de dag van de levering heeft MintLight nog netjes contact opgenomen met DpD om de juiste adresgegevens door te geven. Daarna nog netjes een mail gehad of de levering goed was verlopen. Super service!! MintLight bedankt!

Marte beoordeelde op 2015-05-05

Onlangs een industriële lamp besteld op MintLight. Na vriendelijk contact met een medewerker overgegaan tot de aankoop, hij is nog mooier dan op de foto's! Keurig binnen de aangegeven levertijd bij mij thuis bezorgd en nog gratis ook. Ga zo door MintLight, we houden jullie in de gaten.

2015