Romeinlaan 34
2105 SR Heemstede
+31618091704

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Egbert beoordeelde op 2018-10-10

Leuk aanbod en snelle levering. Helemaal top!

Henriette beoordeelde op 2018-10-01

Pluspunten: Zeer snellere en correcte levering, Verbeterpunten:

philip beoordeelde op 2018-09-29

Pluspunten: , Verbeterpunten: betalen met mastercard zodat klant beveiligd is

Gwenda beoordeelde op 2018-09-18

Pluspunten: Goeie en snelle communicatie en levering! Heeel
Fijn!, Verbeterpunten: Ik zou graag opende website willen lezen welk muziekje er wordt afgespeeld in het doosje!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-16

Danielle beoordeelde op 2018-09-04

Pluspunten: Hele goede, snelle, persoonlijke en vriendelijke service., Verbeterpunten: Vooralsnog geen, ik had een pobleem met mijn bestelling (vanuit Australie) en dit werd meteen adequaat afgehandeld.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-31

Pluspunten: Snelle fijne levering., Verbeterpunten: Niet

Katrien beoordeelde op 2018-08-20

Pluspunten: Kwaliteit van het aanbod ., Verbeterpunten: Iets ruimer aanbod

Stephanie Dobbelaere beoordeelde op 2018-08-13

Pluspunten: Vlotte communicatie en levering, Verbeterpunten: Geen verbeterpunten

Danielle beoordeelde op 2018-08-07

Pluspunten: Snelle reactie op mail.
Verkeerde product geleverd, maar heel snel opgelost en juiste geleverd, Verbeterpunten: Geen

Anoniem beoordeelde op 2018-07-27

Pluspunten: leuke spulletjes en makkelijke snelle service, Verbeterpunten: geen

Ton beoordeelde op 2018-07-09

Pluspunten: Goede en vriendelijke service. Komen hun afspraken na., Verbeterpunten:

Margriet beoordeelde op 2018-07-09

Pluspunten: Fijne, snelle verzending! Goede communicatie over verzending, ook over persoonlijk contact!, Verbeterpunten: Geen

Sanne beoordeelde op 2018-07-07

Pluspunten: Snelle, vlotte service. Leuke manier can inpakken., Verbeterpunten:

Anoniem beoordeelde op 2018-07-01

Dunja Ober beoordeelde op 2018-06-17

Pluspunten: Het pakketje was snel bezorgd., Verbeterpunten: Ik had het pakketje laten inpakken, maar dat zag er slordig uit. Het kwam ook beschadigd aan. De hele envelop was kapot en het pakketje verfrommeld. (Het muziekdoosje zelf is nog heel). Ik ga het nu maar zelf opnieuw inpakken. Misschien beter om zoiets volgende keer in een stevigere envelop of doosje te versturen?

Lenie beoordeelde op 2018-05-28

Pluspunten: Super snelle levering, en mooie producten. Ook na een vraag per mail is er meteen contact., Verbeterpunten: Ga lekker zo door, jullie zijn een fijn bedrijf.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-20

Ankie beoordeelde op 2018-05-18

Pluspunten: Snelle verzending. Muziekdoosje boven verwachting, top., Verbeterpunten: Geen

Anton beoordeelde op 2018-05-15

Pluspunten: Duidelijke product omschrijving en snelle levering. Oftewel ik ben erg tevreden en onze kleine man ook., Verbeterpunten: Geen