Binckhorstlaan 287A

Bol.com 58 9,0

wim beoordeelde op 2019-06-22

uitstekend

Heijselaar beoordeelde op 2019-06-22

Ik heb een aantal bestellingen gedaan, Levering is snel en compleet. als ik een onderdeel heb gebroken is dit op een simpele manier te vervangen.
l

Peter beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering !

Frans van Heems beoordeelde op 2019-06-18

Alles erg goed

J. van der Zee beoordeelde op 2019-06-17

Uitstekende service, volgende dag al in huis. Voldoet aan de verwachtingen.

Dick beoordeelde op 2019-06-17

'Goede wijn behoeft geen krans'; maar dan zou je niet weten hoe goed de producten van Mister Fiets zijn. Alhoewel ik geen fiets maar een auto bij dit bedrijf heb gekocht. Éen met een zeer snelle levertijd. Kan 'ie straks naast de Roadster in de minigarage.

Simon beoordeelde op 2019-06-13

Ik heb de tramlijn voor mijn vrouw als kado gekocht. Het is mooi en professioneel gedaan!

Zeer tevreden! Alleen je moet voorzichtig blijven en we hebben twee deeltjes gebreken maar een zit in „spare parts” en andere werkt goed. Het is echt super dat je kan ook deeltjes bestellen!

Soms je moet nadenken hoe deeltjes horen bij elkaar maar dit is ook cool. Je kan altijd filmpjes kijken op Youtube maar veel meer plezier als je denkt het zelf na.

Ik beveel het aan als een kado.

Rick beoordeelde op 2019-06-12

Super spul snel en gratis bezorgd

Dirk Plekkenpol beoordeelde op 2019-06-12

ik vind dat het allemaal vlot ging bedankt.

Heleen Schmitz beoordeelde op 2019-06-10

Hout en zeer nauwkeurig gesneden. Beweegbare onderdelen bewegen goed na wat was en bewegingen.

Wim Senden beoordeelde op 2019-06-09

Ik geniet er elke keer weer van.

Hans Haamke beoordeelde op 2019-06-09

Een deel van de bestelling was vertraagd en dat werd keurig aan mij gemeld. Aangezien ik geen haast had, heb ik aangegeven dat zij konden wachten met versturen tot de hele bestelling gereed was.
De vertraging (had te maken met een CE goedkeuring) duurde wat langer en ik werd daarvan keurig op de hoogte gehouden.
Prima, ik word graag op de hoogte gehouden als er vertraging is !

John Nelissen beoordeelde op 2019-06-08

Heel tevreden, vandaag besteld morgen in huis👍🏻👍🏻

Kasper Warmerdam beoordeelde op 2019-06-07

Bestelling was snel binnen en instructies voor het in elkaar zetten waren duidelijk.

Fred H beoordeelde op 2019-06-03

precies wat ik van dit product verwachtte.

Frans van Heems beoordeelde op 2019-06-02

Is heel erg goed

Margret beoordeelde op 2019-06-02

Ondanks uitstel toch alles weer netjes geleverd. En het is gewoon tof spul.

Ruud van der Klis beoordeelde op 2019-06-01

Duidelijk, eerlijk en betrouwbaar...
Zoals je mag verwachten👍

Rick beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering en netjes verpakt!

Daan beoordeelde op 2019-05-31

Besteld en snel de volgende dag in huis. Ik had een bestelling geplaatst en ik had daar zelf een fout ingemaakt toen werd er eerst contact met me opgenomen. Met de vraag of ik dat onderdeel echt 4 keer nodig had. Ik had het onderdeel maar een keer nodig. Snel en zeer correct opgelost.