Binckhorstlaan 287A

Bol.com 20 9,1

J. van der Laan beoordeelde op 2017-10-25

Prima levering.

F Oortwijn beoordeelde op 2017-10-25

Bijzonder ingenieus bouwpakket. Erg leuk en leerzaan

M R beoordeelde op 2017-10-25

Snelle nette levering.

Lara Brems beoordeelde op 2017-10-19

Mijn pakketje bleek onderweg tussen UGears-shop.nl en mij geopend (en geleegd) te zijn. Het contact hierover met de afzender verliep heel vlot en het probleem werd snel opgelost. Nu ik mijn bestelling goed en wel ontvangen heb, stel ik ook vast dat het pakje volledig aan de verwachtingen beantwoordt. Een bijzonder positieve ervaring dus!

W Gronloh beoordeelde op 2017-10-19

Snelle afhandeling van de bestelling, nu ook echt op mijn huisadres afgeleverd op afgesproken tijd.
Ook goede ervaring met de gratis vervanging van een door mijzelf vernield onderdeeltje.

Karla beoordeelde op 2017-10-18

Snelle en keurige levering, uitstekend product.

P Keupink beoordeelde op 2017-10-18

Producten snel in huis 1 maal verkeerd product geleverd dit is echter correct opgelost

Sebastian Penniston beoordeelde op 2017-08-03

Delivered really fast. Amazing and challenging puzzle. Train looks super on the shelf with little decorations.

w.b. bultsma-dijkstra beoordeelde op 2017-06-23

Alles is verlopen zoals staat beschreven?

Wim Senden beoordeelde op 2017-06-23

Snelle levering, prima.

Gerrit beoordeelde op 2017-05-05

Het tractor model leek me een leuk cadeau voor een vriend die mijn tuin heeft aangelegd , met zijn eigen tuintractor .

M.Looman beoordeelde op 2017-04-25

Enige tijd geleden de kluis aangeschaft . Snelle levering . Vanwege gedetailleerde handleiding probleemloos in elkaar gezet . Alles functioneert perfect . Een zeer welkome aanvulling op mijn kluis verzameling .
Ik ben erg onder de indruk van de complexiteit . Dit is geniaal ontworpen en als uiterst werkbaar pakket gemaakt. Als laatste : vormgeving is grandioos mooi .
Compliment voor uw product . Ga zeker meer bij u aanschaffen .
Mvg. M. Looman

Paulus beoordeelde op 2016-12-31

Ik heb deze dagen de locomotief in elkaar gezet. Als Werktuigbouwer was ik steeds weer verbaasd over de inventiviteit van de ontwerpers. Het is echt fantastisch!
Twee opmerkingen:
- Het erg grote aantal bewegende delen maakt dat ondanks overvloedig gebruik van kaarsvet er toch wel veel interne wrijving in het systeem zit, waardoor het rijden op de opgewonden elastiekjes in de praktijk toch nauwelijks lukt.
- De verleiding is om wat extra aan de elastiekjes te draaien, waarop de ene tandenstoker die de elastiekjes vasthoudt, het begaf. Da's echt een te zwak element in de constructie. Met veel gepriegel heb ik dat vervangen door een stalen pennetje - zou eigenlijk deel van het ontwerp moeten zijn.

L.steeman Heerenveen beoordeelde op 2016-10-26

Als proef tractor mini besteld, valt erg tegen, draait niet soepel, tandwielen zitten te ver uitelkaar, hoekjes hout los van het triplex, slevht!

Rob Brouwer beoordeelde op 2016-10-17

Locomotief kado gekregen van mijn kinderen, deze met heel veel plezier in elkaar gezet en komt nu in vitrine te staan en alles werkt ook.

kevin beoordeelde op 2016-10-17

Snelle en nette levering

E. Gerards beoordeelde op 2016-10-17

Bestelling is goed en snel geleverd, kortom tevreden.

Jos van Putten beoordeelde op 2016-10-17

Levering keurig volgens de op de site aangegeven levertijd. Ook uitstekend verpakt.
Alleen heb ik nooit een verzendbevestiging ontvangen, zodat ik hierover in onzekerheid heb verkeerd.

John nelissen beoordeelde op 2016-10-17

Zeer mooi

Johan beoordeelde op 2016-10-16

Duidelijke omschrijving, goed verpakt
Netjes op de hoogte gehouden via mail.
Jammer was wel dat postnl mij een mail stuurde met dag en geschatte tijd. Maar het pakket kwam toch een dag later.
Maar daar kan de webshop niets aan doen.