Binckhorstlaan 287A

Bol.com 58 9,0

Ronald beoordeelde op 2018-06-13

Snel geleverd leuk product

Chris beoordeelde op 2018-06-09

's avonds laat besteld en toch de volgende dag al in huis! Prima.

Ruben beoordeelde op 2018-06-06

Supersnelle levering. Top!!

trainspot beoordeelde op 2018-06-06

Na bestelling de andere dag als afgesproken het bestelde thuis

jan van der wielen beoordeelde op 2018-05-29

De bestelling bij Ugears is een cadeau voor iemand anders, dus over de inhoud kan ik weinig zeggen. Wel dat het binnen 24 uur was geleverd, om precies te zijn 18 uur. Super...

F s van der molen beoordeelde op 2018-05-29

Al meerdere keren iets besteld. De producten van ugears zijn heel mooi en leuk om te maken. Tevens een goede service. Ik wilde iets bestellen maar de actie was al afgelopen, kreeg het nog voor de actieprijs. Dat is pas service..

Toine Gerrits beoordeelde op 2018-05-23

Top service. Binnen 24 uur in huis, goed verpakt. Uitstekend product. Aanrader

Luuk beoordeelde op 2018-05-18

Snelle goede levering en een top product.

John Nelissen beoordeelde op 2018-05-16

Super service!
Altijd goed te woord gestaan, zowel telefonisch als op de mail.

Collectie bijna compleet, geweldige aparte hobby.
Nu wachten op het paard, motor en vrachtauto!

R.Houwink beoordeelde op 2018-05-15

Heel tevreden, vlotte levering.

Hennie sienders beoordeelde op 2018-05-14

Prima materiaal en keurig op tijd bezorgd

Steph beoordeelde op 2018-05-13

Vlotte levering en uitstekende kwaliteit. Zeer goede beschrijving meegeleverd, die weinig te wensen overlaat. Ik heb gekozen voor de schatkist van Ugear voor moederdag en het kunstwerkje werd zeer gewaardeerd door moeders de vrouw. Thanx Ugear! U gaat zeker vaker van mij horen!

Wesley beoordeelde op 2018-05-09

Geef deze mensen volgend jaar een lintje tijdens koningsdag wegens de perfecte levering!! Komen hun woord na, binnen 24 uur geleverd en de kwaliteit zoals ik gewend ben van dit bedrijf. Ge-wel-dig! Aanrader voor iedereen om een bestelling te plaatsen. Komen alles na wat ze zeggen op hun site.

Gert-Jan van Buul beoordeelde op 2018-05-07

Duidelijke omschrijving op de site, en snelle levering van een kwaliteitsprodukt... Tot de volgende keer.

Jeroen beoordeelde op 2018-04-29

Snelle levertijd, maandag besteld en woensdag al afgeleverd in Duitsland (als cadeautje dus geen info over de staat e.d.)

Carels beoordeelde op 2018-04-24

de bestelling was stipt op tijd en goed verzorgt. ik had ook niet anders verwacht. dit gezien een eerdere bestelling.

Jasper beoordeelde op 2018-04-15

Leuke speeltjes. Lastig in elkaar te zetten door de matige bouw omschrijving en verbetering op de bouw omschrijving. En het materiaal ruikt erg sterk naar brand ondat het hout met een laser uitgesneden is.

Linda beoordeelde op 2018-04-11

Het duurde uiteindelijk 8 dagen voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, omdat het pakket zoek was geraakt bij post.nl.
Dus dat is Ugears niet aan te rekenen maar het blijft toch jammer, op een volgende bestelling kan ik dan een korting krijgen. Ugears is slecht bereikbaar. Van de 5 keer die ik heb gebeld heb ik 3 keer een voicemail gekregen. Tip voor Ugears: zet op de site wanneer jullie telefonisch bereikbaar zijn, dat voorkomt frustraties. De persoon die ik aan de lijn kreeg is overigens wel heel vriendelijk en behulpzaam en probeert naar oplossingen te zoeken. Over het product zelf "de kluis": jammer dat je voor iedere stap een hamer nodig hebt, dat maakt het in elkaar zetten aan de keukentafel erg storend voor de rest van het gezin.

bert beoordeelde op 2018-04-10

snelle levering

arie beoordeelde op 2018-04-08

keurig en prima verpakt geleverd