Binckhorstlaan 287A

Bol.com 58 9,0

Aaldert beoordeelde op 2019-02-21

Zeer tevreden.

cees beoordeelde op 2019-02-21

snel gehandeld ondanks mijn fout

Haaring beoordeelde op 2019-02-19

Duidelijke omschrijving, snelle levering.

HOCQUET beoordeelde op 2019-02-18

parfait ! livraison ultra rapide,commandé à 21h, livré le lendemain midi en Belgique !!! Merci beaucoup :))))

Hilde Sirag beoordeelde op 2019-02-18

Snel geleverd in goede staat.

Gerard beoordeelde op 2019-02-16

Perfect op de juiste tijd geleverd

Addie van den Hoek. beoordeelde op 2019-02-15

Product goed otvangen maar ik mis de nederlandse beschrijving er van dat is een beetje jammer.maar je komt er wel uit als je de engelse
taal een beetje onder de knie heb en de afbeeldingen goed volgt. maar verder is het product oke en top.

Nn beoordeelde op 2019-02-13

Lo Guypen beoordeelde op 2019-02-12

Prima info, prima service en afhandeling! Keurig en zeer vlot werk!

Julia beoordeelde op 2019-02-12

The Ugears models are amazing and the store workers are very nice and helpful!

Hans Curfs beoordeelde op 2019-02-12

houden zich aan de afspraak. pakketje in prima staat ontvangen. heb weer kunnen genieten van bouwpakket.

Marco Golembiewski beoordeelde op 2019-02-11

Zoals beloofd ,voor 23.oo uur besteld de volgende dag bezorgd .

Henk H beoordeelde op 2019-02-11

Ziet er goed uit, moet er nog aan beginnen maar vindt het jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij is aangezien ik de Engelse taal niet machtig ben. Ik zal het dus met de plaatjes moeten doen en hoopt dat het lukt.

Harry beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering van een geweldig product .

A. Heijma beoordeelde op 2019-02-10

Snel en correct geleverd. Tussentijdse vraag over aflevermoment snel en volledig beantwoord.

Arie beoordeelde op 2019-02-09

Ik vind het een artikel van hele hoge kwaliteit en het heeft een hele goede uitstraling

Hans van Heiningen beoordeelde op 2019-02-09

Had product een dag na bestellen in huis. Product is degelijk, beschrijving van product is uitgebreid en duidelijk

Ge Snoek beoordeelde op 2019-02-07

Dit was mijn tweede ervaring met Ugear en wederom een ervaring vol bewondering. De bewondering hoe de bouwdoos wordt aangeboden de precieze hoe alles in elkaar past en ook functioneert. Ik ben een puzzel liefhebber en heb met Ugear een nieuwe uitdaging gevonden. Dus na de roadster en de mechanischebloem zal zeker een volgende uitdaging volgen.

Carlo beoordeelde op 2019-02-06

Goed en snel geleverd volgens de afspraak

Ron Katoen beoordeelde op 2019-02-05