Binckhorstlaan 287A

Als was piek fijn

Ruiter beoordeelde op 2019-04-13

Super snel geleverd

Rogier beoordeelde op 2019-04-10

Overzichtelijke website,snelle service en een geweldig product.

Gerrit eikenaar beoordeelde op 2019-04-09

Het was een afscheidscadeau voor een collega. Hat viel zeker in de smaak!

Bouwer beoordeelde op 2019-04-09

Ik ben heel tevreden. Ik had het pakketje binnen 24 uur thuis en de kwaliteit van het product is goed. Ik heb geen gebruik gemaakt van vragen stellen maar fijn dat het een mogelijkheid is. Ik heb een voordeel gekocht en ik heb er nu een van de drie af dus misschien vraag ik later nog wel aan hulp.

Ben Kort beoordeelde op 2019-04-09

makkelijk bestellen en snelle levering

A.L. Heynneman beoordeelde op 2019-04-08

Correct, volgens afspraak. Goede verpakking, dus levering zonder schade! Helemaal top.

Visee beoordeelde op 2019-04-08

Zeer tevreden. Snelle levering.

Rob Verburgt beoordeelde op 2019-04-07

Heel tevreden!’savonds besteld de volgende ochtend al in huis en direct begonnen met bouwen...

Erica van Brakel beoordeelde op 2019-04-06

Snel en netjes geregeld

Herbert Dierx beoordeelde op 2019-04-03

Alles word goed afgeleverd maar de na bedoeling van onderdelen laat toch te lang op zich wachten veel te lang langer dan op de site word vermeld

Herbert Dierx beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering goed ingepakt prima ga zo door

Rob Verburgt beoordeelde op 2019-03-26

Heel tevreden,na bestelling de volgende dag in huis en het geheel was stevig en veilig verpakt

Jan Delbaere beoordeelde op 2019-03-25

Ik had mijn bestelling in minder dan 24 uur thuis geleverd

Jan Woldhuis beoordeelde op 2019-03-25

Snel en correct is de bestelling verwerkt, aflevering binnen de beloofde 24 uur.

G.H. beoordeelde op 2019-03-24

Mooie doos, goed op tijd binnen.
Nu nog gaan bouwen en uittesten.

Michiel beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering zoals belooft. Nog bezig met bouwen maar ook goede kwaliteit

Ron beoordeelde op 2019-03-23

Snelle, correcte levering

Karin muller beoordeelde op 2019-03-22

Top service. Pakket was door mijn eigen schuld op verkeerd adres bezorgd en Ugears heeft er alles aan gedaan om dat -gratis- goed te krijgen. Daarna nog de vraag gekregen of alles goed was gekomen.