Binckhorstlaan 287A
2516BC Den Haag
0850 656285

Bol.com 58 9,0

Sander van Schravendijk beoordeelde op 2018-10-18

Geen enkele op of aanmerking. Zowel de oude GP auto als de heavy Truck-Trailer combinatie zonder problemen in elkaar gezet. De enige tip die ik kan geven is dat je, nauwgezet de montage handleiding moet volgen van het begin tot het einde! Owja en even via Ugears zelf bestellen, beter verpakt en voordeliger. Heerlijke bouwpakketten die je een voldaan gevoel geven.

Chris beoordeelde op 2018-10-17

Ugears-shop doet haar werk uitmuntend. Het enige smetje op het geheel is de collectieve wanprestatie van Post.nl. Deze presteren het om in ruim de helft van de gevallen niet op de volgende te leveren.. Desondanks zeer blij met de bouwpakketten!

Reinier beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering, goed verpakt.

lichel beoordeelde op 2018-10-15

levering gekregen als afgestroken

Daan Schrage beoordeelde op 2018-10-15

Snel geleverd

Fred beoordeelde op 2018-10-13

snel geleverd. uitstekende keus in artikelen.

Thon beoordeelde op 2018-10-08

Heel tevreden, de ene dag besteld, de andere dag in huis. Is een verjaardagscadeau voor mijzelf. Ik moet er nog aan beginnen, gaat binnenkort gebeuren, als de avonden te koud gaan worden voor de knutsels in de garage.

Kelvin beoordeelde op 2018-10-07

Zelf klein foutje gemaakt met betalen, na even telefonisch contact werd dit supersnel op gepakt en geregeld. De jarige was er erg blij en zsm aan de slag gegaan

Inge beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering.

CTPW de Keizer beoordeelde op 2018-10-02

Ondanks de problemen met de foute postcode is het pakket goed aangekomen ben nu bezig met het bouwen van de stoomlocomotief
Heb 2 nr 11 kapot gemaakt is misschien wel handig om die een paar extra toe te voegen verder zeer tevreden
Met groeten Christ de Keizer

Koko beoordeelde op 2018-10-01

Prima

Wim beoordeelde op 2018-09-25

Snel geleverd.
Goed verpakt
De goederen zijn zoals beschreven.

Lennard beoordeelde op 2018-09-23

Besteld en eerst volgende dag netjes verpakt geleverd.

Adriaan beoordeelde op 2018-09-22

Ben zeer tevreden met het product het is mooi afgewerkt en alles past precies,

Jaap beoordeelde op 2018-09-19

Overzichtelijke website, snelle levering en prima artikel.

Pieter beoordeelde op 2018-09-18

Snel in huis. Het inpakken mocht qua bescherming van het product wel wat beter..

Ben Kort beoordeelde op 2018-09-17

mooi aanbod, niet goedkoop, maar wel heel goed.
vlot contact en snelle levering

Chris van Rossum beoordeelde op 2018-09-15

zeer correcte en snelle levering. Kwaliteit is uitstekend@ ga zo door.

Jan van Vliet beoordeelde op 2018-09-10

HELE GOEDE KWALITEIT GOEDE AFLEVERING KORTE LEVERTIJD DUS EEN HEEL TEVREDEN KLANT

Johan beoordeelde op 2018-09-10

U-9 Grand Prix auto

Via een artikel in een Apple magazine kwam ik Ugears tegen.

En maanden later dit model als verjaardag kado van mijn kinderen gekregen.

Het is erg handig dat er via YouTube voorbeeld filmpjes zijn. De originele ( in het Russisch ) werd onlangs van een EN geluidspoor voorzien.
Een stuk handiger.

Voor het in elkaar zetten heb je enkele basis vaardigheden nodig en die leer je toch het beste door dit te doen.
En voor eerst de voorbeeld video bestuderen.

De bewegende onderdelen moet je ‘smeren’ met het kaarsvet van een theelichtje. Dit werkt wel maar bijenwas knoeit niet.
Vreemd dat bij een andere doos ( die ik als 2e zelf kocht : Roadster VM-01) wèl een klein staafje bijenwas toegevoegd is.
Wat mij betreft zou Dàt in elke doos kunnen zitten.

Ik ging in de fout bij het in elkaar zetten van het motorblok.
( zuigers en kleppen kunnen echt bewegen ).
En door het veelvuldig in- en uit elkaar halen klemden de houten onderdelen niet meer.
Gelukkig kon ik tegen verzendkosten 2 nieuwe stukjes toegestuurd krijgen ( prima service !) en kon zo het motorblok worden gebouwd.

Ik heb alles in elkaar kunnen zetten daarna maar helaas..
Het ‘opwinden’ van de rubberen riemen om de auto zo te laten rijden -èn- de zuigers laten bewegen lukte niet.
Het gaat te stroef en ik durf het niet te forceren ( mogelijk breek dan iets af ).

Mijn conclusie :
Erg leuk om te doen.
Het is ook een ‘must’ om sommige zaken vooraf diverse keren goed te bestuderen voordat je eea daadwerkelijk in elkaar klikt.
De video’s zijn goed maar mijn voorstel is dat er ook een voorbeeld filmpje komt waarin ‘basis’ principes worden uitgelegd.
Bv:
In de video van de Roadster wordt een tandenstoker houtje eerst ‘gesmeerd’ met bijenwas en dan pas in een gaatje geduwd. Op deze manier gaat dat gemakkelijk.