Binckhorstlaan 287A
2516BC Den Haag
0850 656285

Bol.com 58 9,0

Jasper beoordeelde op 2018-04-15

Leuke speeltjes. Lastig in elkaar te zetten door de matige bouw omschrijving en verbetering op de bouw omschrijving. En het materiaal ruikt erg sterk naar brand ondat het hout met een laser uitgesneden is.

Linda beoordeelde op 2018-04-11

Het duurde uiteindelijk 8 dagen voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, omdat het pakket zoek was geraakt bij post.nl.
Dus dat is Ugears niet aan te rekenen maar het blijft toch jammer, op een volgende bestelling kan ik dan een korting krijgen. Ugears is slecht bereikbaar. Van de 5 keer die ik heb gebeld heb ik 3 keer een voicemail gekregen. Tip voor Ugears: zet op de site wanneer jullie telefonisch bereikbaar zijn, dat voorkomt frustraties. De persoon die ik aan de lijn kreeg is overigens wel heel vriendelijk en behulpzaam en probeert naar oplossingen te zoeken. Over het product zelf "de kluis": jammer dat je voor iedere stap een hamer nodig hebt, dat maakt het in elkaar zetten aan de keukentafel erg storend voor de rest van het gezin.

bert beoordeelde op 2018-04-10

snelle levering

arie beoordeelde op 2018-04-08

keurig en prima verpakt geleverd

Stefan van Geest beoordeelde op 2018-04-07

Super product , leuk voor jong en oud , en gegarandeerd uren bouwplezier .
Snel in huis

Lee beoordeelde op 2018-04-07

Het is heel goed te doen

Wouter Veltman beoordeelde op 2018-04-05

Snelle levering, kwalitatief goed product, erg veel plezier

Koen beoordeelde op 2018-04-04

Erg snel geleverd, goed verpakt.

N. Janssen beoordeelde op 2018-04-02

Geweldig! Ik ga binnenkort meerderen modellen bestellen. Ook de nieuwe modellen, (zie kickstart 2018) kijk ik erg naar uit.

J.C. van Doesburg beoordeelde op 2018-04-02

Magisch ontwerp, natuurproduct, perfecte pasvorm, mechanisch fantastisch en een plezier om in elkaar te zetten.

Magical design, natural product, perfect fit, mechanically phenomenal and a pleasure to assemble.

S. van Zandbeek beoordeelde op 2018-03-26

Bestelling werd snel en netjes afgeleverd.
Kwaliteit van het product is zeer goed net als de beschrijving.

Ton van Laarhoven beoordeelde op 2018-03-26

Als eerste heb ik de datum navigator gebouwd, zonder problemen en werkt goed. Daarna de schatkist, helemaal top. Toen de kluis, ook helemaal goed. Hierna heb ik de mechanische bloem gebouwd, hiervan was helaas een deeltje van de decoratie afgebroken en moest gelijmd worden ( lompe ik), maar werkt perfect
De volgende was de hurdy- gurdy, hier was het afstellen van de snaren even puzzelen, maar werkt uitstekend. De stoomlocomotief is de volgend en is in vergelijking van mindere kwaliteit, veel delen waren moeilijk uit de plaat te krijgen en sommige heel makkelijk. De delen die makkelijk uit de plaat kwamen, zitten eigenlijk ook niet echt vast. De zuigers van de aandrijving heb ik moeten lijmen, door het los zitten hiervan kon de locomotief niet rijden. Ik denk dat het laserprogramma niet perfect is geweest in tegenstelling van alle andere pakketten die ik gebouwd heb. De pneumatische motor, die ik cadeau heb gekregen, werkt niet zoals bedoeld. Mogelijk zijn de zuigers hiervan niet goed afgesteld, en mogelijk gelijmd worden, net als bij de locomotief. Erg jammer, Ik zeer genoten heb van het bouwen van al deze pakketten. Het is een zeer leuke hobby en het zal niet bij deze items blijven. Het mooie hiervan is dat er in principe geen enkele bevestigings-materiaal nodig is. Ik heb met verbazing naar een filmpje op you tube gekeken over het bedrijf dat deze pakketten bedenkt, hoe de uitwerking is gegaan, jammer dat ik de mensen niet kon verstaan.
Met vriendelijke groet.
Ton van Laarhoven
David teniersstraat 8
5702CG Helmond
A_J_F_Mv_laarhoven@hotmail.com

Wesley beoordeelde op 2018-03-21

Snel geleverd.
Prachtige constructies van goede kwaliteit en duidelijke beschrijvingen.

Davey Geurts beoordeelde op 2018-03-18

Snelle, correcte levering

Ronald beoordeelde op 2018-03-17

Snelle levering na betaling en super leuk om in elkaar te zetten.

Papa T beoordeelde op 2018-03-15

De communicatie naar de klant kan een stuk beter . Niet wachten totdat er een mail met een vraag komt .
De modellen zijn prachtig en zeker een aanbeveling waard . Ook "als" het produkt op voorraad is wordt er snel gewerkt

Straver beoordeelde op 2018-03-13

Super snelle levering en was netjes verpakt en duidelijke website.
Leuke dingen nette prijs & kwaliteit verhouding!

jilles beoordeelde op 2018-03-13

Ik heb de kluis gekocht en al bij de 1 bladzijde klopte de nummers niet. Ook miste er een onderdeel die kreeg ik later zonder moeite toegestuurd, maar hij was te breed en heb daarover een mail gestuurd, daarop was het antwoord dat als ik onderdelen nodig had het maar moest kopen

Saskia beoordeelde op 2018-03-13

Geweldig product. De draailier. Alle onderdelen goed passend. Alweer twee nieuwe producten besteld.

Hans Noort beoordeelde op 2018-03-11

Zoals op de web-site staat. Vandaag besteld, morgen geleverd klopt helemaal. Prima verpakt.