Binckhorstlaan 287A
2516BC Den Haag
0850 656285

Bol.com 59 9,0

Merdie beoordeelde op 2019-08-25

Zeer tevreden. Zaterdag besteld. spullen woensdag op kunnen halen bij een afleverpunt. Dit lijkt wat lang, maar hier had ik zelf voor gekozen. Het had ook dinsdag thuis afgeleverd kunnen worden. Goed verpakt. Toppie!!

Roel beoordeelde op 2019-08-25

Snelle en goede levering, Was goed verpakt. En het bouwen was een heerlijke ervaring na al die plastic modellen die ik heb gebouwd.
Ik ga er zeker nog meer bestellen. Ik vond wel dat er soms erg veel kracht voor nodig is om de delen in elkaar te schuiven. Ik heb er paar keer met schuurpapier de "pennen"wat smaller. Maar dat maakt het bouwen er niet minder leuk,
Al met al een top produkt.

Marc Sels beoordeelde op 2019-08-25

Geleverd zoals beloofd !

Welzen Math beoordeelde op 2019-08-25

Zeer tevreden , een enkele passing was te eng. Met een sleutelvijltje iets ruimer gemaakt , waarna in orde.

Otto beoordeelde op 2019-08-25

Goede beschrijving, alles past, netjes afgewerkt, veel plezier aan gehad om het te maken. Echt weer eens iets anders

sai sandeep beoordeelde op 2019-08-23

A small suggestion some of the instruction manuals are missing certain pages, which makes it a bit had and confusing, if this can be checked it would be great.

Piet den Ouden beoordeelde op 2019-08-21

Snelle levering en correcte communicatie per mail qua levering

R de Vries beoordeelde op 2019-08-20

Eenvoudig te bestellen, goed op de hoogte gehouden over voortgang van bestelling, snelle levering, keurig verpakt, afdoende beschermd tegen transportschade.

poet beoordeelde op 2019-08-20

goede kwalitijd,snelle levering...top!!

Mariska beoordeelde op 2019-08-20

Fijne site en goed op de hoogte gehouden. Ons product was iets later, maar hiervan ontvingen we een duidelijke en nette mail. De doos van de levering wss kapot, maar gelukkig de spullen niet.

Eddy Dujardin beoordeelde op 2019-08-20

dit was top doe zo verder

willem ijzermans beoordeelde op 2019-08-19

er dat beschrijving in het engels is en omschrijving van voorbeelden vrij ondijdelijk is

Peter janssen beoordeelde op 2019-08-19

Zeer verslavend .na 1 product gekocht te hebben .na 4 dagen zelfs de 4e gekocht

Anthony beoordeelde op 2019-08-19

Nog nooit geen klachten, altijd binnen een week mijn bestelling, zelf als ik niet thuis ben ligt het op een goede plaats

Paul Geurts beoordeelde op 2019-08-19

Het model is uitstekend gemaakt, maar assemblage behoeft wel degelijk kennis van hoe kun je de onderdeeltjes "aanpassen" om het geheel beter te laten passen en de beloofde beweeglijkheid van samengestelde delen te verwezenlijken. Schuurpapier en een scalpel zijn onmisbaar gereedschap. Maar nogmaals, een prachtig model, een goede keuze van materiaal en bewerken!!!

Ben Kort beoordeelde op 2019-08-19

Vlot geregeld en steeds duidelijke info over het verloop.

Inge beoordeelde op 2019-08-19

DIRK beoordeelde op 2019-08-18

Uitstekend

Bertus Overmeer beoordeelde op 2019-08-18

Bestelling geplaatst en binnen 24 uur binnen in een zeer goede verpakking. De kwaliteit ziet er goed uit, dus krijg je meteen zin om te beginnen.

Inge beoordeelde op 2019-08-18

Ik ben meteen op de hoogte gebracht toen mijn bestelling vertraging had