Mobimotive
Vanaf 2012 is Mobimotive geen onbekende meer in de autobranche. Inmiddels zijn we drie jaar verder en wordt er een breed en compleet assortiment aangeboden voor zowel de zakelijke als particuliere afnemer. Heeft u een garagebedrijf en wilt u er zeker van zijn dat u al uw werkplaatsbenodigdheden bij één vaste leverancier kunt betrekken? Bent u particulier en wilt u er zeker van zijn dat uw hobby verzorgd wordt met de hoogste kwaliteit poetsproducten? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

Mobimotive staat voor kwaliteit en service, en dat tegen een eerlijke prijs! Het is onze plicht om u snel te voorzien van kwalitatieve producten met een goede klantenserivce voor- én achteraf. Nadat u de bestelling heeft geplaatst, beginnen wij! Direct na het plaatsen van een bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging met daarop de artikelen die u heeft besteld. Heeft u vragen over uw lopende bestelling, of over de levering van de producten? Neem contact met ons op. Uw vragen en wensen vertalen wij met onze kennis en ervaring naar een helder en eerlijk advies.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 17-02-2017 ingetrokken