Wilkemaheerd 38
085 - 001 41 30

8,5

Bol.com 520 8,4

Henk-Jan beoordeelde op 2018-10-08

De webwinkel leverde snel en beantwoordde ook snel een vraag per email. Zorgde voor een goede afwikkeling van een probleem. Maakte een betrouwbare indruk.

mustafa parlak beoordeelde op 2018-09-13

levertijd is zeer goed maar gemiddelde prijzen van jullie zijn te duur ten opzichte van de andere internet winkels.

klant klant beoordeelde op 2018-08-04

Prima

Jaap W. beoordeelde op 2018-08-03

Goede website. Artikel voor een mooie prijs gekocht en de volgende dag ontvangen.

Niels beoordeelde op 2018-07-26

Zondag besteld; dinsdag in huis. Netjes verpakt.

N Witte beoordeelde op 2018-07-02

Snel en goed

chris Hoekstra beoordeelde op 2018-05-01

Heel tevreden

Klant klant beoordeelde op 2018-04-22

Alles prima

M. van Gemert beoordeelde op 2018-03-28

15 dagen geleden een Smartwatch gebeld én betaald.... een e-mail ontvangen met daarin de tekst dat ik een mail ontvang als het verstuurd word.
13 dagen later niks... geen mail, geen reactie.
Dus 2x gemaild, bevestiging van ontvangen mail verders niks!!
Op de site staat dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.
En mijn bestelling staat nog in afwachting van verzending....
Onder deze tekst staat, bestelling opnieuw bestelling, als ik daarop klik komt er te staan dat product niet meer leverbaar is.
Dus ik weer gemaild, totaal geen reactie na 16 dagen nu.
Je kunt ze niet bereiken dus ik ben waarschijnlijk mijn € 39,95 kwijt!!
Wat is dit????
Hoe kan dit bedrijf hoog scoren met klantvriendelijkheid als ik niks hoor.
Kan iemand mij dit even toelichten.
Want ik zou mijn product volgens de site( nog leverbaar, ) de dag erna thuis ontvangen.

Shannon Wong beoordeelde op 2018-03-13

Het klantencontact gaat vlot, netjes en je wordt te alle tijden op de hoogte gehouden over jouw bestelling. Dit was mijn eerste en waarschijnlijk niet mijn laatste ervaring met het bedrijf!! Bedankt nog!

Ludo Van Turnhout beoordeelde op 2018-03-10

Perfecte levering,verzending zeer goed te volgen,mail gekregen met het uur van levering bedankt.

ASC beoordeelde op 2018-02-28

Super service

Alfredo Jeninga beoordeelde op 2018-02-24

Alles goed geregeld

Alfredo Jeninga beoordeelde op 2018-02-18

Heel te vreden

Murat Ozek beoordeelde op 2018-02-07

Ik had simkaart lezer besteld,hij komt met de reparatieset (geen extra kosten) en pakketje kwam
heel snel.ik ben tevreden ☺

V.M.L. Olvira beoordeelde op 2018-02-07

echte een perfecte webshop, keurig geleverd en mooi op tijd, en wat ik merk dat jullie echt originele producten verkoopt ik ben er heel blij mee bedankt.

Trimbach Advies beoordeelde op 2018-02-05

Perfecte services, en snel geleverd

R.H.G.M. Janssen beoordeelde op 2018-02-03

De levering was snel geleverd en netjes verpakt waar het product bij verwachting perfekt is en het ook deed

Rainiero Sarmiento beoordeelde op 2018-01-29

Goede prijzen binnen de webwinkel en prima verpakt.
Nadeel is dat je maar tot 5 uur kan bestellen om het de volgende dag in huis te hebben anders had ik 5 sterren gegeven.

Marcel Brassers beoordeelde op 2018-01-26