Deldenstraat 32
5043 GG Tilburg

Miranda Wijdemans beoordeelde op 2017-12-02

Mooie tassen, prachtige shawls!

Reactie van Mocador:
Heel veel plezier van je mooie tas Miranda!! Ook je sjaal komt nu heel goed van pas ;-) -x- Nicole

Bo van Oversteeg beoordeelde op 2017-12-02

Ik ben heel tevreden
Heerlijke dikke sjaal. Goede tips om te dragen.

Heel veel plezier van je mooie sjaal Bo !!! -x- Nicole

Renate beoordeelde op 2017-10-13

Nicole heeft me fantastisch geadviseerd! Een bijpassende sjaal bij mijn knalgele jasje en bij mijn 'looks'. Ik krijg er heel veel complimenten over! Bedankt!

Reactie van Mocador:
Renate, ik heb je heel graag geadviseerd en samen kwamen we tot jouw eigen unieke sjaal!! Lekker vaak dragen en ontvang met plezier alle complimenten!! -x- Nicole

Jolanda Gloudemans beoordeelde op 2017-09-13

Fijne webwinkel met een snelle levering. Goede kwaliteit , prima afgewerkt. En heel veel keus! Kortom één van mijn favorieten!

Reactie van Mocador:
Dank je wel Jolanda! Heel veel plezier van je mooie sjaal!!!

Maciel Janssen beoordeelde op 2017-09-11

Heel tevreden! Snel en vriendelijk contact bij vragen en bestelde artikel snel in huis!! Aanrader :)

Reactie van Mocador:
Dank je wel! Veel plezier van je leuke tas!!!

Ester Kiesebrink beoordeelde op 2017-09-11

Snelle service, top!

Reactie van Mocador:
Dank je wel!!! Heel veel plezier van je mooie sjaal !!

Anoniem beoordeelde op 2017-09-03

Heel tevreden!

Dorine Graafmans beoordeelde op 2017-08-23

Heel mooie, zelfgemaakte shawl / omslagdoek gekocht. In de webwinkel verschillende stijlen en modellen te koop, steeds passend bij het seizoen, en ook zijn er mooie tassen te koop.

Reactie van Mocador:
Veel plezier van je sjaal!!! groetjes van Nicole

I. Dijkstra beoordeelde op 2017-08-15

Mooi product. Keurig verpakt en tijdig verzonden

Reactie van Mocador:
Dank je wel voor je reactie! groetjes van Nicole