Deldenstraat 32

Karin en Ineke beoordeelde op 2018-10-09

Marleen Bertens beoordeelde op 2018-10-07

Dank je wel Marleen! groetjes van Nicole

Ron Dirks beoordeelde op 2018-10-07

Erg mooie sjaal gekocht voor mijn vrouw, goed geholpen en super vriendelijk!!

Dank je wel Ron ! groetjes van Nicole

Veronique beoordeelde op 2018-08-21

Nicole maakt schitterende sjaals die altijd even secuur zijn afgewerkt. Combinaties in stoffen die je eventueel ook zelf mee uit kunt zoeken. In één woord GEWELDIG! Een echte aanrader Mocador. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Dank je wel Veronique !!! groetjes van Nicole

Ilse vd Berg beoordeelde op 2018-07-22

Snel
Goede service
Super leuk verpakt

Reactie van Mocador:
heel graag gedaan!!! groetjes van Nicole

eelkje endeman beoordeelde op 2018-06-28

Heel blij mee! Dank je wel!

dank je wel!!!

rene gruijs beoordeelde op 2018-05-21

Dank je wel Rene ! groetjes van Nicole

Esther de Vries beoordeelde op 2018-05-16

Ik ben goed en persoonlijk geholpen. Nicole ontdekte zelf een foutje in een sjaal, ik had het niet gezien. Ze heeft me direct een ander exemplaar gegeven. Ook nog goede service dus.

Reactie van Mocador:
Ook al had ik het niet gezien en was de stoffout pas achteraf zichtbaar, dan had je meteen de sjaal kunnen ruilen! Dank je wel Esther ! Heel veel draagplezier... groetjes van Nicole

Rosan Sierhuis beoordeelde op 2018-05-15

Super mooie sjaals. Snelle levering. Nicole is een topper!

Dank je wel Rosan! Veel plezier met je mooie sjaals ... -x- Nicole

Joke beoordeelde op 2018-05-09

Heerlijk relaxe geholpen bij de VIP bijeenkomst en bij navraag weer een enthousiaste meedenkende reactie gekregen๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

Graag gedaan Joke!! Heel veel plezier van je mooie sjaals -x- Nicole

Veronique beoordeelde op 2018-05-09

Super gave unieke sjaals. Door Nicole met liefde gemaakt! Ook erg leuke tassen etc. Gewoon in één woord...geweldig!

Reactie van Mocador:
Dank je wel Veronique!! Heel veel plezier met je mooie sjaals en tassen
-x- Nicole

Stefanie beoordeelde op 2018-05-08

Prachtige hand gemaakte sjaals en top service!

Reactie van Mocador:
Dank je wel voor je fijne beoordeling!! Veel plezier van je mooie sjaals !!! groetjes van Nicole

Judith beoordeelde op 2018-04-19

Behulpzaam en denk mee !

Reactie van Mocador:
Ik wens je veel plezier met je mooie sjaal !! groetjes van Nicole

Natasha Ramdas beoordeelde op 2018-04-06

Absoluut uitstekend.
Al meerdere sjaals besteld. Altijd een snelle levering, precies zoals ik mijn sjaal wenst.
Ik betaal liever iets meer voor een unieke sjaal, op mijn wensen afgestemd.
Nicole blijft mijn vaste leverancier voor mijn sjaals.

Reactie van Mocador:
Ik ben ook heel blij met jou! Als vriendin en ambassadrice . Ben blij dat je je sjaals iedere keer weer met stijl draagt... Ze staan je goed!! xxx Nicole

Roos beoordeelde op 2018-03-26

Prima service geen klachten

Reactie van Mocador:
Dank je wel voor je beoordeling Roos! Veel plezier met je mooie sjaal. Groetjes van Nicole

Geeske Haase beoordeelde op 2018-03-22

Reactie van Mocador:
Wat ontzettend jammer dat de sjaal niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik hoop u toch nog eens in de winkel te mogen begroeten. Groetjes van Nicole

Cornel Thomassen beoordeelde op 2018-03-08

Reactie van Mocador:
dank je wel voor je review! groetjes van Nicole

Bernadine Brouwer beoordeelde op 2018-03-06

Heel tevreden! Superkwaliteit sjaal, draagt heel fijn. Daarnaast is het contact met Nicole ook heel erg fijn en wordt alles snel bezorgd.

Reactie van Mocador:
Dank je wel Bernadine!! Heel veel plezier van je mooie sjaals... groetjes van Nicole

Birgit beoordeelde op 2018-03-01

Nicole van Mocador is absoluut een toppertje
Nicole liet me veel stoffen en biezen zien, daar heb ik een keuze uitgemaakt. Nicole nam echt de tijd voor me en legde me precies uit, hoe haar sjaals gedragen kunnen worden.
En binnen een paar dagen had ze mijn prachtig sjaal af .
Echt geweldig mooi en een super service

Reactie van Mocador:
Heel veel plezier van je mooie sjaal Birgit! Het was heel leuk om samen met jou deze leuke sjaal samen te stellen... groetjes van Nicole