Staalweg 7
4104AS Culemborg

renee beoordeelde op 2018-04-05

Mooie producten, mooi verpakt en geweldige klantenservice!

Reactie van Moes & Griet:
Goed om te horen Renee. Veel plezier met je bestelling!

Ingrid beoordeelde op 2018-04-04

Ik had de bestelling de volgende dag al in huis mooi verpakt echt super

Reactie van Moes & Griet:
Wat fijn om te horen Ingrid. Heel veel plezier met je aankoop!

Chantal de bont beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering, netjes verpakt, leuke cadeau om te geven!!!

Reactie van Moes & Griet:
Leuk om te horen Chantal. Hopelijk is degene die je cadeau krijgt er erg blij mee!

Ine Stijns beoordeelde op 2018-04-03

Mijn bestelling werd vlot en volgens afspraak uitgevoerd!

Reactie van Moes & Griet:
Fijn Ine. Heel veel plezier met je bestelling!

Alexandra Kleijn beoordeelde op 2018-04-01

Snelle service :)

Hi Alexandra, Veel plezier met je aankoop! Liefs, Moes & Griet

W. Woltjer-Post beoordeelde op 2018-03-26

De bestelling was snel geleverd. Alleen waren de Paper Bag Gold zakken niet gelijk. De ene was zoals de bedoeling was, soepel en goed van kleur de andere was erg stug en had een andere teint, waardoor ze niet mooi bij elkaar staan en dat was wel mijn bedoeling.

Reactie van Moes & Griet:
Hi W., Jammer dat de paper bags niet gelijk zijn. De bags worden gemaakt van natuurlijk materiaal en -kleurstoffen, waardoor het kan zijn dat de items iets van elkaar verschillen. Uiteraard willen we dat je blij bent met de bestelde producten. Mocht dit niet zo zijn, laat het ons dan weten zodat wij exemplaren kunnen toesturen die beter met elkaar matchen.

Liefs,

Jessy Bakker beoordeelde op 2018-03-11

In een mooie doos keurig ingepakt en op tijd bezorgd. De ‘pink’ was iets meer roze dan we op internet dachten te zien en retourkosten zijn helaas voor eigen rekening.

Mewelina Smits beoordeelde op 2018-03-11

Duidelijke website, snelle levering, mooi ingepakt, top!

Christina Egner beoordeelde op 2018-03-07

Fine!

Pauline beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering en mooi ingepakt! De waszak is helemaal leuk zoals verwacht.

Patricia Henskens beoordeelde op 2018-02-14

Heel tevreden ! Duidelijke webshop .. producten zijn top ! Snelle levering .. volgende dag in huis !

Marielle van Wanrooy beoordeelde op 2018-02-12

Alles prima. Snelle levering

Laurane Kaye beoordeelde op 2018-02-05

So beautif. Perfect

Gina Kim beoordeelde op 2018-01-29

Heel mooie tas! Erg snel geleverd en bedankt ook voor jullie hulp met het wijzigen van mijn bezorgadres (wat ik zelf verkeerd had aangegeven in de eerste instantie!) Ik ga voorloopig geen cijfer geven voor prijs-kwaliteit verhouding omdat ik de tas sinds maar een paar dagen heb en nog niet veel kan zeggen over de kwaliteit (dat zal ik pas in de komende tijd zien), maar het ziet er iig wel goed uit!

Harriette beoordeelde op 2018-01-25

Snelle levering en een heel mooi product! Blij mee!

Laura Boutier beoordeelde op 2018-01-21

Product zoals verwacht, goede kwaliteit. Snelle levering. Super blij mee!

Maja Seina beoordeelde op 2018-01-14

Zeer tevreden, super mooie kwaliteit!! 😃

Carola van Roermund beoordeelde op 2017-12-31

Mooie producten, verpakt in veel te grote doos. Levering liet even wachten, maar had geen haast.

Hilde Meijer beoordeelde op 2017-12-25

Toilettas besteld. Ziet er op de site mooi en royaal uit, valt in het echt erg tegen. Uitvoering staat niet in verhouding tot de prijs en dan moet je ook nog eens voor ook retourneren betalen.

Els Maerivoet beoordeelde op 2017-12-25

Het zag eruit zoals verwacht, goede opvolging via mail wanneer het werd verzond.