Staalweg 7
4104AS Culemborg

Caroline De bossscher beoordeelde op 2018-12-01

Minder goede communicatie ivm latere levering. Slechts na zelf sturen van een mail ivm de levering werd ik op de hoogte gebracht van de reden van de late levering.Wel excuses gehad voor het ongemak.

Beste Caroline,

Dank je wel voor je bericht en spijtig te lezen dat je helaas niet zo tevreden was over de communicatie. Naar aanleiding van je mail kwamen wij erachter dat door een fout in de voorraad, het voor jou niet zichtbaar was dat het product niet op voorraad was. Hierdoor was je niet op de hoogte. Absoluut onze fout. Normaal gesproken hoor je te kunnen zien dat een artikel wel/niet op voorraad is en wat de levertijd gaat zijn.

We hopen dat je desalniettemin heel veel plezier hebt van je producten.

Liefs,

Esther Cup beoordeelde op 2018-11-16

Erg tevreden! Werd netjes geïnformeerd over de voorraad van het product, op de hoogte gehouden en uiteindelijk super snel verzonden.

Wat fijn om te horen!
Veel plezier van je bestelling...

Liefs,

Marie RITTER beoordeelde op 2018-11-14

livraison très longue mais marchandise conforme

Chère Marie,

Merci pour votre évaluation et votre réaction.

En ce qui concerne le délai de livraison. Sur le site Web, nous indiquons clairement que si un article n'est pas en stock, le délai de livraison est également un peu plus long. Ceci est indiqué comme suit: «sur commande: 15 à 30 jours ouvrables». Nos articles sont fabriqués à la main en Italie avec amour et soin.

Nous faisons de notre mieux pour avoir autant d'articles que possible en stock, mais malheureusement, cela ne fonctionne pas toujours. J'espère que vous retrouvez l'amour et les soins dans le produit et que vous comprenez que le délai de livraison est légèrement plus long que celui auquel vous êtes habitué.

Nous espérons que vous apprécierez votre commande.

With Love,
Moes et Griet

Anneke Witziers beoordeelde op 2018-11-10

Snel in huis, netjes verpakt

Hi Anneke,

Dank je wel voor je beoordeling !
Hopelijk heb je veel plezier van je bestelling.

Annelot

Mariëlle van Tuel beoordeelde op 2018-11-01

Prachtige website!
Bestelling zeer snel en mooi verpakt geleverd.

Het was een cadeautje om te ontvangen en uit te pakken.🌟

Reactie van Moes & Griet:
Dank je wel voor je lieve berichtje.
Veel plezier van je bestelling en hopelijk zien we je nog geregeld terug in de shop.

Karin Aarnoudse beoordeelde op 2018-10-30

Prachtige kussens en de volgende dag al in huis.

Reactie van Moes & Griet:
Ben blij dat je de kussens zo mooi vond.... veel plezier ervan.
Lieve groet, Moes & Griet

Marieke Ploeger beoordeelde op 2018-10-28

Fijn, snel en persoonlijk contact!

Reactie van Moes & Griet:
Dank voor je compliment. Altijd fijn je te kunnen helpen.

Sabrina beoordeelde op 2018-10-20

Had mijn bestelling snel in huis. En het was mooi ingepakt met een kaartje erbij. Ik heb al eerder bij jullie besteld en het gaat altijd goed! Keep up the good work :)

Hi Sabrina,

Dank je wel voor je lieve berichtje.

Carmijn beoordeelde op 2018-10-15

Levering duurde lang, geen tussentijds contact.
Na een e-mail/belletje werd ik wel teruggebeld.
Bestelling is goed aangekomen.

Hi Carmijn,

Dank je wel voor je bericht en fijn te horen dat je de bestelling goed hebt ontvangen.

Voor wat betreft de levertijd. Op de website geven wij duidelijk aan dat als een artikel niet op voorraad is, de levertijd ook wat langer is. Dit staat als volgt aangegeven: 'op bestelling: 15 - 30 werkdagen'. Onze artikelen worden met liefde & zorg handgemaakt in Italië. Wij doen ons best om zoveel mogelijk items op voorraad te hebben maar helaas lukt dit niet altijd. Hopelijk zie je de liefde & zorg terug in het product en begrijp je dat de levertijd hierdoor iets langer is dan je wellicht gewend bent.

Ik wens je heel veel plezier van je mooie paperbags.

Mocht je nog vragen hebben dan helpen wij je graag verder.

Silvia Medaglia beoordeelde op 2018-10-14

Super snel!

Reactie van Moes & Griet:
Blij dat we je zo snel je product konden leveren. Heel veel plezier ermee.

Mandy beoordeelde op 2018-10-09

Nette en snelle levering

Reactie van Moes & Griet:
Fijn. Wij houden van tevreden klanten. Dank je wel.

Wiesje Van der Graaf beoordeelde op 2018-10-02

Vriendelijk mailcontact en snelle levering. Mooie spullen. Echt een aanrader.

Reactie van Moes & Griet:
Fijn dat alles naar wens is. Wellicht zien we je een andere keer terug.
Lieve groet, Moes & Griet

Adrianne Olthof beoordeelde op 2018-08-16

snel en prima geleverd!

& zo hoort het! Veel plezier met je bestelling Adrianne. Liefs Moes & Griet

Eveline Wulf beoordeelde op 2018-08-05

De bestelling verliep vlot, behalve dat DHL het pakket verkeerd had afgeleverd. Naar het bedrijf gebeld en ontzettend netjes te woord gestaan. Begrepen de situatie en gingen het meteen uitzoeken! Top!

Reactie van Moes & Griet:
Goed om te horen dat je zo tevreden bent Eveline! We wensen je veel plezier met de nieuwe shawl. Lieve groet, Moes & Griet

Mevrouw Rienstra beoordeelde op 2018-08-01

Uitstekende service... ze reageerde super snel zelfs vlak voor sluitingstijd
En mijn bestelling kwam netjes en binnen de aangegeven tijd binnen
Erg tevreden over hun

Reactie van Moes & Griet:
Heel fijn om te horen mevrouw Rienstra! We wensen je veel plezier met je bestelling. Lieve groet, Moes & Griet

Annie Wintraecken-Limpens beoordeelde op 2018-07-18

Zeer tevreden, vlugge levering, mooi verpakt

Reactie van Moes & Griet:
Fijn om te horen Annie. Veel plezier met je bestelling!

Tineke Monteyne beoordeelde op 2018-07-03

Sun van der Meer beoordeelde op 2018-07-02

Super service!

Reactie van Moes & Griet:
Super om te horen Sun! Veel plezier met je bestelling! Lieve groet, Moes & Griet

Marieke Katoen beoordeelde op 2018-06-16

Prima service.
Wel een afwijkende kleur. Vond ik jammer!

Hoi Marieke,
Fijn dat je de onze service op prijs stelt maar ook jammer dat je de kleur erg afwijkend vond. Door de plantaardige kleuring van de producten kunnen er inderdaad wat kleurverschillen ontstaan bij de verschillende kleurbaden. Geprobeerd wordt dit natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Maar sabbia is soms iets moeilijker in te stellen. Wij waarschuwen ook altijd voor de verschillen die er kunnen zijn. Ik hoop dat het verder geen problemen voor je oplevert. Dank je wel in ieder geval voor je reactie. Moes & Griet

Anne Bus beoordeelde op 2018-06-06

Perfect geleverd!