Staalweg 7
4104AS Culemborg

Judith Tenhagen beoordeelde op 2019-03-18

Zeer tevreden! Snelle levering, prachtige producten, met aandacht voor detail

Jeanine Van Dijk beoordeelde op 2019-03-08

Tevreden. Wel veel mails over de bestelling.

Plonie Van de Kerkhof beoordeelde op 2019-02-23

Kei mooi en heeft dezelfde uitstraling als op de foto!
We zijn er erg blij mee

Kristel Van der Gronden beoordeelde op 2019-02-19

Zeer snelle service. Pakje was mooi verpakt.

Cora Rijskamp beoordeelde op 2019-01-26

Super mega tevreden. Nadat ik mijn huisnummer verkeerd had ingevuld hebben moes & griet de verzendkosten nog een keer betaald en kreeg ik een aantal dagen later mijn pakketje binnen. Top service!

Annemarie Wetta beoordeelde op 2019-01-23

Je suis super contente de mes sacs UASHMAMA . Elles sont magnifique. Elles était bien emballés. J’etais Prévenue à plusieurs reprise de l’avancement de ma commande . Rien a dire je suis satisfaite.

Margot Fokker beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering .
Met een persoonlijk kaartje erbij .
Prima!!

Astrid Heijkamp beoordeelde op 2019-01-13

snelle levering, product nog mooier dan gedacht

Mandy beoordeelde op 2019-01-13

Levering volgens verwachting, heldere communicatie en netjes ingepakt.

Chimène Boere beoordeelde op 2018-12-27

Zeer fijne ervaring gehad! De mensen zijn super vriendelijk en hebben top service geleverd!!

Trudie van Dijke beoordeelde op 2018-12-20

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling bij Moes & Griet. Het is vlot afgehandeld. Zeker toen ik per ongeluk een verkeerde postcode had ingevuld, werd dit vlot hersteld en opnieuw opgestuurd. En "live-chat" werd vlot en vriendelijk beantwoord.

Yaroslav Soroko beoordeelde op 2018-12-19

Very fast delivery (1 day), beautiful packaging, wonderful product

Caroline De bossscher beoordeelde op 2018-12-01

Minder goede communicatie ivm latere levering. Slechts na zelf sturen van een mail ivm de levering werd ik op de hoogte gebracht van de reden van de late levering.Wel excuses gehad voor het ongemak.

Beste Caroline,

Dank je wel voor je bericht en spijtig te lezen dat je helaas niet zo tevreden was over de communicatie. Naar aanleiding van je mail kwamen wij erachter dat door een fout in de voorraad, het voor jou niet zichtbaar was dat het product niet op voorraad was. Hierdoor was je niet op de hoogte. Absoluut onze fout. Normaal gesproken hoor je te kunnen zien dat een artikel wel/niet op voorraad is en wat de levertijd gaat zijn.

We hopen dat je desalniettemin heel veel plezier hebt van je producten.

Liefs,

Esther Cup beoordeelde op 2018-11-16

Erg tevreden! Werd netjes geïnformeerd over de voorraad van het product, op de hoogte gehouden en uiteindelijk super snel verzonden.

Wat fijn om te horen!
Veel plezier van je bestelling...

Liefs,

Marie RITTER beoordeelde op 2018-11-14

livraison très longue mais marchandise conforme

Chère Marie,

Merci pour votre évaluation et votre réaction.

En ce qui concerne le délai de livraison. Sur le site Web, nous indiquons clairement que si un article n'est pas en stock, le délai de livraison est également un peu plus long. Ceci est indiqué comme suit: «sur commande: 15 à 30 jours ouvrables». Nos articles sont fabriqués à la main en Italie avec amour et soin.

Nous faisons de notre mieux pour avoir autant d'articles que possible en stock, mais malheureusement, cela ne fonctionne pas toujours. J'espère que vous retrouvez l'amour et les soins dans le produit et que vous comprenez que le délai de livraison est légèrement plus long que celui auquel vous êtes habitué.

Nous espérons que vous apprécierez votre commande.

With Love,
Moes et Griet

Anneke Witziers beoordeelde op 2018-11-10

Snel in huis, netjes verpakt

Hi Anneke,

Dank je wel voor je beoordeling !
Hopelijk heb je veel plezier van je bestelling.

Annelot

Mariëlle van Tuel beoordeelde op 2018-11-01

Prachtige website!
Bestelling zeer snel en mooi verpakt geleverd.

Het was een cadeautje om te ontvangen en uit te pakken.🌟

Reactie van Moes & Griet:
Dank je wel voor je lieve berichtje.
Veel plezier van je bestelling en hopelijk zien we je nog geregeld terug in de shop.

Karin Aarnoudse beoordeelde op 2018-10-30

Prachtige kussens en de volgende dag al in huis.

Reactie van Moes & Griet:
Ben blij dat je de kussens zo mooi vond.... veel plezier ervan.
Lieve groet, Moes & Griet

Marieke Ploeger beoordeelde op 2018-10-28

Fijn, snel en persoonlijk contact!

Reactie van Moes & Griet:
Dank voor je compliment. Altijd fijn je te kunnen helpen.

Sabrina beoordeelde op 2018-10-20

Had mijn bestelling snel in huis. En het was mooi ingepakt met een kaartje erbij. Ik heb al eerder bij jullie besteld en het gaat altijd goed! Keep up the good work :)

Hi Sabrina,

Dank je wel voor je lieve berichtje.