Siloweg 676

Mystery shopper

Lees
waarom

Suzanna van der Voort beoordeelde op 2018-07-22

Ik heb op 27 juli 2018 Pireco bodemschimmels besteld en betaald en ik heb op dezelfde dag:
1. Een bevestigings mail ontvangen van de bestelling met mijn klantgegevens enz. en een bedankje voor de bestelling
2. Een bevestigings mail gekregen met de bevestiging van ontvangst van de betaling
3. Een mail gekregen met Track en Trace code, zodat ik mijn zending door Post.nl kan volgen
Op 28 juli 2018 om 19.25 uur heb ik mijn bestelling in ontvangst mogen nemen, keurig verpakt.
Bij mij is alles meer dan uitstekend verlopen en ben zeer tevreden over de gang van zaken.

Cecilia beoordeelde op 2018-06-06

OP maandag zakje zaad voor sperziebonen besteld, zaterdag pas ontvangen. Product was op voorraad, begrijp niet waarom het dan zo lang moet duren terwijl op de site staat: voor 15.00 uur besteld, de volgende dag geleverd.
Geen beschrijving, niets erbij en geen communicatie.
Geen site om terug te keren.

J. Klok beoordeelde op 2018-05-31

Tot 2 keer toe binnen 1 bestelling levert dit bedrijf de producten niet binnen de termijn die zij zelf hebben aangegeven en al zeker niet binnen de termijn zoals luid en duidelijk in hun openingsscherm wordt aangegeven (voor 15.00 besteld volgende dag in huis. Op dit moment wacht ik nog steeds op een onderdeel van de bestelling die 9 mei! besteld was en antwoord blijft uit ....

Ronny beoordeelde op 2018-05-16

De beschreven zaden netjes ontvangen, na 3 werkdagen had ik ze in huis. De zaden waren donker verpakt en er zat een flyer bij de verzending omtrent hoe te zaaien en kweken alsook een folder met wat reklame over andere producten

Wilco Flier beoordeelde op 2018-04-24

Een tabakssoort gekocht. Ik kreeg er gratis een zakje met 50 zaden wilde tabak bij, dat was positief. Echter de soort die ik gekocht had en nodig had voor mijn zelfblended tabak is nooit opgekomen, geen van de zaden...

Egbert de Waard beoordeelde op 2018-04-20

Een week geleden heb ik twee zakjes wilde spinazie besteld, vandaag binnen gekomen, en ik ben totaal verbaast.
Er zit nauwelijks iets in de zakjes! Dit is echt afzetterij. Zelf gefabriceerde minizakjes zonder enige beschrijving van het product. En dit kostte dan ook nog €7,90.

Reactie van Moestuinwebshop.nl:
Beste Egbert de Waard,
Wat vervelend om te lezen dat er niet voldoende zaden in de zakjes zitten. Soms wil onze telmachine nog wel eens fouten maken, zeker bij de kleinere zaadsoorten. Ik zorg ervoor dat wij morgen aan u 2 nieuwe zakjes van ons ontvangt zodat het totaal zeker het aantal zaden is wat u besteld heeft. Ik wil u vragen om na ontvangst van deze zaden uw beoordeling aan te passen. Dank u en nog een fijne avond.

Jan Thijssen beoordeelde op 2018-04-10

Mijn bestelling was zoekgeraakt bij post nl. Na een telefoontje meteen een nieuwe verzonden , en de volgende dag al in huis. Super. Complimenten voor de goede service. Gr Jan Thijssen.

verhoeven joris beoordeelde op 2018-04-04

overzichtelijke site, goede naverkoop service
extra info ivm zaaien incluis
top
merci

Kay spoelstra beoordeelde op 2018-02-28

Ik zou de bestelling pas later krijgen, maar het is al onderweg.

Goedezaak, nettte prijsen.

Kishz beoordeelde op 2018-02-20

Zeer tevreden met de gedane bestellingen op moestuinwebshop.nl! Ik zie uit naar eventueel toekomstige uitbreiding van aanbod in assortiment, zeker een webshop waar ik vaker terug zal keren.

Ineke nuijten beoordeelde op 2017-09-28

Wij hadden aardbeizaadjes nodig voor het afscheid van onze pa. Hij was vroeger aardbeiteler. Iedereen die bij zijn afscheid komt krijgt zaadjes mee. De mensen van de webshop hebben ontzettend goed met ons meegedacht en ons meegeholpen door de zaadjes voor ons al te verdelen in zakjes. Dit werd door hun zelf aangeboden. De bestelling werd ook erg snel verwerkt. Chapeau voor deze webshop.

Johan beoordeelde op 2017-09-01

H_e_t____d_u_u_r_t____z_o_o_o_o_o_o____l_a_n_g.

Aanvulling: 30 minuten nadat ik deze beoordeling schreef krijg ik opeens een bericht dat het verstuurd wordt. Toeval of niet ?
De geleverde producten waren in orde.

Tweede aanvulling: Ik kreeg een bericht dat het pas op 24 augustus verstuurd zou worden in verband met vakantie en een bericht dat niet alles op voorraad was en dat de levertijd 5-10 dagen is. Vervolgens drie dagen later dat de betaling is ontvangen. Dat is allemaal een beetje verwarrend. Wanneer iets een automatisch bericht is, dan is het misschien handig om te vermelden dat het een automatisch bericht is. Dat de levertijd van 5-10 dagen pas ingaat vanaf 24 augustus is misschien ook handig om te vermelden.

Mijn conclusie: Ik zou wel weer bij moestuinwebshop.nl kopen (als ik geen haast heb).

Reactie van Moestuinwebshop.nl:
Beste Johan,

Dat was inderdaad toeval. U heeft netjes een mail van ons ontvangen dat wij op vakantie waren en dat uw order eind augustus verzonden ging worden.

Susan beoordeelde op 2017-08-24

Super tevreden. Netjes via email op de hoogte gehouden en het pakje was er binnen 1 dag.

Cok Grootscholten beoordeelde op 2017-07-30

We hebben voor het eerst hier op geweest en zaad besteld van Spinazie aardbei, waar we nog nooit van hadden gehoord en via google zaad gevonden HIER.. nu 10 dagen Later staan er van de 25 zaadjes 24 boven de grond ,, Dus PRIMA in ORDE.. nu is het aan mij, om er mee verder te gaan, dit is een 10+

Sanne beoordeelde op 2017-07-14

Na twee keer tabakzaden besteld te hebben die niet ontkiemden heb ik een e-mail gestuurd en gevraagd om advies. Hierop volgde een snelle reactie met uitgebreide informatie, kreeg ik nog 100 zaden van 4 verschillende soorten én een handleiding met 'tips & tricks' toegestuurd om het volgend seizoen nog eens te kunnen proberen.
Wat een service!

dhr.Bal beoordeelde op 2017-06-02

3 kruiden besteld en netjes snelle reaktie dat deze 5 tot 10 dagen levertijd hadden.. na 10 dagen netjes een mail dat 1 plantje toch niet leverbaar is en dat hiervoor geld terug gestort wordt.. de andere 2 plantjes in goede orde ontvangen.. geen klachten hier.. netjes en professioneel afgehandeld... ik ben tevreden over deze shop..

Reginald beoordeelde op 2017-05-28

Keurig per mail op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling. Netjes verpakt met prima service en goede informatie. Erg zorgvuldig, wat ik zeker op prijs kan stellen.

A.peters beoordeelde op 2017-05-26

Het moment van bestelling tot de bevestiging van afgifte aan post.nl door moestuinwebschop is supersnel gegaan. Nu post nl nog!! Betaling via i deal ging goed.

Ed v.V. beoordeelde op 2017-05-20

Donderdag avond besteld en zaterdag ochtend in huis. Dus super snel. Bedankt

J.de Ruwe beoordeelde op 2017-05-20

Heb 2,5 week besteld en nog niet binnen. Dit zijn producten die snel geleverd wil hebben anders kan ik zo beter in het tuincentrum halen. Maar helaas moesten ze eerst op vakantie en de klant dus gewoon maar wachten.
Ook geeft het systeem niet aan dat er iets niet op voorraad is, zeer slecht. Al met al geeft deze website mij geen goed gevoel, en straalt hierdoor dus ook niet professioneel uit. Je moet altijd binnen 24uur kunnen leveren, anders ben je te laat. O ja je kunt je geld terug krijgen als het je niet bevalt, ook zo lekker professioneel. Je zou op z'n minst excuses kunnen aanbieden en er voor zorgen dat er zo snel mogelijk wordt geleverd. Dus dit was de laatste keer dat ik bij deze website iets ga bestellen. Tenslotte kunnen ze zo maar weer op vakantie zijn.