Siloweg 676

Mystery shopper

Lees
waarom

dhr.Bal beoordeelde op 2017-06-02

3 kruiden besteld en netjes snelle reaktie dat deze 5 tot 10 dagen levertijd hadden.. na 10 dagen netjes een mail dat 1 plantje toch niet leverbaar is en dat hiervoor geld terug gestort wordt.. de andere 2 plantjes in goede orde ontvangen.. geen klachten hier.. netjes en professioneel afgehandeld... ik ben tevreden over deze shop..

Reginald beoordeelde op 2017-05-28

Keurig per mail op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling. Netjes verpakt met prima service en goede informatie. Erg zorgvuldig, wat ik zeker op prijs kan stellen.

A.peters beoordeelde op 2017-05-26

Het moment van bestelling tot de bevestiging van afgifte aan post.nl door moestuinwebschop is supersnel gegaan. Nu post nl nog!! Betaling via i deal ging goed.

Ed v.V. beoordeelde op 2017-05-20

Donderdag avond besteld en zaterdag ochtend in huis. Dus super snel. Bedankt

J.de Ruwe beoordeelde op 2017-05-20

Heb 2,5 week besteld en nog niet binnen. Dit zijn producten die snel geleverd wil hebben anders kan ik zo beter in het tuincentrum halen. Maar helaas moesten ze eerst op vakantie en de klant dus gewoon maar wachten.
Ook geeft het systeem niet aan dat er iets niet op voorraad is, zeer slecht. Al met al geeft deze website mij geen goed gevoel, en straalt hierdoor dus ook niet professioneel uit. Je moet altijd binnen 24uur kunnen leveren, anders ben je te laat. O ja je kunt je geld terug krijgen als het je niet bevalt, ook zo lekker professioneel. Je zou op z'n minst excuses kunnen aanbieden en er voor zorgen dat er zo snel mogelijk wordt geleverd. Dus dit was de laatste keer dat ik bij deze website iets ga bestellen. Tenslotte kunnen ze zo maar weer op vakantie zijn.

Hans morren beoordeelde op 2017-05-18

Per mail druiven voeding besteld .
Ik had aangegeven dat ik het wilde ophalen in Den Bosch , ik kreeg binnen een paar uur de vraag wanneer ik het wilde ophalen zodat ze het konden klaarzetten.
Bijzonder attent en goed geholpen kom hier zeker nog vaker .
Complimenten!

Goheuvel beoordeelde op 2017-05-13

Slechte levertijd

John Bazen beoordeelde op 2017-05-04

Ik heb bij Moestuinwebshop.nl capsules van Perico besteld. Het werkt fantastisch. Het gebladerte ziet er gezond uit. Moestuinwebshop.nl stuurt een email wanneer de zending wordt verzonden.

Franca beoordeelde op 2017-04-24

Ik had veel kamille, tijm en rozemarijn plantjes besteld. Ze waren thuis geleverd, op de afgesproken tijd. Ik was daarvoor gebeld. Uitstekende en vriendelijke service. Ik ben een heel tevreden klant.

Henriëtte beoordeelde op 2017-04-21

Ik ben blij met de bestelling!
Niet alles was voorradig, hier werd ik keurig van op de hoogte gebracht via een mail, met de mededeling wanneer wel. Binnen 4 dagen kreeg ik mijn bestelling.

Robyn Kaercher beoordeelde op 2017-04-10

Vier rabarberplanten besteld, volgende dag in huis. Helaas had een van de planten het niet overleefd, en het medium waar ze in verscheept zijn, was naar mijn mening iets te droog. Gemaild over het ene plantje, meteen antwoord gekregen. De Victoria was niet meer op voorraad en we hebben afgesproken een kwart van het betaalde geld terug te storten.
Zeer tevreden met de snelle afhandeling en redelijk tevreden over de kwaliteit.

Jet beoordeelde op 2017-04-04

als je haast hebt dan kun je hier beter niet bestellen

Ik weet niet hoe ik op de reactie van de webshop kan reageren, dus schrijf ik het maar even onder mijn review.
Ik heb bonenzaad besteld, ruim een maand geleden. Op de website werd niet aangegeven dat deze een langere levertijd hadden. Ik heb hier ook geen mail over gehad. Pas na navraag hoorde ik dat ze vertraagd waren. Ze zouden vrijdag binnenkomen, maar ik kreeg niks. Ook geen bericht. Weer navraag, weer antwoord dat ze vrijdag binnen zouden komen, weer geen bericht.
Van de reactie van de webshop klopt dus werkelijk helemaal niks.

Ik zou hier eigenlijk ook niet bestellen als je geen haast hebt.

Reactie van Moestuinwebshop.nl:
Beste Jet, ik ben benieuwd welke producten u bij ons besteld heeft? Op onze webshop wordt namelijk duidelijk gecommuniceerd dat plantjes zoals biologische kruiden, aardbeiplantjes of plantuien en pootaardappelen een langere levertijd hebben. Wij proberen u per mail zo goed mogelijk om de hoogte te houden.

Frits Heeringa beoordeelde op 2017-03-31

Plantjes in goede orde ontvangen.

sylvia de vries beoordeelde op 2017-03-29

late of geen antwoord op mail

Beste Sylvia,

Ik heb uw laatste mails erbij gepakt maar snap uw beoordeling niet. U geeft aan dat u laat of geen reactie heeft ontvangen; uw laatste mail is beantwoord binnen 7 uur, de mail ervoor binnen 15 minuten. Direct na het plaatsen van uw bestelling bent u door ons op de hoogte gesteld van de levertijd van maximaal 10 werkdagen, uw bestelling is vandaag op werkdag 11 verzonden. Ik heb u hier vanmorgen ook direct van op de hoogte gesteld. Ik vind het overigens ook erg vreemd dat u nu al uw beoordeling klaar heeft, terwijl u het pakket morgen nog moet ontvangen.

Martha beoordeelde op 2017-03-22

Zeer snelle reactie. Bleek besteld boek al aangeschaft te hebben. Vlotte toezegging dat bedrag teruggestort wordt.

Anoniem beoordeelde op 2017-03-20

Wederom de opmerking graag een mail als er vertraging ontstaat. Nu er zelf achteraan moeten gaan.
Nu 11 werkdagen na bestelling nog steeds niets binnen (levering binnen 5-10 werkdagen was beloofd).
Zou wel binnen zijn en bestelling zou ingepland worden voor bezorging. Hopelijk gaat die snel plaatsvinden dan....

Reactie van Moestuinwebshop.nl:
Jammer dat u anoniem reageert, nu kan ik niet nagaan om welke bestelling het precies gaat en persoonlijk op uw omstandigheden reageren.

verscheure patrick beoordeelde op 2017-03-20

Alles goed ontvangen en prima afhandeling thanks

Reactie van Moestuinwebshop.nl:
Beste Patrick, heeft u de nieuw toegestuurde zaden inmiddels ontvangen? Ik zou het op prijs stellen wanneer u uw negatieve beoordeling verwijderd / aanpast.

verscheure patrick beoordeelde op 2017-03-15

Verder een zeer goeie afhandeling gehad tevreden klant

F.H. lAmie beoordeelde op 2017-02-18

Verrast door snelle correcte levering,of de zaden uitkomen weet ik niet
maar dan zou ik het eerst bij mij zelf zoeken,zeer tevreden

Jan beoordeelde op 2016-12-19

Dank,

Alles prima gecommuniceerd, verzorgd en aangekomen.
Moestuinwebshop gaf duidelijk aan wat wel en niet kon, en kwam afspraken na.
Met de cadeaus gaan we een paar mensen verrassen.
Ook voor mij een klein beetje en verrassing.
Ik leg de keurig verpakte cadeaus niet uitgepakt onder de kerst boom.

Vr.gr. Jan