de Oude Veiling 2B
1689AA Zwaag

Google Plus/Places - 9,4

Mark Groenewolt beoordeelde op 2019-07-15

Bob Walberg beoordeelde op 2019-07-14

Deze zaak kan niet meer kapot, er werd net zo lang service geleverd tot alles draaiende was. Dit is vanaf nu mijn vaste dealer.

Rob Vugts beoordeelde op 2019-06-17

Patrick Wokke beoordeelde op 2019-06-10

Al meerdere keren bij Momotica besteld. Altijd een snelle levering en nazorg is uitstekend. Defect apparaat werd snel vervangen.

Siang Lim beoordeelde op 2019-06-08

JanWillem Frederiks beoordeelde op 2019-06-05

Bestelling was snel gedaan en verstuurd zoals op de site vermeld staat.
Duidelijke website met concurrerende prijzen.
Helaas was ik niet tevreden over het product en heb via een retour aanvraag het product terug gestuurd.
Alles keurig geregeld en vriendelijk behandeld.
Het is zeker de moeite waard om deze webwinkel op te slaan onder je favorieten.

Marco van Rijst beoordeelde op 2019-06-02

Julie Dewit beoordeelde op 2019-05-22

Ondanks dat er één van de 2 artikelen niet geleverd kon worden wegens "out-of -stock", werd snel mee gezocht naar een volwaardig alternatief en deze in een mum van tijd (ochtend nadien) de levering bezorgd.

Ronald beoordeelde op 2019-05-19

De levertijd was meer dan een maand voor een kabeltje. Niets vandaag besteld, morgen in huis. Op zich kan het gebeuren dat een voorraad op is, maar communiceer pro-active over de status en de verwachting van levering. Communicatie over de status is essentieel. Nu gebeurde dit alleen bij navaag van mijn kant. Leg pro-actief de keuze voor bij de klant of de bestelling misschien geannuleerd moet worden als de levering langer dan enkele dagen gaat duren. Dan kan de klant kiezen wat hij/zij wil.

Reactie van Momotica:
Beste Ronald,
Bedankt voor je beoordeling. Ten tijde van je bestelling was de kabel niet op voorraad.
Dit stond aangegeven in de webshop en in de mail die je hebt ontvangen direct na het plaatsen van je bestelling. Dat het zo lang heeft geduurd was natuurlijk niet de bedoeling en daarvoor bied ik mijn excuus aan.
Tevens had je bij het bestellen aangegeven dat je de kabel 3 dagen na je bestelling wenste te ontvangen. Vandaag besteld morgen in huis was dus niet van toepassing voor je bestelling.
Mochten er nog vragen zijn dan kan je gerust contact met ons opnemen.
Groeten, Menno | Momotica

Nils Kuijpers beoordeelde op 2019-04-24

Perfecte service en levering

Marcel beoordeelde op 2019-04-17

Snel en persoonlijk contact met Menno. Bestelling is keurig en snel geleverd.

W Pouwels beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering, product voldoet aan de verwachting

Dirk de Wit beoordeelde op 2019-04-16

Mario de Poorter beoordeelde op 2019-04-15

Snelle en correcte levering.

C.J. Francoijs beoordeelde op 2019-04-14

Vishan Baldew beoordeelde op 2019-04-13

G. Wessels beoordeelde op 2019-04-07

Ennis van der Hoek beoordeelde op 2019-04-06

prima geregeld van bestellen tot bezorgen en snel

Gerard de Boer beoordeelde op 2019-04-06

Menno beoordeelde op 2019-04-01

Ik heb laat in de middag besteld, en de volgende dag in huis, verschillende soorten manieren van verzenden, kan de verzending een stuk goedkoper maken.