Lidmaatschap per 30-06-2018 stopgezet

9,7

• J.K.Alberts

Snel en correct geleverd
    enige commentaar dat ik heb ik had 1200 $ besteld en daar zaten 6 van 100 $ bij dat is heel lastig als je ergens wisselen moet in Afrika 10 -20 -50 $ is geen probleem maar 100$ wel naar Amerika zal geen probleem zijn maar naar Afrika kun je ook gemakkelijk betalen met $

• a.nienhuis-naber
    Review voor MoneyBee

keurig op afgesproken tijdstip geleverd in een onopvallende enveloppe

• Ruud
    Review voor MoneyBee

Keurig, conform afspraak, afgeleverd.

Mijn volgende bestelling weer via Moneybee.

• Esther
    Review voor MoneyBee

Super! Doen wat ze beloven.
    Gunstige koers en de bestelling geleverd op een door mij gekozen moment. Kan ook direct de volgende dag bezorgd worden.

• Arnie Massaar
    Review voor MoneyBee

Uitstekend verzorgd, volgende dag reeds in mijn bezit. Keurig discreet verpakt in een neutrale enveloppe met daarin een gesloten en gesealde enveloppe. Zal zeker indien van toepassing weer gebruik maken van MoneyBee

• Willem
    Review voor MoneyBee

Raar om geld via internet te ruilen/kopen. Gekeken van tevoren op internet en eigenlijk alleen maar goed. Dus toch maar een paar Dollar gekocht in de hoop dat het goed zou gaan. En?? Ja hoor, uitstekend!! Netjes verpakt in kleine coupures en niet zo maar open te maken. Wat een service en no problem. Een aanrader voor een ieder!!!

• Petra van den Beemt
    Review voor MoneyBee

Spannend geld over de post, maar de dag na bestelling keurig in een blanco pakketje thuis afgeleverd, ga ik zeker vaker doen!

• H. vd Laar

Geleverd zoals beloofd.

• Jan Lokkers
    Review voor MoneyBee

In eerste instantie argwanend over het product wat wordt aangeboden. Maar nadat ik 1000 dollar gewisseld heb gaat dit bijna sneller dan de bank. Bij MoneyBee terecht gekomen omdat de Rabobank geen geld meer wisselt.

• Hans Hofman
    Review voor MoneyBee

Uitstekende service en prijs. Zeer flexibele houding. Zal MoneyBee zeker aanbevelen in eigen kring.

• Alice
    Review voor MoneyBee

Zeer vlotte verwerking. Ook verzoek om kleinere coupures kon. (Geef wel precies aan wat je wilt.)

• Kees

super tevreden

• A. Tiesinga
    Review voor MoneyBee

1500 dollar op zondag besteld en had het dinsdag aangetekend thuis, top service!

• Mahinder
    Review voor MoneyBee

Ben heel erg tevreden, omdat het heel snel gaat, je besteld vandaag en wordt keurig de volgende dag bezorgd makkelijker en sneller kan het niet. Dus echt een aanrader om via MoneyBee te bestellen!

• J van der Louw
    Review voor MoneyBee

Snel geleverd en prima koers. Alleen wel vreemd dat het gewoon in een envelop door de brievenbus was gedaan. Niet aangetekend of zo.

Antwoord van MoneyBee

Beste van der Louw, bedankt voor uw reactie. Normaal worden alle bestellingen aangetekend bezorgd. Door een fout bij PostNL was uw bestelling niet aangetekend verstuurd (maar was nog wel verzekerd verstuurd). PostNL heeft doorvoor haar excuses aangeboden. Vanuit MoneyBee hebben we aanvullende maatregelen genomen om te zorgen dat verzending in alle gevallen goed blijft verlopen.

• Willem
    Review voor MoneyBee

Erg tevreden over de snelheid van levering en de lage kosten. Als ik weer naar het buitenland ga dan kom ik terug!

• Baetens
    Review voor MoneyBee

Goede service. Had een vraag per telefoon en die werd goed en vriendelijk beantwoord. De bestelling had ik maandag geplaats en ontving ik dinsdag al.
    Mevr Baetens

• Bianca

Goed concept en goedkoop

• Hans

Top, goedkoop en snel!

• Carolien
    Review voor MoneyBee

Snelle levering, ik had de ponden de volgende dag al in huis. Toen ik op Schiphol kwam zag ik dat ik bij MoneyBee veel meer ponden heb gekregen dan als ik op Schiphol bij ABN Amro of GWK Travelex zou krijgen. Ga zo door!