Titanusstraat 15
5721 BT Asten

9,9

2016

Mona beoordeelde op 2016-12-21

Leuke sieraden. En supersnel geleverd.

Astrid beoordeelde op 2016-06-25

Super snel geleverd!
En erg blij met mijn sieraden:-)

Wil beoordeelde op 2016-04-19

Ben zeer tevreden met mijn bestelling. Snelle reactie en levering! Kom zeker terug voor een volgende bestelling!

Reactie van Monja s Sieraden:
Goedemorgen,

Bedankt voor het leuk berichtje in mijn gastenboek.
Veel plezier van uw sieraden.

Groetjes,

Monja Bax

Lotte beoordeelde op 2016-03-02

Zondag besteld en direct al een bevestiging. Dinsdag de armbandjes keurig verpakt in huis. Ruim assortiment leuke sieraden tegen zeer schappelijke prijzen. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Reactie van Monja s Sieraden:
Hallo Lotte,

Bedankt voor de leuke beoordeling.
Veel plezier van de armbandjes.

Groetjes, Monja

bianca van gestek beoordeelde op 2016-01-30

via google afbeeldingen op deze site gekomen
hele leuke armbandjes gezien en besteld
super leuk netjes in een doosje en binnen een dag geleverd
top dus
en super betaalbaar

Jen janssen beoordeelde op 2016-01-20

Helemaal tevreden met mijn bestelling!
Mooi verpakt!

buitenhuis beoordeelde op 2015-12-09

zeer tevreden

Sjaan beoordeelde op 2015-10-06

Wat een mooie sieraden. Ik ben er helemaal blij mee. Snelle service en leuk verpakt. Ik kom zeker weer eens shoppen, keuze genoeg. En de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Monja je hebt een mooie webshop.

M. Post beoordeelde op 2015-10-06

Vandaag mijn bestelling ontvangen, wat snel en leuk verpakt. Bedankt voor het extra cadeautje. Monja je maakt er echt werk van met je persoonlijk geschreven kaartje. Ik kom zeker bij je terug en zal reclame voor je maken.

Babette caris beoordeelde op 2015-09-09

Ontzettend leuke, goed betaalbare sieraden, en heel erg klantvriendelijk!
Van mij een dikke 10!!!

Diana beoordeelde op 2015-08-26

Heb al vaker wat besteld. Altijd snelle levering en goede kwaliteit. Super tevreden!

Marieke beoordeelde op 2013-08-14

Snelle levering, goed contact.
Erg leuke sieraden.
Ik heb gisteren mijn armband met chunks ontvangen :).
Bedankt voor de leuke attentie en goodies.
Zeker tot een volgende keer.

ellen Manders beoordeelde op 2013-08-09

Ik bezoek al een aantal jaar de webwinkel van Monja.
Ik ben erg tevreden over het wisselend aanbod van haar sieraden.Ook de service is erg prettig en snel.
Bij Monja telt "klant is koning".

Groetjes Ellen

lia beoordeelde op 2013-08-07

ha Monja,

ik heb de armband ontvangen,hij is erg mooi, bedankt voor het snelle verzenden ervan nu kan ik m nog om met de verjaardag. Je ziet binnenkort nog wel weer n bestelling van me komen want rosalie heeft ook nog wat zien staan.
groetjes lia

Nadine beoordeelde op 2013-08-07

Zeer klantvriendelijk, goede service, mooie en kwalitatief goede spullen, leuke acties!

lisa adrians beoordeelde op 2013-08-06

snellen verzending en heel vriendelijk voor mijn heel betrouwbaar ik heb
al een paar keer besteld en zal ik zeker blijven doen.

Madelon beoordeelde op 2013-08-06

He Monja,

Gefeliciteerd met je webwinkelkeurmerk.
Ik heb mijn armband met chunks ontvangen, erg mooi.
Ik kom binnenkort zeker nog een keertje shoppen, want er zijn nog
zoveeeeeeel leuke chunks.

Tot dan, doei, Madelon.