Veemarktkade 8

Mystery shopper

Lees
waarom

Jeroen van der Linden beoordeelde op 2017-09-21

Snelle en acurate handelswijze en zeer tevreden over het eind resultaat !
Enkele reacties uit mijn netwerk:

- Mijn complimenten. Ziet er prachtig uit en duidelijk dat er tijd en moeite in is gestoken.
- Wauw erg mooi CV geworden! Goed idee om een professionele club in de arm te nemen. Mooiste CV dat ik gezien heb so far!
- Bedankt voor jouw CV. Ziet er goed uit!
- Het ziet er werkelijk schitterend uit!
- PRACHTIG...... PRACHTIG !!!!!!! Ziet er geweldig uit !
- Wat een verschil met onze cv s en sollicitatiebrieven. Zo spring je er denk ik wel uit.
- Super portfolio man!!! Ziet er Pro uit en volledig in stijl geschreven…
- Ziet er geweldig uit ! Kleurijk en origineel met die plaatjes en tekst dat ik een oogopslag je kennis en ervaring laat zien. Top!
- Ziet er echt top uit, Kun je trots op zijn

Eric beoordeelde op 2017-07-31

Ik ben heel goed en snel geholpen. Erg tevreden over mijn nieuwe cv en sollicitatiebrief format.

Suzanne Zijp beoordeelde op 2017-07-17

Ik heb ervoor gekozen om mijn CV volledig op maat te laten herschrijven door het team van MooiCV. Superblij met het resultaat! Zeer vriendelijke service. Je krijgt echt waar voor je geld, een hele goede investering. Zeker een aanrader. Dreamjob, here I come! <3

Reactie van MooiCV:
Beste Suzanne! Inmiddels hebben we vernomen dat je mag starten bij jouw nieuwe 'dreamjob'! Helemaal geweldig, van harte gefeliciteerd en heel veel succes gewenst in jouw nieuwe functie!

James black beoordeelde op 2017-07-17

Kan een leuk verhaal ophangen, maar concreet me cv is " de shit" nu en de brief die ze hebben gepend is geniaal!!! En o ja, heb die baan die ik wilde hebben, resultaat leveren ze:) moest alleen wel zelf het gesprek doen;)

Hart@Work beoordeelde op 2017-06-29

Ik ben erg blij met mijn nog mooiere ;-) zakelijk CV Bob. Dank, je mag mij in de toekomst zeker helpen met het verder professionaliseren van mijn portfolio!

Lieke beoordeelde op 2017-06-26

De hulp van MooiCV heb ik als zeer professioneel en prettig ervaren. Mijn contactpersoon, Paulien, pakte snel op hoe ik het wilde hebben en was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze nam de tijd voor het telefonisch interview en wist de tekst op mijn oude CV te vertalen naar handig gekozen, zakelijke en aansprekende termen. De CV is inhoudelijk sterk geworden en heeft een prachtige lay-out gekregen. Ik ben er erg blij mee!

Wout beoordeelde op 2017-06-01

Om te beginnen een pluim voor de overzichtelijk site met voorbeelden zodat je kunt zien hoe je eindresultaat (brief/cv) er uit komt te zien. Vanaf het begin een prima contact gehad met Pim, duidelijk via de mail en geen vraag was te weinig, echt klantgericht. Ook een telefoontje kon zo gemaakt worden en ook dan werd je vriendelijk geholpen. Snelle, duidelijke en professionele communicatie een fijn gevoel qua klant.

Mijn “oude” brief en cv werden omgetoverd naar een prachtig ontwerp waar je als klant blij van wordt. Ik had het misschien eerder moeten doen. Ik wil iedereen bedanken die hebben meegewerkt aan het realiseren van mijn brief en cv.

Veel succes met het voortzetten van jullie bedrijf.

Gert Knoop beoordeelde op 2017-05-30

Zeer professionele en grondige aanpak. Ik heb gekozen voor een maatwerk CV omdat ik een CV wilde waarin de bewoordingen gekozen werden door persoonlijk contact met een professional. Op die wijze ontstaat een CV welke is opgesteld door iemand die van buitenaf naar jou als persoon kijkt en deze, na veel doorvragen, treffend weet te verwoorden. Ik ben zeer blij met het resultaat!

Tamara ter Laak beoordeelde op 2017-05-28

Zeer adequate en nette organisatie. Vriendelijke en professionele dienstverlening. eindproduct verdient een duidelijke uitstekend. Ik ben erg blij met het resultaat.

Laurine Brucher beoordeelde op 2017-05-10

Erg fijne, klantgerichte service bij MooiCV! Een jaar geleden door hun een zeer professionele CV laten maken, maar ook nu een jaar later staat de deur nog open voor vragen en deskundig advies. Bedankt voor alles! Groetjes Laurine Brucher

Rob Zoeteweij beoordeelde op 2017-04-21

Na bestelling, snelle reactie. Kort telefoongesprek gehad, waarna mijn CV snel in een fantastische layout werd aangeleverd. Zeer tevreden.

Pascal beoordeelde op 2017-04-06

In de morgen een format voor een CV gekocht waar MooiCV de foto nog in moest zetten. Nog dezelfde morgen ontving ik de foto- versie van de CV en kon ik aan de slag. Toen ik ergens niet uit kwam en daarover mailde had ik binnen een half uur een uiterst servicegerichte reactie, mocht ik mijn CV even op de mail zetten en kreeg ik hem met de gewenste aanpassing weer terug incl nog een paar tips. Geweldig!

Laura beoordeelde op 2017-04-04

Zeer vriendelijke meedenkende mensen die begrijpen hoe het onderscheid te maken tussen een goed cv en een die sprankelt. Kort krachtig en mooi verwoord. Na de eerste oplevering wilde ik nog een aanpassing, dit was geen enkel probleem. Goed persoonlijk contact en snelle oplevering. Super blij mee!

Marc beoordeelde op 2017-03-31

Die 150 is goed besteed!!! Al enige tijd maakte ik gebruik van mijn eigen CV. Omdat ik bang was " sterke punten" en " behaalde resultaten" te verwijderen was mijn CV langdradig en minder krachtig geworden. MooiCV heeft mijn cv tot 1 A4-tje weten te reduceren. Op dezelfde dag dat ik het eindproduct kreeg heb ik gemaild naar een organisatie of een bepaalde vacature nog actueel was, in de bijlage mijn nieuwe CV. De dag daarna wordt ik gebeld of ik op gesprek wilde komen, ze waren onder de indruk van mijn CV. Eén week later heb ik het arbeidsvoorwaardenvoorstel getekend en begin ik binnenkort met mijn nieuwe uitdaging.

Jan Willem Vaartjes beoordeelde op 2017-03-21

Goede, snelle service door mensen met verstand van zaken. Ook niet onbelangrijk ... vriendelijke benadering!

Nathalie beoordeelde op 2017-03-17

Erg tevreden. Snelle reactie op vragen. Goed product afgeleverd.

Pieter beoordeelde op 2017-03-15

Het maken van Cv's op deze manier is erg professional.

Echter heeft er 2-3 weken geleden een wijziging plaatsgevonden waardoor ik mijn (eerder gemaakte) CV's niet juist meer kan downloaden. Er zit nu een dikke witte balk links in mijn CV en de inhoud is verschoven, wat niet goed te krijgen is... Ook op andere pc's is het probleem aanwezig.

Inmiddels vier mails gestuurd en twee keer gebeld. Een medewerker zou tot twee keer toe het probleem oplossen of contact met mij opnemen. Ik heb nog niets gehoord en het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik hoop jullie nu wel gehoor aan mij geven.

Richard beoordeelde op 2017-02-08

Wow wat ben ik blij dat ik voor MooiCV heb gekozen. Zeer professionele aanpak en zeer snelle oplevering. Na de 1e oplevering kon ik ook gewoon punten doorgeven die ik aangepast wilde hebben en deze werden ook doorgevoerd. Dank voor de hulp het was het geld meer dan waard.

Reactie van MooiCV:
Heel graag gedaan Richard, en succes met jouw CV!
Hartelijke Groet,
Paulien Noordzij

Gerdi Huijbregts beoordeelde op 2017-01-11

Super tevreden!
Snel aangeleverd en zo kan je echt met je CV voor de dag komen!

Lisa beoordeelde op 2017-01-06

Via Groupon een waardebon gekocht. Na 4 werkdagen nog geen CV ontvangen, dus gebeld. Heel vriendelijke vrouw aan de telefoon, die zich verontschuldigde voor de vertraging en beloofde er meteen achter aan te gaan. Binnen 2 uur alsnog een CV ontvangen, en feedback werd ook meteen verwerkt. Uitstekende service. Ik heb nu een perfect CV waar ik heel erg blij mee ben.