Veemarktkade 8

Mystery shopper

Lees
waarom

Sander beoordeelde op 2018-10-17

Super service en de CV was precies gemaakt zoals ik de CV had willen hebben! Door een CV op te laten stellen door MooiCV krijg je ongetwijfeld meer baankansen.

Marieke beoordeelde op 2018-10-15

Enorm snelle service. Prachtig vormgegeven, en zelfs ook nog binnen 24u vertaald naar Engels! Super !

Michel beoordeelde op 2018-09-20

Ik ben onlangs super goed en snel geholpen met het aanpassen van mijn cv die ik een jaar geleden heb gekocht. De medewerkers zijn heel erg klantgericht! MooiCV zou ik iedereen aanraden!

Saskia beoordeelde op 2018-08-08

Fijn geholpen. Snel en CV ziet er mooi uit. En nog extra nuttige tips ontvangen en ook nog extra wijzigingen doorgevoerd. Super service!

Fred beoordeelde op 2018-08-06

Professionele club, kwaliteit van werk, communicatie, flexibiliteit, service en snelheid van oplevering met een klantgerichte focus!

Ralf beoordeelde op 2018-06-13

Precies wat ik hoopte ter verbetering van mijn cv. Zeer informatief gesprek gevoerd en met alle informatie een fantastisch cv geschreven. Tevens een hele mooie vormgeving. Ik ben er blij mee. Bedankt!

Jeroen beoordeelde op 2018-03-14

Eerst via het contactformulier op de website een vraag achtergelaten, na 4 dagen nog geen antwoord gehad, gebeld waarbij werd gezegd dat ik terug gebeld zou worden, na 5 dagen nogmaals gebeld, wederom keurig te woord gestaan, de eigenaar zou direct worden geïnformeerd, via mail, bericht, maar nu 2 dagen later nog niets vernomen. Website ziet er goed uit maar blijkbaar is communicatie zeer moeilijk voor dit bedrijf, terugbel beloftes worden ook niet nagekomen.

Natalija beoordeelde op 2018-02-19

Ik ben echte tevreden met hun werk.Ik ben zeker dat door dit cv die was door mooicv voor mij gemaakt was ik zo veel keer uitgenodigd op sollicitatiegesprek.Het is apsoluut geld waarde!!

Aram beoordeelde op 2018-02-14

very professional team. Nice people. They give the best advice and they made a very professional CV & cover letter for me . I highly recommend them . They know their job very well

GinaV. beoordeelde op 2018-02-13

Absoluut tevreden. Ik heb voor de tweede keer gebruik gemaakt van jullie diensten en meer dan tevreden! Ik heb zelf enkel gebruik gemaakt van de invul CV dienst, waardoor mijn CV zeker een stuk aantrekkelijker is geworden. Top! Zeker in de toekomst voor herhaling vatbaar.

Jan beoordeelde op 2018-02-07

Prima resultaat, snelle reactie en hele goede nazorg. Een topproduct en een aanrader.

Ralf beoordeelde op 2018-02-07

In een woord fantastisch!. Ik heb ervoor gekozen mijn CV op maat te laten schrijven omdat ik na 17 jaar de arbeidsmarkt weer ga verkennen. Zo te zien is er veel veranderd en ben dan ook erg blij dat ik deskundige hulp heb ingeroepen. Een goed telefonisch consult wat me ook weer nieuwe inzichten heeft gegeven. Mijn CV en ook een strakke sollicitatiebrief zijn opgestuurd. Ik ben benieuwd! Mensen van MooiCV, mijn dank is groot!

ikwilbolletjezus beoordeelde op 2018-01-19

Eerst heb ik gebeld en vragen gesteld over de aanpassingen die mogelijk zijn. Telefoniste/receptie zijn duidelijk en behulpzaam. Maar dat is een telefoondienst ingehuurd door MooiCV dat is niet MooiCV zelf.
Mijn bestelling bij MooiCV was: cv herschrijven voor de prijs van 158 euro. Dit is echter nooit gebeurd. Ik heb in een jaar tijd heel veel gebeld en gemaild en niets daarvan gezien. Alleen 1x na ongeveer 40 telefoontjes en 35 mails een reactie gekegen (1 mail) van Pim Monteijn zelf dat hij er naar zou kijken. Heel slecht. Veel te lang geduurd (bijna 1 jaar en nog steeds niet al mijn geld terug). En nog steeds geen cv. Heel erg vervelend! Mijn slechte review werd verwijderd (ik was heel netjes daarin en duidelijk). Maar ik vind dat iedereen mag weten dat ik absoluut niet tevreden ben met MooiCV vandaar dat ik nu nogmaals mijn review plaats.

Reactie van MooiCV:
Beste Ilona,
Ik begrijp niet goed waarom je na het verstrijken van een half jaar nogmaals een negatieve review plaatst. Ik had het vermoeden dat er alles al over was gezegd en ook is opgelost door je het aankoopbedrag terug te betalen. We hebben je het volledige bedrag terugbetaald, wat je destijds aan ons hebt overgemaakt. Het lijkt me onnodig om er weer opnieuw op in te gaan. De situatie kent twee verhalen, waarin we beide niet tot elkaar hebben kunnen komen, spijtig genoeg. Je aankoopbedrag is terug betaald, daarmee lijkt me de zaak ook afgedaan.

Lisa beoordeelde op 2017-11-29

This is the second time I have used this service. I am very happy with the results. The team is very professional and accurate. Top quality!

Sara beoordeelde op 2017-11-20

A friend of mine recommended me MooiCV as she was very happy with their service and she has been absolutely right. I have spoken over the phone with Hanneke who not only was very professional but in no time prepared, re-wrote and put some order in my messy CV. Few times I asked her to change/update some small things and she would always do it immediately. I have also been invited for an interview with the new CV. If you are looking for a fresh and distinctive layout combined with excellent service, I would definitely recommend the MooiCV.

Sandra beoordeelde op 2017-11-13

precies volgens afspraak, erg blij met mijn CV, heel tevreden

Jeroen van der Linden beoordeelde op 2017-09-21

Snelle en acurate handelswijze en zeer tevreden over het eind resultaat !
Enkele reacties uit mijn netwerk:

- Mijn complimenten. Ziet er prachtig uit en duidelijk dat er tijd en moeite in is gestoken.
- Wauw erg mooi CV geworden! Goed idee om een professionele club in de arm te nemen. Mooiste CV dat ik gezien heb so far!
- Bedankt voor jouw CV. Ziet er goed uit!
- Het ziet er werkelijk schitterend uit!
- PRACHTIG...... PRACHTIG !!!!!!! Ziet er geweldig uit !
- Wat een verschil met onze cv s en sollicitatiebrieven. Zo spring je er denk ik wel uit.
- Super portfolio man!!! Ziet er Pro uit en volledig in stijl geschreven…
- Ziet er geweldig uit ! Kleurijk en origineel met die plaatjes en tekst dat ik een oogopslag je kennis en ervaring laat zien. Top!
- Ziet er echt top uit, Kun je trots op zijn

Eric beoordeelde op 2017-07-31

Ik ben heel goed en snel geholpen. Erg tevreden over mijn nieuwe cv en sollicitatiebrief format.

Suzanne Zijp beoordeelde op 2017-07-17

Ik heb ervoor gekozen om mijn CV volledig op maat te laten herschrijven door het team van MooiCV. Superblij met het resultaat! Zeer vriendelijke service. Je krijgt echt waar voor je geld, een hele goede investering. Zeker een aanrader. Dreamjob, here I come! <3

Reactie van MooiCV:
Beste Suzanne! Inmiddels hebben we vernomen dat je mag starten bij jouw nieuwe 'dreamjob'! Helemaal geweldig, van harte gefeliciteerd en heel veel succes gewenst in jouw nieuwe functie!

James black beoordeelde op 2017-07-17

Kan een leuk verhaal ophangen, maar concreet me cv is " de shit" nu en de brief die ze hebben gepend is geniaal!!! En o ja, heb die baan die ik wilde hebben, resultaat leveren ze:) moest alleen wel zelf het gesprek doen;)