Krabbenkreek 25
3823 JD Amersfoort

9,0

Bol.com 62 8,9

Harrie Luijs beoordeelde op 2019-02-26

Prima product, snelle en nette levering

Robert Huizinga beoordeelde op 2019-02-11

Besteld en op de afgesproken tijd bezorgd,alleen de chauffeur die het afgeleverd heeft had het bij de voordeur gezet en onbeheerd achter gelaten omdat ik niet thuis was

Mevr m Drriessen beoordeelde op 2019-02-05

de foto is prachtig maar de houten omlijsting laat te wensen over. juist bij het gedeelte op te hangen is het hout beschadigd op twee plekken en vind ik het ook erg goedkoop overkomen.. ik heb nooit de behoefte om iets terug te zenden en in dit geval ook niet nodig maar voor zo een hoop geld (65 euro) en dan deze afwerking, valt me om deze reden erg tegen. zal ook niet meer iets aanschaffen via Mooie-Wanddecoratie

Henk Nooijen beoordeelde op 2019-02-03

De levering was snel en goed verpakt

Maarten Bijlenga beoordeelde op 2019-01-22

Zijn tevreden met de wanddecoratie. Levering was binnen 3 dagen.

Willemien beoordeelde op 2018-12-29

Vlotte service, goede communicatie, komt attent over.

Cor Draijer beoordeelde op 2018-12-21

mooi schilderij zijn er heel blij mee en voor niet te duur
samenwerking is top van af de bestelling tot bij ons thuis

Joke Gabriels beoordeelde op 2018-12-18

Korte levertijd.

Tamara Van cruchten beoordeelde op 2018-12-11

Netjes correcte levering en netjes zorgvuldig verpaktšŸ‘

Dennis Havenaar beoordeelde op 2018-12-11

Mooi 5 Luik we zijn er erg blij
Mee zeker ook voor de prijs top

Dico den Hertog beoordeelde op 2018-12-09

3 luiken en panorama besteld, prachtige scherpe kleuren en mooi afgewerkt tegen een lage prijs, een aanrader.

Guido Troch beoordeelde op 2018-12-06

Top. A+

Henry Van de Wiel beoordeelde op 2018-12-06

Mooi schilderij

Patricia Depaz beoordeelde op 2018-12-04

Wijn zijn zeer tevreden met de aankoop en de wijze van afhandeling/verzending.

A.J Mulder beoordeelde op 2018-12-04

Goed geregeld. En een mooie canvas siert de muur.

kathleen Meijfroodt beoordeelde op 2018-12-04

Heel tevreden , correcte levering

Karin Bussink beoordeelde op 2018-11-29

Prima duidelijke website, werd op de hoogte gehouden van de bestelling en levertijd en mooi op die datum ook afgeleverd, prima kwaliteit, hangt mooi in ons kantoor tegen een mooie wand! Top!

jan smit beoordeelde op 2018-11-22

Snel geleverd, ziet er prima uit

Rita Lodewegen beoordeelde op 2018-11-22

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding!

Bernard Vignaud beoordeelde op 2018-11-09

Precies op tijd..