het Veldje 15

waarom

Mieke Van der Kooy beoordeelde op 2018-10-19

Snel bezorgd prima prijs

Wim van Elk beoordeelde op 2018-10-09

Heel erg tevreden dinsdagmiddag bestelt woensdag bezorgd. Het was perfect verpakt tegen eventuele beschadiging. Süberhaupt.

Sarina Jumelet beoordeelde op 2018-10-08

Marco Benschop beoordeelde op 2018-09-27

Snel

Jonne Eijkenboom beoordeelde op 2018-08-20

Goede, vriendelijke en adequate service. De bestelling is snel afgehandeld. De producten zijn top!

Esther Bouman beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering van een mooi en kwalitatief goed product

J.M.H. van der Vliet. beoordeelde op 2018-06-26

Mooie halsketting en een vrij vlotte levering.

A Timmermans beoordeelde op 2018-06-26

Eenmaal gedragen en ketting al kapot viel zo van mijn hals.
Contact gehad met mooie Sieraden Shop,geweldig ze lossen het netjes op vervangen of geld terug,nu ik kan maar een ding zeggenGEWELDIG👍

Mirjam Habers beoordeelde op 2018-06-26

DE horloges die ik besteld had kwamen netjes binnen in cadeauverpakking. Ik vond dat een erg netjes dat dit erbij kon. Goeie service.

Ans De Kort beoordeelde op 2018-05-18

Mooie sieradensets gevonden op hun site. Helaas bleek er, na aflevering, geen hanger bij te zitten. Op de foto staat er wel telkens een zilveren kettinkje bij.
Dit is erg verwarrend. Door een simpele uitleg, bv; ZONDER KETTING, kan dat meteen gezien worden. Helaas kiest de site voor een breed uitgeschreven uitleg.
Toen ik het melde vond men het nodig dit GEEL GEMARKEERD aan mij duidelijk te maken...
Verder snel en prima afgehandeld.
Helaas waren de retour kosten voor eigen rekening.

Reactie van MooieSieradenShop:
Beste mevrouw de Kort,

U schrijft dat u geen hanger heeft ontvangen, dit is echter niet correct. U heeft de gehele sieradenset ontvangen en ook geretourneerd inclusief de hanger!
De klacht dat er bij de set geen ketting zit is al met u doorgenomen.
Ook het feit dat er geen afmetingen van een ketting wordt vermeld geeft aan dat deze niet wordt geleverd bij deze sieradenset "bestaande uit een hanger en oorknopjes".
Ook schrijft u dat er een te uitgebreide omschrijving wordt gegeven.
Zoals u hieronder kunt lezen wordt nergens vermeld dat deze set inclusief ketting is.
Het is zelfs zo dat wij, omdat wij u toch wat tegemoet wilde komen, u een aanbieding hebben gedaan om tegen een korting van 25% een bijpassende ketting bij te bestellen. Ook hebben wij aangegeven dat u de bestelling binnen 14 dagen mag annuleren.

De omschrijving van de sieradenset is:

Fijn uitgevoerde sieradenset van 925 sterling zilver bestaande uit een hanger en oorknopjes, gezet met Crystal Glass. Door de fijne uitvoering ook leuk voor kinderen. Kijk ook eens voor een bijpassende zilveren halsketting. Deze set uit de Frari-Collectie wordt verzonden in een mooie sieradendoos. Scroll naar beneden voor foto's en prijsinfo.

Specificaties
Breedte 11 mm
Afmetingen Oorknopjes
Hoogte 8 mm
Breedte 11 mm

Spijtig dat u voor uw gevoel geen juiste informatie zou hebben ontvangen!

Juliette Jeukens beoordeelde op 2018-05-01

Uitgebreide site, makkelijk te navigeren, genoeg betalingsmogelijkheden, snelle levering, goede updates hoe het met de bestelling is

Wils Theunissen beoordeelde op 2018-04-12

Heel tevreden over mijn horloge en de levering hiervan!

M.A van Asten beoordeelde op 2018-04-06

Zeer snelle correcte levering.
Per mail op de hoogte gebracht van de status van mijn bestelling.

Maaike Molderink - Trinks beoordeelde op 2018-03-30

Goed

Linda Kuiper beoordeelde op 2018-03-22

Goede en snelle levering.

Eddy De Swaef beoordeelde op 2018-02-02

Heel tevreden, vlugge levering en nog een mooie korting ook!!! Dus kan niet beter!

Maja Serneels beoordeelde op 2018-01-06

Zeer mooie sieraden/prachtige kwaliteit. Snelle betaling en verzending.
Een aanrader om bij deze webshop te bestellen.

Leona Mertens beoordeelde op 2017-12-27

Mooie oorstekers zeer tevreden. Ook zeer goed verpakt. Iets langer moeten wachten maar daar zullen de feestdagen wel voor iets tussen zitten 😉

Lambertus Oosterkamp beoordeelde op 2017-12-17

snel bezorgd en mooi verpakt.

Bart Wolvers beoordeelde op 2017-11-14

Snelle levering!