Papierbaan 35
9672 BG Winschoten

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

Toos van Mook beoordeelde op 2019-07-20

Tevreden over het bestellen en de levering van de artikelen.

Opmerking: Bij After Pay komt het overzichtsnummer van jullie besteloverzicht (wat per mail wordt toegezonden) niet overeen met het ordernummer die After Pay aangeeft bij de betaling.
Dat is vervelend, omdat bij 2 aparte bestellingen van hetzelfde artikel geen kenmerk overeenkomt en je dus niet terug kunt vinden over welke betaling we het hebben.

Karin De Jong beoordeelde op 2019-07-20

Snelle levering, goed verpakt

Ruud Oldenkamp beoordeelde op 2019-07-20

D.C. van de Riet beoordeelde op 2019-07-19

Snelle levering en goede handleiding met productomschrijving

Elwin Albert beoordeelde op 2019-07-19

Snel en goed.

Annette Knol beoordeelde op 2019-07-18

Alles vlot verlopen besteld , betaald , mail ontvangen volgende dag pakje zeer goed verpakt ontvangen ook fijn om je pakje te volgen en te lezen bij welke buren het is afgegeven kon je trouwens zelf aangeven of je dat wilde

Hans van den Wildenberg beoordeelde op 2019-07-17

Marga Kuik Postema beoordeelde op 2019-07-17

Rik Van der Woude beoordeelde op 2019-07-17

Anne Schaafsma-Jorgensen beoordeelde op 2019-07-15

Snel en correct. Ze hadden precies wat ik nodig had. En niet duur

Fenne de Vries beoordeelde op 2019-07-14

Heel mooi en op tijd geleverd..onze kleindochter was er heel erg blij mee!!

Gerard Pietersma beoordeelde op 2019-07-14

Martine Willems beoordeelde op 2019-07-14

Prima service, snel antwoord op vragen per mail, correcte levering en geweldige producten!

b. Zoutenbier beoordeelde op 2019-07-13

Albert Smulders beoordeelde op 2019-07-13

Hendrie Baars beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering. Mooi weerstation.

P.A.F. Bernauer beoordeelde op 2019-07-10

GC Stam Huizinga beoordeelde op 2019-07-10

Mooi product en uitstekend verzorgde verpakking en begeleidende info!

Riekie Postma-Eier beoordeelde op 2019-07-10

Hans Rapstok beoordeelde op 2019-07-10

Heel tevreden, snelle levering, goed verpakt en product komt overeen met de afbeelding.