Siardus Bogaertslaan 6
4635CM Huijbergen

Bol.com 12 8,8

Marjolein beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, netjes verpakt en leuk dat er een visitekaartje bij zat met geurzakje.

GBM Roos beoordeelde op 2018-12-01

Heel tevreden. Makkelijk bestellen en betalen, netjes verpakt en snelle levering.

Alexander den Olden beoordeelde op 2018-11-27

Goed assortiment, gratis bezorging boven 50€ en regelmatige status updates tijdens verwerking/verzending!

rj vdijk beoordeelde op 2018-11-11

Rosalie beoordeelde op 2018-11-04

Fijne producten, snelle levering

HGM Rijpert beoordeelde op 2018-10-10

Snelle levering.
De getoonde prijzen graag inclusief BTW vertonen.

Monique van Hoppe beoordeelde op 2018-09-20

sanne klooster beoordeelde op 2018-09-08

Over de verzending ben ik heel tevreden en over het luchtje hij ruikt heerlijk maar helaas snel op

r.m. rovers beoordeelde op 2018-09-04

L Verberne beoordeelde op 2018-08-15

Rykie Langelaar beoordeelde op 2018-08-03

Heerlijke geurtjes en snelle levering😀

Ingrid Peiman beoordeelde op 2018-07-27

Zeer tevreden

Ingrid Peiman beoordeelde op 2018-07-17

Super service

Aleksandra Mleczak beoordeelde op 2018-07-08

Miranda Herruer beoordeelde op 2018-06-13

Supergoed zoals we gewend zijn, bedankt weer..

john meertens beoordeelde op 2018-06-08

Super tevreden over de snelheid van levering. Maar belangrijkste hele mooie en fijne producten.

Reactie van Morethansoap:
Dank je wel!

Rosalie Van zeijts beoordeelde op 2018-05-07

Laurens Hoebergen beoordeelde op 2018-04-30

Ingrid Koning beoordeelde op 2018-03-27

Ik ben heel tevreden. Ik had de olie diffuser al de volgende dag in huis.

Ayse Babakardes beoordeelde op 2018-03-24

Producten waren in eerste instantie niet voorradig, 15-03-2018 heb een mail gestuurd om te informeren wanneer producten weer leverbaar zouden zijn. Heb de dag erop een mail ontvangen dat de producten einde v/d week of de week erop weer leverbaar zijn en dat ik mijn bestelling alvast kon plaatsen. Op 19-03-2018 heb ik mijn bestelling erg netjes en zorgvuldig ingepakt ontvangen en met een klein geschenk (geurzakje) erbij. Ik ben erg tevreden over de snelle service!!! TOP!!!