Anna Bijnsstraat 16 2

Zehra Çaput beoordeelde op 2017-07-24

Snel en zorgvuldig geleverd­čĹŹ
Mooie pure producten­čśŹ
Prachtige verpakking
Vind het ook geweldig dat het in glas zit iplv plastic flesjes en potjes

Ik ben er net mee begonnen Mijn huid reageert er goed op minder rood wat rustiger

M.J Antonides beoordeelde op 2017-06-03

Zeer tevreden ! Besteld en de volgende dag al in huis . Erg tevreden over de aangeschafte producten !

Emine Ulusoy beoordeelde op 2017-06-01

Binnen een week was mijn bestelling binnen

Yvonne Winters beoordeelde op 2017-05-31

(H)eerlijke producten en prima afhandeling.Dik tevreden.En nog een heerlijke verrassing erbij gekregen waarvoor dank.

Elisa Schreve beoordeelde op 2017-05-27

Afina beoordeelde op 2017-05-10

Goede service en hele fijne producten !

Adrienne Kessenich beoordeelde op 2017-05-06

lekkere olie, prijsniveau is prima, Ik zal zeker nogmaals bestellen bij jullie!
O ja, de levering was ook pijlsnel!!

I.M. beoordeelde op 2017-05-02

Wat een mooi flesje voor de Argan olie! Super blij met mijn bestelling. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van het verzendproces, compleet met track&trace nummer.

louisa A beoordeelde op 2017-04-09

Ja dus wat ik wil zeggen. Alles is helemaall mooi. ikmoet 6sterren geven kan niet meer. Als ik meer kon doen deed ik 80 sterren voor jullie. Maar volgende keer doe in mijn pakketje koekjes en taarts ofso. Wjoow heb elke dag zin in dat. Ja belooft, saffi is goedd beslemmaaaaaaa!!

Naima Siti beoordeelde op 2017-03-26

Binnen twee dagen in huis en de Service is super top!! Ben blij met mijn natuurlijke producten­čĹŹ

Louise Klaver beoordeelde op 2017-03-23

Heel tevreden, snelle levering, heerlijke rozenwater en een perfecte olie!

Annette Louise Poeteray beoordeelde op 2017-03-21

Correcte en snelle levering met een lekker stukje bijbehorende Argan olie zeep als kado.
Prachtig flesje trouwens, waar de biologische Arganolie in zit.

Janine beoordeelde op 2017-02-28

Heerlijk product, verfrissend.

Rozenwater

Tilly Boswinkel beoordeelde op 2017-02-23

Heerlijk product en snelle leverimg

Laura beoordeelde op 2017-02-18

Heel tevreden, snelle levering. Over het product kan ik nog niet zoveel zeggen, heb deze slechts eenmaal gebruikt.

Veronica van Koningsbrugge beoordeelde op 2016-12-20

De levering was snel en de fles zit in een leuk houdertje. De werking van de olie moet ik nog afwachten, probeer het pas kort

Chantalle kolk beoordeelde op 2016-10-15

Snelle levering. De argan olie is erg prettig gebruik het nu al een hele tijd. Deze keer ook de ghassoul geprobeerd. Heerlijk

Nathalie beoordeelde op 2016-10-13

Snelle levering. Duidelijke communicatie en goede producten. Veel keuze. Helemaal top

Johan beoordeelde op 2016-10-13

Snelle levering, correcte afhandeling, betrouwbaar, houdt je via mail regelmatig op de hoogte van een bestelling.

Hasna beoordeelde op 2016-10-12

Prijs - kwaliteit zijn goed in verhouding. Omschrijvingen heel duidelijk. Snelle levertijden.