Haverkampweg 30
06-42662067

Jan Kampschreur beoordeelde op 2018-12-21

Goede communicatie, eerlijk advies

Lennard Wijns beoordeelde op 2018-11-24

Heel tevreden. Ik had de uitlaat na bestelling zeer snel in huis mede dankzij de goede hulp van motordempers. Echt een aanrader. Hartelijk dank.

Fabian van der Vossen beoordeelde op 2018-11-24

goede service scherpe prijs

B. Hendriks beoordeelde op 2018-11-24

Top Motordemper

kurt theunissen beoordeelde op 2018-11-24

Super

Hmh Nieuwland beoordeelde op 2018-10-03

Goede service en snel en correcte 👍

Erik Dieleman beoordeelde op 2018-09-25

Tevreden, netjes geleverd.

Karen Souvereyns beoordeelde op 2018-09-23

Zeer uitstekende service! Ken zelf weinig van uitlaten maar wou onze moto toch wat leuker laten klinken, en had een uitlaat gekozen waarvan ik niet wist of deze wel straatlegaal was. Toen ik dit navroeg zeiden ze me dat deze niet straatlegaal was, en stelden ze andere uitlaten (wel gekeurd) aan me voor. Ik kreeg een lange mail met veel uitleg en wel 10 verschillende links naar straatlegale opties. Veel uitlaten had ik nog niet op de website zien staan onder mijn model! Al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Levering ging ook vlot, met oog voor detail!
PRIMA website. UITSTEKENDE (al dan niet de beste dat ik ooit ben tegengekomen!) service! SUPER levering. En bovenal, een HYPERCOOLE uitlaat!
Dankuwel Motordempers!

Emyl beoordeelde op 2018-09-11

Snelle correcte afhandeling.
Direct contact mogelijk waardoor er duidelijkheid gegeven kan worden omtrent bijvoorbeeld voorraadinfo en specs.

Sam Meijer beoordeelde op 2018-09-09

Doordat het vakantie was de levertijd vrij lang, maar ze stellen de koper uitstekend op de hoogte! Goed bedrijf en wellicht voor de herhaling vatbaar in de toekomst!

Marcelo Copra beoordeelde op 2018-09-09

Goed en betrouwbaar snelle reactie!

Peter Moons beoordeelde op 2018-09-08

Een paar dagen langer moeten wachten dan voorzien...kwam deels door de verlofperiode.. Waar ik dan ook begrip voor heb 😎

Jamie beoordeelde op 2018-09-01

Ik ben zeer tevreden over de service van motordempers. Meerdere keren heb ik contact opgenomen waarbij ik altijd uitgebreid geholpen werd en snel reactie kreeg. De levering was snel, 4 werkdagen en over het opsturen van een ontbrekende onderdeel deden ze niet moeilijk. Ze boden zelfs de mogelijkheid voor een tijdelijk vervangend onderdeel waardoor ik mijn motor weer sneller kon gebruiken. Al met al, ik heb motordempers al zeer positief mogen ervaren.

Joey Smeets beoordeelde op 2018-08-17

Bij Motordempers.nl het Silvertail K02 uitlaatsysteem besteld. Prachtig afgewerkt product, professionele kwaliteit. Voor en na levering had ik nog enkele vragen m.b.t. het monteren en het te verwachten eindresultaat. Deze vragen werden uiterst professioneel en snel opgepakt, waarbij vooral de snelle respons mij erg aansprak. Vriendelijk personeel met verstand van zaken, kortom: mijns inziens dé plek om te shoppen als je je tweewieler wil voorzien van een kwalitatief goed uitlaatsystemen.

Erwin Tuijp beoordeelde op 2018-08-09

Top, leveren duurde even, maar na levering direct mijn kant op gestuurd.

Bob Coene beoordeelde op 2018-08-08

Zeer vlotte en goede service.

Coen Wijnberger beoordeelde op 2018-08-08

Dit is een webwinkel die werkt als een normale winkel, goede en vlotte communicatie, toen bleek dat het product bij de importeur en fabrikant niet op voorraad was hebben ze het elders betrokken om de levertijd acceptabel te houden. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Jill Jansen beoordeelde op 2018-08-07

Via de mail vriendelijk en goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de levering.

Jasper Van der Steen beoordeelde op 2018-08-04

Heel tervreden, vragen werden ook snel beantwoord!

sjors hendriks beoordeelde op 2018-08-03

Extreem lange wachttijd op de uitlaat(meer dan 2 maanden..) klantenservice wel hartstikke prima.