Haverkampweg 30
7534PJ Enschede
06-42662067

Hmh Nieuwland beoordeelde op 2018-10-03

Goede service en snel en correcte 👍

Erik Dieleman beoordeelde op 2018-09-25

Tevreden, netjes geleverd.

Karen Souvereyns beoordeelde op 2018-09-23

Zeer uitstekende service! Ken zelf weinig van uitlaten maar wou onze moto toch wat leuker laten klinken, en had een uitlaat gekozen waarvan ik niet wist of deze wel straatlegaal was. Toen ik dit navroeg zeiden ze me dat deze niet straatlegaal was, en stelden ze andere uitlaten (wel gekeurd) aan me voor. Ik kreeg een lange mail met veel uitleg en wel 10 verschillende links naar straatlegale opties. Veel uitlaten had ik nog niet op de website zien staan onder mijn model! Al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Levering ging ook vlot, met oog voor detail!
PRIMA website. UITSTEKENDE (al dan niet de beste dat ik ooit ben tegengekomen!) service! SUPER levering. En bovenal, een HYPERCOOLE uitlaat!
Dankuwel Motordempers!

Emyl beoordeelde op 2018-09-11

Snelle correcte afhandeling.
Direct contact mogelijk waardoor er duidelijkheid gegeven kan worden omtrent bijvoorbeeld voorraadinfo en specs.

Sam Meijer beoordeelde op 2018-09-09

Doordat het vakantie was de levertijd vrij lang, maar ze stellen de koper uitstekend op de hoogte! Goed bedrijf en wellicht voor de herhaling vatbaar in de toekomst!

Marcelo Copra beoordeelde op 2018-09-09

Goed en betrouwbaar snelle reactie!

Peter Moons beoordeelde op 2018-09-08

Een paar dagen langer moeten wachten dan voorzien...kwam deels door de verlofperiode.. Waar ik dan ook begrip voor heb 😎

Jamie beoordeelde op 2018-09-01

Ik ben zeer tevreden over de service van motordempers. Meerdere keren heb ik contact opgenomen waarbij ik altijd uitgebreid geholpen werd en snel reactie kreeg. De levering was snel, 4 werkdagen en over het opsturen van een ontbrekende onderdeel deden ze niet moeilijk. Ze boden zelfs de mogelijkheid voor een tijdelijk vervangend onderdeel waardoor ik mijn motor weer sneller kon gebruiken. Al met al, ik heb motordempers al zeer positief mogen ervaren.

Joey Smeets beoordeelde op 2018-08-17

Bij Motordempers.nl het Silvertail K02 uitlaatsysteem besteld. Prachtig afgewerkt product, professionele kwaliteit. Voor en na levering had ik nog enkele vragen m.b.t. het monteren en het te verwachten eindresultaat. Deze vragen werden uiterst professioneel en snel opgepakt, waarbij vooral de snelle respons mij erg aansprak. Vriendelijk personeel met verstand van zaken, kortom: mijns inziens dé plek om te shoppen als je je tweewieler wil voorzien van een kwalitatief goed uitlaatsystemen.

Erwin Tuijp beoordeelde op 2018-08-09

Top, leveren duurde even, maar na levering direct mijn kant op gestuurd.

Bob Coene beoordeelde op 2018-08-08

Zeer vlotte en goede service.

Coen Wijnberger beoordeelde op 2018-08-08

Dit is een webwinkel die werkt als een normale winkel, goede en vlotte communicatie, toen bleek dat het product bij de importeur en fabrikant niet op voorraad was hebben ze het elders betrokken om de levertijd acceptabel te houden. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Jill Jansen beoordeelde op 2018-08-07

Via de mail vriendelijk en goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de levering.

Jasper Van der Steen beoordeelde op 2018-08-04

Heel tervreden, vragen werden ook snel beantwoord!

sjors hendriks beoordeelde op 2018-08-03

Extreem lange wachttijd op de uitlaat(meer dan 2 maanden..) klantenservice wel hartstikke prima.

Hans Korblet beoordeelde op 2018-08-02

Ik had een uitlaat Akrapovic Racing voor mijn Yamaha TMAX 2017 besteld bij motordempers.nl ,terwijl ik nog nooit van deze site gehoord had ,maar ik ging voor de lage prijs en het scheelde mij wel €173.- en het was het wachten dubbel en dwars waard.
De demper was niet op voorraad ,maar na 2 weken wachten was hij toch binnen.
Het is een vertrouwd adres welke ik iedereen aanbeveel, omdat ze hun best doen om het product zo snel mogelijk aan jouw te leveren.
Gewoon super al is het om de lage prijs.

H.P. Mac beoordeelde op 2018-07-20

Dual Akrapovic besteld voor mijn Z1000(2015) helaas niet op voorraad. Dennis heeft alles meteen terug gemailt over de status. 2.5 week later de uitlaten ontvangen. Meteen gemonteerd super geluid en ziet er beter uit. Top service bedankt!

Misschien een tip voor de website. Alle uitlaten aan kunnen geven of die op voorraad liggen. Zo niet ongeveer de lever tijd aangeven. Voorkomt telleurstelling. ;)

Reactie van Motordempers.nl:
Hele goede tip! Wij vinden het fijn om dit soort feedback te krijgen zodat we er iets mee kunnen doen. Want alles kan altijd beter en we vinden het belangrijk dat onze klanten ons daarbij helpen. Helaas is het technisch niet mogelijk om koppelingen te krijgen met actuele voorraden van onze leveranciers. Dat zou e.a. voor ons ook een stuk eenvoudiger maken. Wel zijn we al een tijdje bezig om te kijken hoe we de klant toch zo goed mogelijk kunnen informeren over een voorraadstatus. En hoewel dit eenvoudig lijkt, heeft dit toch best nog wat "voeten in de aarde". Naast een groot aantal andere verbeteringen in onze webshop zal ook hier de komende tijd aandacht voor zijn van onze kant en gaan we er vanuit dat we op korte termijn een aantal aanpassingen / verbeteringen door kunnen voeren. Bedankt! Team Motordempers.nl

Marnick lernou beoordeelde op 2018-07-14

Ik heb een akrapovic collector besteld voor mijn kawasaki z 1000 sx ,door een fout in
het systeem van motordempers. NL werd ik niet op de hoogte gebracht van de lange leveringstermijn.
Na een telefoontje naar Dennis van motordempers, heeft hij een voorstel gedaan om mijn collector te laten leveren via een tussenverdeler en in de zelfde week kreeg ik die al thuis geleverd, doordat ik niet op de hoogte werd gebracht ivb met de leveringstermijn, werd de meerprijs van de tussenverdeler niet doorgerekend.
Dit getuigt van een goede klantvriendelijkheid.
Ik ben heel tevreden, zou hier zeker nog kopen

Danny beoordeelde op 2018-07-14

Zeer snelle levering en goede service !

De groot beoordeelde op 2018-07-13

Een tijd geleden een akrapovic shorty besteld bij motordempers.nl
Deze was helaas niet op voorraad, en door stormschade bij akrapovic duurde dit helaas nog langer.
Toch heel tevreden over dit bedrijf!
Bij iedere update kreeg ik bericht over hoe het ervoor stond met de bestelling.
Het duurde een tijdje maar uitstekend geholpen!