Spinveld 74
4815HT Breda

Suzanne Wierckx beoordeelde op 2019-08-22

Ik de winkel in Breda ben ik geholpen door Nick. Ik was op zoek naar een broek, helm en handschoenen. Nick is zeer professioneel, heeft veel kennis, super behulpzaam en dacht goed mee. De helm moest uit Eindhoven komen en ik ben keurig geinformeerd over wanneer deze geleverd zou worden. Fijne zaak. Hier kom ik zeker nog eens terug!

Dennis beoordeelde op 2019-08-16

Snelle levering, verrassend extraatje bij de bestelling. Helemaal top!

Randy beoordeelde op 2019-08-14

Levering volgens afspraak, kleine attentie erbij is top!

Wim beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering met een mooi cadeautje in de doos👍👍👍

N.C. Deen beoordeelde op 2019-08-06

Hawk lampsteunen voor mijn motor besteld. Keurig verpakt en bezorgd. Zat ook nog een hele mooie hals warmer/windstopper als cadeautje bij. Perfect

Harjo Kiel beoordeelde op 2019-08-05

ivm vertraagde levering uit magazijn van kledingleverancier keurig geïnformeerd dat het wat langer zou duren
"topservice"

Tony beoordeelde op 2019-08-04

Namaak versie geleverd! Dit is niet acceptabel. Ik heb de originele en deze namaak versie naast elkaar gelegd. Verschillen zijn duidelijk zichtbaar.

Bas Henkelman beoordeelde op 2019-08-04

Alles mooi op tijd binnen en super goed geholpen erg goeie service

Remco Boom beoordeelde op 2019-08-03

Snelle levering en goed verpakt.

Erik uit Maastricht beoordeelde op 2019-08-03

Ik had een jas besteld welke snel en volgens afspraak geleverd werd. Helaas paste deze niet goed dus retour. Duidelijke instructie hoe dit te doen en snelle retour betaling (ongeveer 8 dagen). Netjes!

Sandra de Kruijk beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering en kreeg nog een klein cadeautje.

gaat jullie niets aan beoordeelde op 2019-07-30

Het was goed, totdat jullie me met deze post verveelden........ de kans dat ik nog eens iets bij jullie bestel is daardoor ook enorm afgenomen.

Alain beoordeelde op 2019-07-30

Alles snel en perfect verlopen.
Alain.

Richard Wolthuis beoordeelde op 2019-07-29

Prima, snel en goed

Bram beoordeelde op 2019-07-27

Bestelling ging eigenlijk prima, alhoewel... duidelijk 'afhalen in Eindhoven' aangegeven maar de bestelling is toch met Postnl thuis bezorgd. Niet dat ik dat nou zo erg vind, maar valt wel op.

Eva Vanelslande beoordeelde op 2019-07-24

Snel toegkomen en direkt de perfecte maat

D.M. beoordeelde op 2019-07-23

Mooie aanbieding, snelle levering, mooi product. Ben tevreden dus zou hier zo weer bestellen.

Iris beoordeelde op 2019-07-23

Snel en goed geleverd