Spinveld 74
4815HT Breda

Marcel Nijskens beoordeelde op 2019-06-13

jammer de maten van mijn bestelling waren niet echt duidelijk. Wel goed advies in de winkel in Eindhoven gekregen, Helaas kon ik de broek die ik wilde niet in mijn maat krijgen (ook niet online) waardoor ik dus met een broek van 85 € meer thuis kwam ,, Jammer

Mark beoordeelde op 2019-06-11

Edwin beoordeelde op 2019-06-11

Doordat Alpinestar problemen heeft met de levering van de handschoenen heb ik een goed alternatief aanbod gekregen. Top geregeld.

Mario beoordeelde op 2019-06-08

Snelle levering van het bestelde.

Chantal beoordeelde op 2019-06-06

Mooie spullen en geweldige service

Willem beoordeelde op 2019-06-05

zeer goede service perfect opgelost. Top

Oliver beoordeelde op 2019-06-05

Top

keyzer beoordeelde op 2019-06-02

Van wege de beurs was er wat vertraging maar weer keurig netjes gebeld dat de bestelling wat later kwam.

Ton beoordeelde op 2019-06-02

Werd snel geleverd. Kwaliteit regenpak is goed. Mooi stevig materiaal.

Evert beoordeelde op 2019-06-02

Hier een Macna pak besteld. Na drie dagen geleverf in een doos, jas en broek apart in plastic zak. Alles klopte dus ik zou hier zo weer bestellen.

J brands beoordeelde op 2019-06-02

Supersnelle levering
Mooie duidelijke website
En een zeer nette verkoopprijs
Zeker een aanrader, tot de volgende meer

Patricia beoordeelde op 2019-06-01

Besteld snel geleverd en betaald.
Toppie

Jan beoordeelde op 2019-06-01

Heel goeg kontakt en snelle levering

Tineke beoordeelde op 2019-06-01

Lekkere jas! Snelle levering.

Indigo beoordeelde op 2019-06-01

Op maandagochtend een vraag gesteld over de maatvoering van een motorhoodie die ik graag wilde kopen. Binnen een uur had ik een antwoord waaruit ik meen op te mogen maken dat er echt iemand aan het meten is geslagen, waardoor mijn specifieke vraag over de bovenwijdte netjes werd beantwoord.
Ik heb de hoodie besteld, had hem de volgende dag in huis, en de maatvoering was precies zoals opgegeven. Mooie prijs/kwaliteit ook.
Fijn ook dat ze motorhoodies in het assortiment hebben in mijn grote damesmaat 50!
Ik zal voor een volgende aankoop zeker weer als eerste bij kledingstore.nl terecht komen!

R Sekreve beoordeelde op 2019-05-30

Vlot en keurig verpakt

Dkdfndfkj beoordeelde op 2019-05-28

Verkeerde kleur gestuurd, op de website kun je 2x dezelfde kleur kiezen terwijl er verschil is, en dat is in het magazijn fout gegaan, helaas

Lukasz beoordeelde op 2019-05-28

Alles prima!!

Sandra Bakker beoordeelde op 2019-05-27

Artikel was netjes en snel geleverd. Het was ook precies wat ik verwacht had, dus daardoor max sterren.

Steven pets beoordeelde op 2019-05-27

Zeer snelle en correcte levering