Batenburg 210
7423XS Deventer

Toine beoordeelde op 2019-06-17

Product niet compleet, onvriendelijk afgehandeld, stuur maar terug. Ben je wel 2 keer verzendkosten kwijt, want die krijg je niet terug.

Reactie van Motorman.eu:
Zo jammer deze reactie, u als winkelier weet ook wel dat je wettelijk de volledige kosten van aanschaf moet terug betalen.
muv de retour kosten, deze zijn voor de klant
Aan de telefoon is er gezegd dat het de laatste set is en dat er helaas geen boutjes van kunnen worden nagezonden omdat wij deze simpel weg niet hebben.
Als we nog een set van de VZ800 hadden gehad dan hadden wij uiteraard deze nagezonden en daar de leverancier failliet is is nalevering ook niet mogelijk.
Daarom is er gezegd stuurt u het maar terug, andere mogelijkheden hebben wij helaas in deze niet.

Vriendelijke groeten Motorman

Leo van der meer beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering mooi product

huib beoordeelde op 2019-06-11

Oke

Laurens beoordeelde op 2019-06-06

Product zoals gekocht, iets betere montage handleiding zou beter zijn en werd geleverd met 2 lege batterijen, 8 jaar over de datum

Reactie van Motorman.eu:
Dat klopt batterij van de klokjes is leeg dit staat ook vermeld in de tekst van de adv. en daar is de prijs ook naar.
Wij verkopen voor 85% outlet en vermelden zoveel mogelijk info ook dat van de staat van de batterijtjes

ceusters bart beoordeelde op 2019-05-28

ging snel en korreckt zeer tevreden

Herman F beoordeelde op 2019-05-19

snelle reactie op vraag van mijn kant en vervolgens snelle levering van het bestelde!

Douwe Adema beoordeelde op 2019-05-12

ik ben heel tevreden
snel geleverd, prima produkt
altijd weer.

Boon tje beoordeelde op 2019-05-06

Was beschadigt en geen garantie

Reactie van Motorman.eu:
Artikelen van motorman.nl zijn retour goederen en als er iets aan mankeert staat dit altijd in de details van het produkt vermeld.
Maar daar zijn de prijzen ook naar

Alex de Vries beoordeelde op 2019-05-01

👍

Willem beoordeelde op 2019-04-29

Ik wilde nog een aanvulling voor míjn nieuwe artikel en heb telefonisch contact gehad en heb die aanvulling toen kunnen bestellen

Roger beoordeelde op 2019-04-29

Mooi product snel geleverd

Dirk beoordeelde op 2019-04-27

Goede service. Snelle levering.

Rob beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering, keurige updates waar het artikel was.

Peter Gouwy beoordeelde op 2019-03-22

Zeer snelle levering

Mark beoordeelde op 2019-02-26

Goede service

Peter beoordeelde op 2019-02-14

Snelle service met correcte informatie

Bernard beoordeelde op 2019-02-03

Excellent.

Michel Risseeuw beoordeelde op 2019-01-02

Goed en snel, uitstekend mailverkeer, alles volgens afspraak.