Denestraat 5
5541 RL Reusel

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sanne Hendrikx beoordeelde op 2019-03-20

Danielle beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering en goede communicatie. Tas voldoet aan de verwachting, top.

Hi Danielle,
Dank voor je positieve feedback. Veel plezier met de luiertas!

Elza Haegens beoordeelde op 2019-03-14

Marijn Govaarts beoordeelde op 2019-03-14

Mijn bestelling was snel in huis. Ook was de tas in het echt nog mooier dan ik had verwacht. Naast de spullen die ik had besteld kreeg ik ook een handgeschreven briefje en nog 2 extra presentjes. Heel aardig!

Reactie van Mozz Bags:
Fijn te horen dat de tas naar wens is! bedankt voor je goede beoordeling.

Alinda Koelewijn beoordeelde op 2019-03-13

Deborah Belder-Groen beoordeelde op 2019-03-13

Tine Christiaensen beoordeelde op 2019-03-13

Op maandag besteld in Nederland besteld en op dinsdag al in mijn brievenbus in Antwerpen! Topkwaliteit en topservice. Hier een zeer tevreden klant.

Reactie van Mozz Bags:
Dat horen wij natuurlijk graag! Bedankt en nogmaals heel veel plezier met de tas.

M. Denissen beoordeelde op 2019-03-13

Super communicatie!
Goede levering!
Product zoals omschreven

Reactie van Mozz Bags:
Bedankt voor de leuke beoordeling!

Sanne Peeters beoordeelde op 2019-03-11

Indyra Sprangers beoordeelde op 2019-03-10

Luiertassen waren uit voorraad, reservatie mailtje gestuurd met vriendelijk antwoord. Lieten ook weten wat de levering met een week vertraagd was, bij reserveren was tevens geen probleem. Eens de levering binnen email gehad, besteld en dag erna (op een zaterdag) was de bestelling toegekomen. Vriendelijke en goede service!

Reactie van Mozz Bags:
Daar streven we naar! :) Bedankt voor je goede beoordeling en veel plezier met de tas!

Janna Mentens beoordeelde op 2019-03-10

Super tevreden van de snelle en correcte uitleg bij al mijn vragen. Na 1 dag al geleverd en als verrassing nog een cadeautje gekregen ook! Bedankt!!

Reactie van Mozz Bags:
Graag gedaan en jij ook bedankt!

Carola Mirani beoordeelde op 2019-03-10

Anke Michiels beoordeelde op 2019-03-10

Amarense Oving beoordeelde op 2019-03-09

Na een persoonlijk reminder dat een product weer op voorraad was, besteld en snel in huis. Super service!

Reactie van Mozz Bags:
Bedankt voor je beoordeling! :)

Paola Monster beoordeelde op 2019-03-02

Gitte Palinckx beoordeelde op 2019-03-02

Rimka van Dartel beoordeelde op 2019-02-28

Ze zijn snel en leveren goede kwaliteit in een leuk pakketje.

Reactie van Mozz Bags:
Bedankt voor de leuke feedback!

Priscilla Van Sermond beoordeelde op 2019-02-27

Snelle levering! top

Fijn om te horen!

Iris Van Dam beoordeelde op 2019-02-23

De luiertas is snel geleverd en is prachtig. . Echter de ”cadeau verpakking” viel tegen, de zijkanten waren helemaal te zien dus heb tas zelf nogmaals ingepakt.

Beste Iris,
Wat jammer dat de verpakking tegen viel. Dit is niet onze cadeauverpakking maar onze standaard verpakking waar alle tassen mee ingepakt worden. Als u even had vermeld bij opmerkingen dat het ingepakt had moeten worden dan hadden wij dit uiteraard in een cadeauverpakking gedaan. :)

Lieke Consten beoordeelde op 2019-02-23